Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
lawa3p    8

jak chcesz kupić tanio zetora to jedź w okolice kuj pom tam jest ok 4 dilerów zetora i wszyscy taniej ci powiedzą ja byłem u 3 dilerów zetora fortere wycenił mi na 177 tys brutto w kabinie wszystko co za dopłatą plus opony 480 z przodu nie wiem tuz zaczepy obciążnki na koła ciągnik zamówiony w inter vax żnin

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarpen12    1

Ja też kupowałem w Żninie swoje zetory, to już cztery lata temu i szczerze mogę ich polecić. Serwis bardzo dobry a cenę dogadywałem jeszcze z samym szefem Panem Wackiem Górnym. To jest człowiek skazany na sukces. Świetne podejście do klienta. Nie wiem jak inni ale ja dostałem 9% rabatu od ceny z wybranym wyposażeniem. Z klimą szerszym ogumieniem i kompletem obciążników wyszedł mnie podobnie jak cena katalogowa golasa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kocyk134    0

Moja proxima 110 wyszła mnie 141tyś tylko jest goła nie ma obciążników,fotela,klimy, dolnego zaczepu miała tylko szerokie koła to forterra 105 powinna koło tego kosztować goła

 

Mam pytanie czy obciążniki od NH mogą pasować do proximy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pirell    0

Tak tylko ty podałeś cenę brutto za Proxime 110 Plus, a my mówimy o cenie netto za Forterrę 105. Ot różnica

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maras    5

Ja na końcu grudnia za forterre 105 do tego fotel gramera, tablica cyfrowa, szersze koła, przedni tuz dałem 174tyś brutto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bomba41    0

Tak, każdy mówi JD albo NH a nie zetor tylko jakoś nikt nie umie uzasadnić...

Bierz zetora będziesz zadowolony u nas mamy same czarnoziemy, gdzie niegdzie troszke piachów, glinka itp. ale 90% czarnoziem i 80% kupujących nowe ciągniki kupuje zetory forterra proxima i super sie sprawdzają na ciężkich ziemiach to o czymś świadczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
therider    7

A który będzie najmniej palił:

Zetor forterra 105

New holland t6020 delta

john derre 6330 classic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bomba41    0

A który więcej kosztuje?

Już było liczone, poza tym forterra wcale nie pali tak dużo jak krążą stereotypy szczególnie te nowe z silnikami TIER III

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    99

Czy ktoś posiada proxe 70 ? W Jaskocie 110 tys brutto golas. na allegro znalazłem proxe 90 za 128 tys brutto z wałkiem 540 ECO trzy pary łaczy hydraulicznych rewers i niby opony lepsze.

Ma to być ciagnik do prasy i do podrózy po ranczu zamiast auta czyli pola ornego nie zobaczy tylko transport po łąkach kołówki itp.

ile płaciliście za proxe 70 lub 90 w ostatnich miesiącach? za ile można wyrwać te modele?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursus11    57

Tomi w ROLMECH WĘGRÓW jest Proxa 90 Prenium podobno jest bardzo dobrze wyposażona(40 skrzynia z rewersem siedzenie grammera i jakieś pierdoły) i ma jakąś promocyjną cenę.

Ich strona http://www.rolmech.pl/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursus11    57

Kurde nie zobaczyłem z kąd kolega pochodzi. Ale tak czy owak szukaj PROXY PREMIUM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    99

chodzi o niedrogi ciągnik pomocniczy. 128tys zł brutto to definitywny max premium zapewne się w tej cenie nie mieści.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    99

@ krzysiek właśnie o tym ciągniku z linku co podałeś mówię.

właśnie dziwna gwarancja. powinno byc 2 lata. proxe 70 mogę mieć za 111000zł brutto ale golas bez rewersu. Rewers 2000zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubas340    2

A czy nie wiecie przypadkiem czy można tą gwarancję dokupić używając już ciągnik, lecz który jest na gwarancji 18 miesięcznej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wacek21    35

Mnie dobrze, 2 razy paliwo zamarzło.


Fendt 400tyś,John Deere 200tyś,Zetor 150 tyś,jazda 60tką, bezcenna!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj