szewek

zmiania "bąka" na filtr pp

Polecane posty

Bartmk    0

Ok dzięki za odpowiedź wstawił bym bo widziałem już u kogoś ale nie mam wolnego miejsca na taki mamometr chyba że gdzieś osobno .Zrobie pomiar ciśnienia i bd wiedział co i jak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    156

u mnie jest filtr bąk a te dwa filtry co pisałeś siateczkowe to takie jak przy zetorze 3011 o ile się nie mylę .Rozstaw śrub to 60 na 140 a fotki teraz nie mam czym zrobić .

 

 

Zmierzyłem to dokładnie środki otworów mocujących są 145 mm x 60mm. Powinien pasować ten sam zestaw co do nowszych zetorów. Warto po zamontowaniu sprawdzić czy ciśnienie oleju nie jest za wysokie. Podaje przykładowy link jak to wygląda http://allegro.pl/modyfikacja-na-filtr-wymienny-zetor-baczek-korpus-i3111899933.html

  • Like 1

Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mds212    300

Ze zmiana filtra nie ma zadnego problemu tylko tzreba dokupic nie tania przystawke do normalnego filtra i tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

center    9

Witam,

żeby nie robić nowych tematów jaką pompę oleju polecacie do Zetora 7211 bo mam kilka:

- Hylmet : http://sklep.hylmet.pl/pompa-olejowa-zetor-1069010734-6901-0734-p-53.html?cPath=108_16_50 ok 170zł

- Hydrotor : http://www.hydrotor.com.pl/shop/index.php?wyswietlanie=WyswietlProdukt&id=292&id_=1 170zł

- Niby coś czeskiego:http://www.agtech.com.pl/product-pol-8536-Pompa-olejowa-silnikowa.html

- Pytałem w Zetor polska oryginał ok 600zł netto

 

To co kupić?

Pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    156

Witam

 

Od siebie polecam pompę z Hydrotoru.

A ta z agtechu co podałeś to raczej nie jest nic czeskiego i nie brał bym jej.

Co do oryginału nie wiem dlaczego jest aż tak przesadnie drogi. (Dla porównania pompa do podnośnika też kosztuje około 600 zł ).

 

A nie lepiej zregenerować tą co masz oryginalną? Ja tak zrobiłem i podejrzewam ,że dłużej pochodzi niż niejedna z tych nowych. Jak nie jest mechanicznie uszkodzona to naprawa polega na rozebraniu i przeszlifowaniu odpowiednio wszystkich płaszczyzn na tzw magnesówce.


Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
center    9

Rozważałem to ale kolego byłem u dwóch gości żeby t o zrobili i żaden nie chciał masakra;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
niudizajn    12

Witam.

Panowie mam pytanie odnośnie filtra oleju w silniku Z5201 czyli od Zetora 5211. Filtr jest siateczkowy i tu są moje dwa pytania:

czy jest różnica w tych siateczkach tzn średnica oczek itp?

Jak rozpoznać która siateczka jest na pierwszy filtr a która na 2?

Czy można zamienić ten filtr na PP?

Ten który mam jest mocowany na 3 śruby , 2 od góry i jedna od spodu na środku.


Kupię bronę wirnikową 2,5m z hydropackiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorki12    10433

Witam . Odnośnie siateczek to na obwódkach powinny mieć wytłoczone 1 lub 2 .Zmienić zapewne się da tylko trzeba szukać odpowiedniej podstawy filtra.

Edytowano przez zetorki12

ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    156

Witam.

Panowie mam pytanie odnośnie filtra oleju w silniku Z5201 czyli od Zetora 5211. Filtr jest siateczkowy i tu są moje dwa pytania:

czy jest różnica w tych siateczkach tzn średnica oczek itp?

Jak rozpoznać która siateczka jest na pierwszy filtr a która na 2?

Czy można zamienić ten filtr na PP?

Ten który mam jest mocowany na 3 śruby , 2 od góry i jedna od spodu na środku.

 

Witam

 

W tych siateczkach jest różnica. Na brzegu każdej sa nabite numery 1 lub 2.

zdjecie.jpg

 

Można dokupić przejściówkę do filtra wymiennego , podstawę filtra,rurkę i filtr jest od c 360. Trzeba też kupić zawór redukcyjny i zamontować zamiast zwykłej śruby drążonej w pompie olejowej silnika.

 

http://www.fmix.pl/album/109277/przystawka-do-filtra-wymi/1


Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maszek1980    0

Witam ja rowniez polecam wymianę baka na pp przed wymiana na zimnym było 4 po wymianie 6 bar na gorąco było 3 teraz jest 5. Cała jesien przejezdziłem 30h zaorane i nic sie nie zmieniło. Wiec moim zdaniem teoria o wymywaniu panewk to bzdura

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No i Ameryki nie odkryłeś, BO JA TYLE MAM NA BĄKU, teoria o wymywaniu panewek nie jest żadną bzdurą, tylko że nie przy takim ciśnieniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Ist
      Sytuacja wygląda w sposob następujący... Przy rozsiewaniu wapna ciagnik zaczął cykać. Przyczyną jest uszczelka na pierwszym cylindrze. Cykanie jest dość głośne i z pod głowicy wydostaje się dym. Niestety uszczelkę będę miał dopiero w poniedziałek... Jak myślicie nie posypie się coś wiecej jak popracuje tak jeszcze jeden dzień? Chciałem jutro skończyć wapno i wymieszać na szybko z glebą.
    • Gość
      Przez Gość
      Zetor 5211 brak mocy z pługiem 2 skibowym ,słabszy od ursusa c 330 ,pompa i wtryski po regeneracji co może być.
       
    • Przez KlimekPL
      Witam, 
      Założyłem temat gdyż wzialem się za większy remont poczciwego zetorka 5211 a jego głównym mankamentem jest częste przegrzewanie się. Przegrzewa się mimo braku termostatu co dla mnie jest juz bardzo niepokojące. Pomagało dopiero uchylenie maski oraz włączenie gorącego nawiewu w traktorze, wtedy się nie przegrzewał (z operatorem było już gorzej)
      Powiedzcie, gdzie Można szukać przyczyny? Dodam, że jezdzilem na płynie K2 Kuler
    • Przez lexiflexi
      Witam mam problem z silnikiem w zetorze. Wyrzuca mi olej odma tzn kapie z odmy... Kapanie wzrasta wraz z obciążeniem silnika... w chłodnicy jest trochę piany, jeżdżę bez termostatu... dziś mierzyłem kompresję i jest po 30 bar na każdym garze... po wlaniu 50 ml ropy na każdy gar na garach 1 2 3 jest po 45 Bar A na 4 garze jest 41 barow... czy może być to uszczelka pod głowicą??? Dodam że ciągnik stał się słaby... stało się to w sianokosy i do tej pory nie mogę rozwiklac zagadki... na 3 biegu ciężko ma z kultywatorem 2.1m dymi z wydechu aż się nie mieści dym... Jak wiecie o co chodzi to podpowiedzcie
    • Przez piotrjako
      witam, posiadam zetora 6245 i mam z nim mały problem, brakuje mu mocy (wymieniłem tuleje, tłoki 4 pierścieniowe, wtryski posprawdzane) ciągnik pod obciążeniem od razu schodzi z obrotów puszczając bardzo delikatnego dymka, wyrywając karpiny potrafię go zadusić na 1 biegu. podejrzewam że ma zmniejszoną dawkę paliwa na pompie i teraz moje pytanie: Jak ustawić prawidłową dawkę paliwa i jaka ona powinna być??
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj