szymoNmtz82ts

Praktyki u Siebie

Polecane posty

Witam od września bieżącego roku prawdopodobnie zacznę praktykę zawodową (jestem uczniem 4-letniego technikum rolniczego) jeszcze nie wiem który to będzie miesiąc praktyk ale chciałbym mieć praktykę zawodową na swoim własnym gospodarstwie wie ktoś czy to możliwe i jakie ewentualnie by rodzice musieli pozałatwiać dokumenty lub szkolenia, Mój tata ma szkole zawodową skończoną o profilu rolniczym mama to samo + potem zrobiła technik rolnik, Oczywiście mam możliwość praktyki u kogoś innego ale zadaje pytanie ponieważ trapi mnie ono dłuższy czas. Koledzy proszę o odpowiedź i dziękuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateus2222    0

Najłatwiej to pójść do kierownika kształcenia zawodowego u siebie w szkole i porozmawiać z nim na ten temat co trzeba zrobić żeby odrabiać praktyki w domu, ale najczęściej wystarcza podanie o praktyki w domu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian40000    86

żebyś miał w domu to raczej się nie zgodzą. Znajdź sobie jakiegoś sąsiada co ci podpisze nie musi mieć żadnych kursów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

musi mieć wykształcenie pedagogiczne któryś z rodziców i gospodarstwo ma mieć określoną powierzchnie( nie pamiętam jaką)

. tak to każdy mógłby mieć u siebie, też byłam w podobnej sytuacji, jak twoja i bez wykształcenia pedagogicznego nie da rady


Starszych trzeba słuchać.... ale swoje robić! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian40000    86

brat teraz ma praktyki u gościa który ma zawodowe rolnicze żadnego specjalnego wykształcenia nie trzeba mieć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maxiben    23