aldanio

problem ze wspomaganiem w zetorze 7211

Polecane posty

Radekk    157

Ten zestaw za 19 zł nie jest kompletny,brakuje w nim pierścieni tłokowych metalowych. Jak chcesz wymieniać tez pierścienie to napisz do kolegi z Agrozeto ,bo napisał ,że sprzedaje takie komplety.


Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Poznaniak    6

Proszę o porade

 

Rozebrałem serwomechanizm który kiedys ktos juz rozbierał i brakuje wg. katalogu dwóch pozycji :

932118 pierścień uszczelniający

932129 łoże sprężyny

w katalogu przy tych pozycjach w uwagach jest ND, to znaczy ze są niedostępne? Te pozycje powinny tam być czy nie?- Co zrobić?

Edytowano przez Poznaniak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    157

Witam

 

Nie wiem dokładnie czy te dwie pozycje powinny być ,ale ND znaczy: element stanowiący wyłącznie część zamienna,aktualnie nie jest już montowany.

Popatrz sobie w moim albumie na foty tego jak ja to rozbierałem i jak u mnie wygląda może coś podpatrzysz. http://www.fmix.pl/album/101558/1/silownik.html


Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Poznaniak    6

Loże sprężyny wg instrukcji powinno przychodzić na ostatnim zdjećiu na panewke i na to 4 podkładki pełniące funkcje sprężyny i nakretka czy może te podkładki odrazu na tą panewke wkłada się?

Jesli idzie o pierscien uszczelniający to powinien on przyjsc pomiedzy ta dluga cienka rurka( KRUCIEC ZLEWNY) a zaworem suwakowym.

 

Zrobiłem zdjecie rozebranego serwa:

http://www.fotosik.p...cbbde6c5a2.html

Edytowano przez Poznaniak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    157

Robiłem to u siebie 2 lata temu ale jak dobrze pamiętam i po zdjęciach widzę ,to nie miałem tam łoża sprężyny,cztery podkładki wchodzą w nakrętkę i opierają na panewce. Dokręcasz tak żeby dało się przekrzywiać czop w jedną i drugą stronę ręką ,ale było to dość ciasno. Jak nie pójdzie dokręcić to znaczy ,że jednak czegoś tam brakuje.

 

Co do uszczelnienia pomiedzy rurką a zaworem suwakowym ja nawet nie rozkręcałem tego miejsca ,bo wydawało mi się ,ze było to jakoś zabezpieczone przez uderzenie i spłaszczenie i nie ruszałem tego bo nie było potrzeby. Jakoś na pewno musi to być uszczelnione chociaż to tylko powrót oleju do zbiornika. Może na wcisk było ?

Edytowano przez Radekk

Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Poznaniak    6

Ta długa rurka jest wkręcana w ten zawór, wydawało mi się ze w tym zaworze powinien być malutki oring i dokręcając rurke dociskamy go, tylko dlaczego nie ma go w zestawach naprawczych? Inna opcja myslałem aby gwint posmarować sylikonem.

 

Zdjęcie serwaz katalogu:

 

http://obrazki.elektroda.pl/1576308500_1345578822.jpg

 

pozycja 40 to te łoże sprężyny

pozycja 16, 17 pierscien uszczelniający a drugi zabezpieczający który widac u mnie na zdjeciu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    157

Jak jest miejsce na oring to jedz do sklepu i spróbuj jakiś dopasować. Skręcenie na sylikon jak dobrze wyczyścisz i odtłuścisz też będzie lepsze niż skręcenie na sucho. Tylko ostrożnie aby nie dostał się do środka rurki bo będzie więcej szkody niż pożytku. Mam ten katalog i patrzyłem jak to tam wygląda. I wychodzi na to ,że nowsze serwomechanizmy mają jakieś tam małe zmiany w budowie.

Mam nadzieję ,że policzyłeś sobie zwoje gwintu przed rozbiórką ile było wkręcone tłoczysko. Najlepiej tak samo z kręcić i dokładną regulację wykonać na ciągniku tak aby w obie strony jednakowo wspomagało i nie skręcało samo w którąś stronę


Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Poznaniak    6

Kupiłem zestaw naprawczy z wszystkimi uszczelnieniami, złozyłem, dolałem hydrolu do pełna i odpaliłem w garażu i nie chodzi,

Przed rozbiurka serwa tez było podobnie, liczyłem ze po zożeniu w jedna strone bedzie samo krecic i potem tłoczyskiem wyreguluje ale w zadna nie chce, a słychac jakby mi sie cos gdzies klinowało .

Narazie chce odłączyć drążek kierowniczy i podniesc koła w górę zobaczyc czy koła lekko chodza bo moze jakies łozysko blokuje jesli bedą lekko chodzić to nie mam pomysłu

 

Może pompa tylko jak sprawdzic czy jest dobra czy do wymiany?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    157

Jeżeli nie wspomaga to sprawdź najpierw zawór przelewowy na pompie,rozbierz i obejrzyj czy iglica się nie zawiesza ,bo może nie domykać i ucieka ciśnienie. Podłóż podkładkę nad sprężynę i skręć wszystko i odpal i zobacz czy są efekty. Pompę tak na 100% sprawdzisz jak wpiął byś manometr na wężu ciśnieniowym i odczytał jakie daje ciśnienie.

Jak masz ciągnik z przednim napędem to opisałem co nieco w tym temacie jak było u mnie. http://www.agrofoto.pl/forum/topic/60255-zetor-7245-tlumik-drgan-ukladu-kierowniczego/


Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3046

podnies przod do gory i na zgaszonym ciagniku pokrec pare razy kolami[ nie musisz sciagac drazka] jesli chodzi rowno, nic sie nie zacina i w miare lekko mozna krecic to nie pozostaje ci nic innego niz kupic pompe-jesli chcesz pare lat nim pojezdzic to tylko oryginalna czeska, polska dlugo nie pochodzi.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolnik16    1

siemka koledzy:)

 

mam taki problem ze po wymianie uszczelniaczy na tłoczysku bo kierownica sama leciała mi kierownica w lewą stronę nie moge teraz na postoju skręcać a jak jadę to ledwo mogę ukrecić kierownicą tak jak by się coś za cięło co to może być jak możecie to pomóżcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
padre1989    13

trzeba silownik wykrecic lub skrecic to jest regulacja i jak bedzie zle ustawiony to bedzie samo skrecalo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolnik16    1

wiem kolego tu coś się poyebało ze sterowaniem bo czy skręcam go czy rozkręcam to wraz jest to samo w lewo kręci się lekko a w prawo ciężko bo nie wspomaga czy to może być też wina tego zaworka co jest przy pompie na przewodzie od powrotu ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
weber87    0

witam. mam problem ze wspomaganiem w zetorze 7211. chciałbym je wymienić na wspomaganiem na orbitrolu. zastanawiam si nad tym zestawem; http://allegro.pl/zetor-wspomaganie-do-zetora-3-i-4-tlokowego-raty-i4017974038.html'>http://allegro.pl/zetor-wspomaganie-do-zetora-3-i-4-tlokowego-raty-i4017974038.html Czy ktoś posiada takie wspomaganie? Jak tak to jak to sie spisuje? z góry dziekuje

 

http://allegro.pl/zetor-wspomaganie-do-zetora-3-i-4-tlokowego-raty-i4017974038.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikad    1134

Kolego @weber87 i jak założyłeś to wspomaganie? Też mnie ciekawi jak taki podrabiany układ pracuje.


"Robiąc cokolwiek stajesz się kimkolwiek, nie robiąc nic stajesz się nikim"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Kurcze ja mam taki problem że reguluje te tłoczyszko jest okej jedzie prosto ale na drugi dzień już zaczyna go ściągać w lewo i tak ciągle. 7245 mam 3 dni i 3 razy już to ustawiałem co może być przyczyną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    157

Witam

Może obejma która ma zabezpieczać tłoczysko przed odkręcaniem nie zaciska odpowiednio i okreca się to na gwincie i rozregulowuje się. Spróbuj ją podszlifować w miejscu styku tak aby dalej siadła i dociskała dobrze po dokręceniu śruby.


Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

To niestety nie to zaznaczyłem sobie w jakiej pozycji jest tłoczysko i stoi tak jak było :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
duszek32    0

witam mam problem z wspomaganiem w 5245 i chcialbym przerobic na orbitrol ale niema gdzie zalorzyc silownika bo w modelu 7245 jes uchwyt od amortyzatora drgan a tu nic .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorek7211    0

Witam:) zetor 7211 1989 rok. Orginalne wspomaganie. Problem tego typu ze zaczelo sie od tego ze krecil sam w lewo ciezko krecilo sie w prawo wiec przodek do gory regulacja tloczyskiem wszyszystko ustawione ok bo kreci w obdwie strony rowno ale po opuszczeniu lewarka na ziemi kreci ciezej a jak sie troche pojezdzi to coraz ciezej ta obejma sie nie przesuwa jest ok poreguluje troche jest ok posmigam ciezej kreci co jest przyczyna ? Wymieniac popme silownik czy co ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3046

najlepiej zaloz orbitrol i po klopotach- gdy myslisz jeszcze pare lat tym ciagnikiem pojezdzic to sie nie wahaj , zaczniesz wymieniac pompe silownik, maglownice i po paru latach na to samo wyjdzie.

najlepiej byloby sprawdzic cisnienie jakie daje pompa bo jesli w powietrzu chodzi bez zaciec i rowno w obie strony to silownik odpada, tym bardziej jesli na zimnym oleju dziala dobrze, nie kupuj czasami polskich podrobek, chyba ze malo jezdzisz.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3046

roboty-jak ze wszystkim -samo sie nie zrobi, orbitrol,weze, silownik, mocowania, no "pare" zlotych sie uzbiera, obejrzyj u kogos jak to wyglada.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez raven18
      Hej, jak macie poprowadzone przewody od orbitrola, dwa upchnąłem w lewym rogu, gdzie idzie przewód prądowy z kokpitu do tylnych świateł, ale wydają się za ciasno, dwa od siłownika tam gdzie idą przewody hamulcowe to zablokowało mi gaz .... Nie wiem czy te otwory po prostu powiększyć kątówką czy szukać innej drogi.
      Dodam że jeśli ktoś myśli o kupnie zestawu z agricoli to nie polecam, tyle lat to klepią i trzeba poprawiać a przewody są praktycznie na styk jeśli nie za krótkie - a tam jest przecież dosłownie kilka części nie można tego zrobić dobrze? 
    • Przez Rafał2222
      Witam. Czy da radę założyć wspomaganie kierownicy do Zetora 6718 a jak da radę to z jakiego by pasowało czy może elektryczne spróbować.
    • Przez KIbul
      Witam.Mam problem ze swoim zetorem 7245 ,gdy tylko uruchomię silnik i puszczę kierownicę to koła same skręcają w prawo ,a w lewo nie da się skręcić????Co się mogło stać???? Może już ktoś się z tym spotkał??Mam jeszcze dylemat czy ma znaczenie jakie koła mam z tyłu a jakie na przodzie?
    • Przez TheUdex
      Witam mam problem z serwomechanizmem w zetorze 7211 ciekł mi siłownik. Kupilem zestaw naprawczy wymienilem 2 pierscienie metalowe ,oring duzy i maly oraz uszczelniacz ,skrecilem nie ruszalem tej głowiczki tylko sam silownik.Po zamontowaniu nie dziala wspomaganie koła nawet nie skreci w lewo czy prawo regulowanie po przez luzowanie obejmy nic nie daje pompa pompuje.
    • Przez adrian16a
      Witam Serdecznie.
      Zakupiłem ciągnik z założonym wspomaganiem na orbitrolu i siłownikiem zamontowanym w miejscu tłumika drgań. Kręciło się nim trochę cieżko. Ale że byłem z zamiarem kupna ładowacza, sprawdziliśmy pompę i okazało się że była do wymiany. Później zamontowałem ładowacz i pojawił się znowu problem ponieważ w miejscu nie szło kręcić prawie wgl. Padła decyzja na wymianę Orbitrola 160 na Nowy Waryńskiego 125. Pierwsze kręcenie kierownicą wrażenie dawały że jest wszystko ok. Ale podczas pracy ładowaczem okazało się że znowu ciężko kręci się kierownicą, blokuje się kierownica i nie idzie wgl nią kręcić, daje się nią kręcić ale dopiero jak się jedzie ciągnikiem ale to bardzo topornie.
      Siłownik tłoczyskiem 25mm
      Czy jest to normalne? Co jest tego przyczyną?
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj