Polecane posty

cvan    0

witam. mam zamiar kupić zetor proxima 100, i mam pytanie jak się sprawuje silnik w proximie 100 turbodoładowany 96km a w proximie 100 plus Turbodoładowany z intercoolerem też 96km, Ktory silnik lepszy,czy warto dopłacać i dlaczego ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursus11    57

Proxima Plus to już inny ciągnik niż sama Proxima. Z tego co wiem to różnią sie; plus posiada w standardzie półbiegi, skrzycie z rewersem 40km/h 4 wyjścia hydrauliki, przodek załączany przyciskiem, 2 prędkości wałka no i ceną różnica około 20 tyś .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robercikj100    1007

plus i zwykla proxima mają identyczne silniki a roznia sie tylko skzynia w plusie jest 16x16 z jednostopniowym wzmacniaczem a w zwyklej jest albo 10/2 albo 12/12 albo 20/4 ze 1 stopniowym wzmacniaczem. poza tym plus jest kilka centymetrow dluzsza no i ma troche lepsze wyposazenie standardowe ( skrzynia 40 czy 2 pary hydrauliki) ale silniki maja te same


AndrzejRo vel Anetka1 vel AleksanderX vel AndrzejLewoc to forumowy transwestyta!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cvan    0

no jak, z tego co wiem to proxima 100 plus ma intercooler a proxima 100 nie ma, ma tylko turbinke...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robercikj100    1007

kolego jedna i druga ma ten sam silniki i zarówno plus jak i zwykła ma intercooler


AndrzejRo vel Anetka1 vel AleksanderX vel AndrzejLewoc to forumowy transwestyta!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robercikj100    1007

nie wierz we wszystko co jest napisane w internecie, poza tym jest tam napisane ze mają ten sam typ silnika 1005, a zresztą posiadam zwykła proxime 100 i moge cie zapewnić ze ma intercooler,

jeszcze raz napisze ze jedyna różnica miedzy zwykła proximą a plusem to skrzynia z 1 stopniowym wzmacniaczem i kilka centymetrów różnicy dlugości poza tym jest to ten sam ciągnik, nawet sprzegla mają takie same obydwie suche. a różni sie tym jszcze że ma wom ma załączany elektrohydraulicznie a zwykla ma mechanicznie. nawet sprzegla mają takie same obydwie suche


AndrzejRo vel Anetka1 vel AleksanderX vel AndrzejLewoc to forumowy transwestyta!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kocyk134    0

warto kupić proxime plus dla tego że ma ten wom załanczany elektrochydraulicznie bo to jest duż wygoda podczas pracy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kocyk134    0

w mojej proximie jest coś nie tak odpalam ją a ona po kilku minutach dusi sie i gaśnie i w dodatek nie spuszcza powietrza ze zbiornika co w niej jest ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kocyk134    0

jeden gosc mi powiedział zeby spuśćić paliwo ze zbiornika wymienic filtry i zalać nowe paliwo bo w filtrach jest osad z rzepaku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubas340    2

to paliwo to syf, moja proksa minus 20 ,odpaliła wyjechałem z garażu i zgasł:) filtr paliwa cały jakby od mleka a na spodzie zamarznięta woda:( jeśli dostaje paliwo to nie ma problemu z odpalaniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matas22    0

Koledzy a jakie masie spalanie w proximach? Chce kupić proxime plus 110, ale każdy mówi, że duże spalanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubas340    2

powiem Ci tak, mało nie pali ale podejrzewam że nie mniej od john deere mam porównanie z sąsiadami:) proxima też swoje waży i nie będzie paliła tyle co c 360 . ważne że mocy nie brakuje moja 85 i w talerzówce 4 metry da radę ale spali więcej od starej szóstki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
golflza    0

Wiekszośc z was niemiała doczynienia z zetorem usłyszeliście coś na zetora i teraz rozpowiadacie że zetory to badziew który dużo pali a wcale tak nie jest mam zetora 5340 o mocy około 70KM i wcale dużo nie pali i nie jest tak awaryjny

j

 

j

ja mam 8541 jest dobry i u mnie jest to główny ciągnik mam ok 40ha ornego i mam jeszcze 3p, zetorek radzi sobie bardzo dobrze a spalanie jest ok, na 1 ha orki wychodzi 15 l ON. I nic się nie łamie i nie rwie ciągnik pracuje bez zarzutu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cvan    0

do proximy 100 (96km) warto jest wybrac szersze opony mianowicie Koła przednie 13,6 R24 Koła tylne 18,4-34 ? czy silnik do takich opon nie będzie za słaby ?.

Edytowano przez cvan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubas340    2

bierz szerokie! ja mam 85 i gdybym zamawiał to brałbym 18,4-34 bo w polu na węższych się drapie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ENDURAK91    22

widziałem taką reklame zetora: gwarancja do 3,5 roku od czego zależy długość okresu gwarancji?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cvan    0

ale na szerszych pewnie więcej palić będzie proxa...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1998    92

16.9 się nie opłaca. minimum 18.4 i Radialki raczej.

@endurak, trzeba ileś tam dopłacić i masz gwarancję na 3.5 roku :)


Ursus c-330 Zetor Proxima 65 Zetor 7745 Zetor Proxima Plus 100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ENDURAK91    22

nie koniecznie więcej możę nawet mniej ponieważ ciągnik nie ślizga się i nie pali paliwa stojąc w miejscu tylko wykonuje prace, po prostu ma większą przyczepność z podłożem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas972    11

z ta gwarancja moze byc tak ze 3,5 roku to np na silnik tylko a na pozostale podzespoly 1 albo 2 lata

Edytowano przez wojtas972

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcian1234    17

ja mam takiego zetora forterre 100km już nie pamiętam jaki model chyba 12441 ma 300 mth 5 letni.Trochę złe opinie o nie słyszałem a jaką w macie ????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas972    11

300mtg to on sie dobrze nie dotarl :D koles ma frotke 10641 ma juz z 6 lat chyba to juz 4tys mtg przeszlo to juz robil w niej pompe wtryski teraz prawdopodobnie turbo bo brakuje mocy

no i warto dodac ze przy -5 nie moze go odpalic a jak go juz odpali to chodzi jak 40 letni czolg dymi i nie poracuje na wszystkich 4 tlokach co sie rowna z "wspanialym" stukiem wiec mozna sie domyslac jak dlugo jeszcze pociagnie ten silnik bez remontu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj