aldanio

problem ze wspomaganiem w zetorze 7211

Polecane posty

Kolego wyżejsz jak moze na takich grubych wężach sie zapowietrzyć???? Ja spóściłęm olej z wsyztskiego i potem tylko nalałem do zbiornika i sam sie odpowietrza!!


Było ich czterech: -Ursus 2812+tur
-UrsusC-360
-Zetor 7745
-Fendt 309 LSA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemrolnik    14

tak czy siak to można wszystko, jakie by nie byly zapowietrzyć. Jeśli @Sadam1302 weź się najpierw za odpowietrzenie, zmienienie oleju i wyczyszczenie filtra.

I nie krzycz tu @Marcinzmalopolski!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sadam1302    4

spokoj bez awantur . Mechanik też mowil że powinno sie samo odpowietrzyc więc wydaje mi sie że to jednak będzie problem oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
palczak    0

Na 90% problem jest w oleju tzn.:


  1.  
  2. Albo jest go za mało i w tedy będzie się trochę kręcić i zacinać tak, że trzeba się zaprzeć by cokolwiek obrócić kierownicę. Czyli najpierw sprawdź czy na miarce jest tyle oleju co potrzeba.
  3. Druga opcja to zburzenie się oleju po zmieszaniu - trzeba odkręcić pokrywę zbiornika. Jeśli piana to olej do wymiany.
  4. Najgorsza opcja uszkodzona pompa, ale jaśli do tej pory nie było problemu to wątpię.

Wspomaganie w zetorze odpowietrza się samo po kilku minutach pracy silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej612b    225

Ja jadę na hydraulicznym już może z 5 lat i jest dobrze , może mało oleju , myślę że ktoś przestawił coś na pokrętle tłoka - pozwólcie że tak to nazwę , ale to już inny kolega to opisał proszę poszukać .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

ole do wymiany na bank tam najlepszy jest boxol jak pomieszasz to w najlepszym przypadku będzie się pienił i zapowietrzał tłoczysko w najgorszym będzie się szlam wytrącał i skończy pompę jeżeli czasami jest kręcenie lekkie a kiedy indziej w ogóle nie idzie to zapowietrzony, ja jak wymieniałem w 5211 to po zlaniu i wlaniu nowego wystarczy zalać do poziomu maks odkręcic korek odpalić ciagnik poczekać z 3 minuty aż pompa przeleje olej przez cały układ potem pokręcić kierownicom i jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sadam1302    4

zetorlublin7341 jest dokładnie tak jak mówisz ale teraz wiem jedno nie wiem ile wlac oleju ponieważ nie ma u mnie wskaźnika oleju tylko jest w to miejsce wkręcona siruba . tak więc disiaj ojciec jedzie na zakupy i bedziemy tam grzebac zobaczymy co wymącimy

 

jeszcze dla pewności niech ktoś napisze ile wlac tego oleju??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1998    92

u mnie nie dawno był ten sam problem. Trzeba było trochę pokręcić żeby chodził normalnie. Musisz wlać oleju, bo jest go za mało najprawdopodobniej. Zalej go tak pewnie równo z filtrem myślę, żeby ci nie wysadziło górnej pokrywy jak skręcisz i się siłownik schowa


Ursus c-330 Zetor Proxima 65 Zetor 7745 Zetor Proxima Plus 100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3017

jestescie fachowcami takimi jak ten mechanik ktory stwierdzil ze sie zapowietrzylo :rolleyes:

jak nic tlokiem silownika nie kreciles to szykuj kase na pompe. 100 razy temat byl juz walkowany,masz chwile to poszukaj.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No pewnie @jacus ja proponuje odrazu cały ciągnik wymienić po co oszczędzać... bez sensu wypowiedz, ja miałęm identyczne objawy i były spowodowane zmieszniem olejów i wzburzeniem sie ich po tym!!


Było ich czterech: -Ursus 2812+tur
-UrsusC-360
-Zetor 7745
-Fendt 309 LSA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No ja tez przy wymianie wlałem hydrol i pewnie przedemną ktoś tez to zrobił a ja posłuchałem opini i wlałem boxol przez co sie zburzyło :/


Było ich czterech: -Ursus 2812+tur
-UrsusC-360
-Zetor 7745
-Fendt 309 LSA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tco    0

Witam, jak w temacie ciekł mi olej z uszczelniaczy na tłoczysku dość obficie więc rozebrałem wymieniłem uszczelniacze, pierścionki a po złożeniu wspomaganie nie działa. Ustawiałem tłoczyskiem ale nic to nie dało. Dodam że przed wymianą uszczelniaczy działało dobrze. Co może być nie tak??? Proszę was o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tworek6    0

Witam.

Mam pytanie. jak się reguluje wspomaganie? bo jak puszczę kierownicę to samo skręca w prawo. z góry dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
palczak    0

Wie ktoś jakie ciśnienie powinna dawać pompa oleju do wspomagania?

 

Dwalata temu zmieniałem pompę [czeski oryginał] było ładnie pięknie, a od wiosny czuc jak coraz ciężej hodzi. Po 2h ręce bolą, olej boxol czyściutki, poziom w normie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3017

chyba 16 mpa-znaczy ok 160 barow, u mnie jest podobnie za kilka lat 3 pompy,2 silowniki ,chyba lepiej i taniej orbitrol zalozyc.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kompletny zestaw uszczelnień do siłownika serwo 7211 3940 kosztuje 35zł, zawiera: oringi, kołnierz zgarn.,podkładki miedziane, mieszki osłan.,pierścienia tłokowe, czyli jest pełny.

Edytowano przez razor275

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez raven18
      Hej, jak macie poprowadzone przewody od orbitrola, dwa upchnąłem w lewym rogu, gdzie idzie przewód prądowy z kokpitu do tylnych świateł, ale wydają się za ciasno, dwa od siłownika tam gdzie idą przewody hamulcowe to zablokowało mi gaz .... Nie wiem czy te otwory po prostu powiększyć kątówką czy szukać innej drogi.
      Dodam że jeśli ktoś myśli o kupnie zestawu z agricoli to nie polecam, tyle lat to klepią i trzeba poprawiać a przewody są praktycznie na styk jeśli nie za krótkie - a tam jest przecież dosłownie kilka części nie można tego zrobić dobrze? 
    • Przez Rafał2222
      Witam. Czy da radę założyć wspomaganie kierownicy do Zetora 6718 a jak da radę to z jakiego by pasowało czy może elektryczne spróbować.
    • Przez KIbul
      Witam.Mam problem ze swoim zetorem 7245 ,gdy tylko uruchomię silnik i puszczę kierownicę to koła same skręcają w prawo ,a w lewo nie da się skręcić????Co się mogło stać???? Może już ktoś się z tym spotkał??Mam jeszcze dylemat czy ma znaczenie jakie koła mam z tyłu a jakie na przodzie?
    • Przez TheUdex
      Witam mam problem z serwomechanizmem w zetorze 7211 ciekł mi siłownik. Kupilem zestaw naprawczy wymienilem 2 pierscienie metalowe ,oring duzy i maly oraz uszczelniacz ,skrecilem nie ruszalem tej głowiczki tylko sam silownik.Po zamontowaniu nie dziala wspomaganie koła nawet nie skreci w lewo czy prawo regulowanie po przez luzowanie obejmy nic nie daje pompa pompuje.
    • Przez adrian16a
      Witam Serdecznie.
      Zakupiłem ciągnik z założonym wspomaganiem na orbitrolu i siłownikiem zamontowanym w miejscu tłumika drgań. Kręciło się nim trochę cieżko. Ale że byłem z zamiarem kupna ładowacza, sprawdziliśmy pompę i okazało się że była do wymiany. Później zamontowałem ładowacz i pojawił się znowu problem ponieważ w miejscu nie szło kręcić prawie wgl. Padła decyzja na wymianę Orbitrola 160 na Nowy Waryńskiego 125. Pierwsze kręcenie kierownicą wrażenie dawały że jest wszystko ok. Ale podczas pracy ładowaczem okazało się że znowu ciężko kręci się kierownicą, blokuje się kierownica i nie idzie wgl nią kręcić, daje się nią kręcić ale dopiero jak się jedzie ciągnikiem ale to bardzo topornie.
      Siłownik tłoczyskiem 25mm
      Czy jest to normalne? Co jest tego przyczyną?
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj