Zaloguj się, aby obserwować  
cichy303

MF 255

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
cichy303    0

witam

 

co poradzicie na taki problem ze jak ciągnik jest zimny to ciężko odpala kilka nascie razy muszę prubuować kręcić aż odpali (aku. sprawny) a jak się nagrzeje np przy rotacyjnej i go zgaszę to nie ma żadnych szans by odpalił po przekręceniu kluczyka brak reakcji.

powiedzieli mi ze to moze być pompa paliwa co o tym myślicie?? i czy jesli to pompa paliwa to gdzie mozna ją regenerować woj łódzkie???

i najwarzniejsze czy przy odkręceniu i przy założeniu są jakieś problemy czy trzeba coś ustawiać i w ogóle czy mozna to samemu zrobić ??? chodzi o odkręcenie i założenie??

 

z góry dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ciastek12    44

Kolego...zobaczy czy jak sie rozgrzeje to rozrusznik nie jest ciepły?? Tulejki mogą już być wymiany...ale mogę się mylić;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cichy303    0

apowiedz co to te tulejk na czym i gdzie są

Edytowano przez cichy303

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ciastek12    44

tulejki zamieszczone są na osi wirnika...najlepiej oddaj rozrusznik do elektryka...on już sobie z nim powinien poradzić i naprawić wszystkie defekty;d

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nasil90    97

To raczej będzie rozrusznik tak było u mnie wymieniliśmy go na szybko obrotowy i nie ma problemu, jeśli to rozrusznik to pompę zostaw w spokoju.


Massey Ferguson-Uniwersalność przede wszystkim.
mariusz(ZDUN) sprawdzony mechanik polecam.
mirek maszyny sprawdzony sprzedawca maszyn polecam.
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek0277    2

Jeżeli chcesz robic pompe to lepiej wymienic cała głowice,w regenerowanych nie masz pewności ile pochodzi.Z wyjeciem nie ma duzo roboty,odkrecasz z przodu pokrywke odkrecasz pompe od rozrzadu,korpus i pompa zdemontowana.O ten tryb nie martw sie sam nie ma mozliwisci przestawic sie.Zaznacz tylko kąt wtrysku na pompie i obudowie.A moze wystarczy dawke zwiekszyc i bedzie palił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenas    11

:blink: kolego to co piszesz nie ma nic wspólnego z pompą wtryskową, tak jak to zauważyli wcześniej koledzy raczej rozrusznik lub nie drożny układ paliwowy. :huh:


Ciągnik powinien być jak koń-prosty w budowie i nie zawodny w pracy.
www.youtube.com/watch?v=N--TWYKpbYM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cichy303    0

hej

wkońcu było trochę czasu by sie zabrać za ten rozrusznika kupiłem w sklepie komplet 5 tulejek za 8zł i 4 szcztki za 13zł

rozebrałem go w całości i jak sie okzalo było miejsce tylko na 2 tulejki na początku i na końcu wirnika dodatkowo wyczyściłme styki wirnika z szczotkami bo w rowkach dziwnym sposobem była miedź po założeniu szczotek i skręceniu wszystko odpaliłme ciągnik i zapala od pirwszego strzału tylko ma inny dzwięk taki dzięższy czy to ok??

bo wcześniej jak zplałem to jednak robił się strasznie gorący prądowy kabel przy rozruszniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez slavo666
      Witam
      Od jakiś dwóch lat sporadycznie pojawiają się głuche stuki z okolic silnika przy pracy pod duzym obciazeniem  ponad 2000 obr.  Czasami ustaną same po chwili jak zmniejszę obroty a czasami muszę zagasić silnik. Obstawiałem na początku panewke ale po takim czasie to już by waliło cały czas poza tym nie widzę spadku cianienia oleju. A poza stukami nie ma żadnych innych objawów. Jakieś propozycje?
      Uprzedzam stuki zależne są od obrotow a nie od predkosci jazdy. Zawsze swój początek mają od przeciążenia ( np podjazd pod górkę z ładunkiem) 
    • Przez luki08
      Witam zastanawiam się nad zakupem agregatu do mojego ferdka i tu pytanie czy użytkuje ktoś podobny agregat i mógłby się podzielić opinią.  Pole i tak uprawiałbym wstępnie  agregatem na wąskim zębie z podwojnym wałkiem strunowym a ten byłby do ostatniego przejazdu z siewnikiem 

       Ten agregat nie ma hydropaka ale jest lekki około 250 kg i "krótki " myślę że jak z przodu dorzuce 100kg powinno się dać tym pracować.  
      Będę wdzięczny za każdą poradę.
    • Przez Dabek321
      Witam ostatnio często Massey nie chcę wogule ruszyć ni nic wchodzą dwa biegi, 1 i 3 wtedy rewers ani nic nie reaguje massey nie chce ruszyć trzeba odczekać jakiś czas żeby to minęło dość długo. Czy ktoś miał podobny problem?
    • Przez Piotrpiotrek89
      Cześć,
      Gdzie znajdę dane dot. Dmc przyczepy z hamulcem? Niestety wymagają tego przy rejestracji, a nigdzie nie mogę znaleźć takiej informacji. Z góry dziękuję.
    • Przez 35bogus
      Witam, 
      Potrzebuje ustawić pompę wtryskową w MF690 1983r. Odebrałem pompę i wtryski od fachowca. Chcę ustawić prawidłowo pompę wtryskową ale nie mam pewności czy dobrze się do tego zabieram. Zaraz po świętach chce to zrobić. 
      Od początku. Kręcę kołem zamachowym, pojawiają mi się dwa znaki jeden po drugim, wnioskuję że to moment wtrysku, dalej kręcę mam jedną kreskę podejrzewam GMP 1 tłoka. Cofam do tych pierwszych dwóch znaków ale nie wiem na który ustawić. Bo jak ustawiam na drugim to w pompie nie mogę ustawić znaku C na koniec segera. Pompa była u dobrego fachowca. Może ja na zły znak ustawiam. Proszę o poradę czy ustawiać na tym pierwszym z tych dwóch czy na dym drugim z tych dwóch. Będę wdzięczny za podpowiedź jak ustawić koło zamachowe żeby potem ustawić pompę.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj