harpagan

Trzydziestka słabnie pod obciażeniem

Polecane posty

harpagan    0

Witajcie wszyscy,ostatnio zauwazylem ze moja trzydziestka jadac tylko pod gorę gdy wzrasta obciazenie,a nawet pustym,zaczyna słabnac i spadac z obrotów,na 4 biegu potrafi ja zdusic,nie od razu tylko po przejechaniu kilkunastu metrow,co to moze byc,dawke paliwa podkrecilem i nic nie pomoglo,czyzby gdzies przytykalo paliwo? ale to dzialoby sie rowniez na równinie a nie tylko pod góre,jak myslicie? pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    5624

moj tak ma na zimnym silniku ale na 4 jej nie dusi moze po prostu juz silnik sie konczy albo wtryski nie dzialaja poprawnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

harpagan    0

Filtry wymienilem na wiosne,silnik byl niby po remoncie,tak zapewnil sprzedajacy 3 lata temu,ale dodam ze tak dzialo mi sie kiedys i potem przestało a teraz znowu,takze silnik raczej wykluczam...

Edytowano przez harpagan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    5624

wiec polecalbym sprawdzic droznosc ukladu paliwowego czy nie jest nic nigdzie przytkane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemrolnik    14

moj tak ma na zimnym silniku ale na 4 jej nie dusi moze po prostu juz silnik sie konczy albo wtryski nie dzialaja poprawnie

 

Ja tak miałem, że na 5tce nie mogłem pod górke wjechać z ładowaczem, na podwórzu. Po szlifie głowicy teraz idzie 5tym biegu aż miło. To może kolega rozkręci, zobaczy co tam widać w głowicy, zaworach. smile.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    5624

mozliwe ze kolego masz racje ze cos nie halo w glowicy ja swojego nie bede ruszal narazie bo jak zlapie temperature to idzie w miare a co do zalozyciela tematu to niech zacznie sprawdzanie od najprostszych rzeczy radze tez sprawdzic uszczelke nad odstojnikiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    960

Taj jak koledzy mówią oraz filtr powietrza, luzy zaworowe, końcówki wtryskiwaczy, ciśnienie sprężania (26-30 bar)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mar56cin    8

Ja pamiętam, tez tak miałem, ale umnie potrafił zgasnąć. Raz zgasł na krzyzówce mósiałem wyjsc i pompowac tą ręczną pompką, jaki wstyd... :unsure: Niby wszystko było ok, wymieniane w pore. a z niewiadomych przyczyn nagle zasyfiło filtry. Zawsze warto sprawdzic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mendieta    0

Miałem to samo co autor , 5 biegiem zawsze pod góre , 6 go dusiło i nie ważne czy zimny czy ciepły , pozniej zaczeły sie naprawde problemy , kopcił czarno jak lokomotywa , mało gazu dostawał , wolno w obroty wchodził , po wymianie i wyregulowaniu wtrysków i regeneracji pompy teraz jak żyleta , po remoncie silnika tak nie chodził jak teraz , choć pompa nigdy nie była robiona od 77 roku . Sprawdz tak jak koledzy doradzają , filtry , może jakiś syf siedzi , jeśli nie to po koleji wtryski , ewentualnie pompa , ale to w ostatecznosci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zonk28    0

Mandieta widzę że moja rada i mój gość od pomp Ci pomógł to fajnie.A mówiłem Ci od razu byś tak zrobił :rolleyes: :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez max2505
      Witam. Niedawno kupiłem c 330 jako traktor pomocniczy w gospodarstwie (do lekkich prac). Do tej pory posiadałem u c 360. Traktor był słaby o czym wiedziałem ale reszta była ok. Gdy rozebrałem silnik okazało się że większość części jest nowa tzn. Tłoki, cylindry, pompa olejowa(poprzedni właściciel zrobił remont) wał też nowy, korbowody chyba też. Okazało sie że przyczyną może być kiepska głowica. Została oddana do regeneracji. Wtryski zostały sprawdzone i są ok. Po wymianie pompy wtryskowej na regenerowaną dalej nie było różnicy. Filtr powietrza i filtry paliwowe czyste. Rozrząd też sprawdzony, znaki są dobrze. zapłon był przestawiany i reakcja jest ale wielkich różnic nie ma. traktor ciężko pali w temperaturze ok 5 stopni C, i kopci przy dodawaniu gazu a "górke widzi z daleka", troche wolno wchodzi na obroty ale to chyba normalne. Jeździłem inną trzydzistka i nie była wcale taka słaba. Nigdy nie grzebałem w 30 , może miał już ktoś podobny problem?? będe wdzięczny za jakieś rady.
      P.S. Spotkał sie ktoś ze złymi znakami na kołach rozrządu??
    • Przez Konik165
      Witam mam problem dość spory. Zetor 5211 to znaczy silnik zetora pracuje w innej maszynie. Był zamrożony po rozmrożeniu i wymianie broków w głowicy było przez miesiąc wszystko ok. Po miesiącu woda w oleju. Do sprawdzenia pojechały głowice okazało sie ze jedna peknieta,wymieniłem i to samo. Rozebrałem oddałem blok to wciśniecia tulei od nowa bo myślałem że to uszczelki pod tulejami.Dla bezpieczeństwa kupiłem nowe tuleje. Po złożeniu całości na wolnych obrotach wydawało sue że bedzie ok na wiekszych olej biały. Rozebrałem po raz kolejny myślałem że blok pekniety pod tuleja ale tam wszystko wygląda ok. Blok pekniety miedzy tulejami od góry ale jak rok temu robiłem remont też tak było i do zamrożenia było ok.  Prosze o pomoc ma ktoś jakiś pomysł blok nie do dostania używany nowy majątek. Nie chciał bym tego wyrzucac rok temu wszystko nowe szlif wału. nowe panewki tuleje tłoki pierścienie. 
    • Przez bizonbs
      Hej Panowie. Mam 30stke która służy mi do nawozów i do opryskiwacza ale zaczęła się grzać. Problemem był rozwalony w drobny mak termostat. Wymieniłem - założyłem nowy. Okazało się że się nie otwiera i od strony grzybka uwalona jest blaszka(sprężyna) ... Założyłem drugi nowy termostat... Po 2 miesiącach zacięty. 
       
      Mam dosyć. Wiem, że ludzie jeżdżą bez termostatów. Co kładziecie zamiast termostatu i jak montujecie. Mam dosyć wymieniania termostatów co 2 miesiące i wkurzania się na mój najlepszy ciągnik. 
       
      Tak wiem że powinien być termostat ale mam już dosyć pałowania się z tym. 
    • Przez Adik_ziel
      przy najlżejszej pracy np: bronowaniu czy ciągnięciu pustej przyczepy 4,5t strasznie szybko sie nagrzewa jak myślicie przyczyna mogą być pierścienie?
    • Przez Lukas1995
      Witam jestem tu nowy jakie luzy zaworowe powinny być przy Zetor 16145 ssący i a jaki wydechowy ?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj