Polecane posty

bocecek087    14

witam w moim zetorze forterra 135 przy przebiegu 550 motogodzin muszę wymienic uszczelkę pod głowicą miał już też ktoś coś takiego ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marecki5056    1

witam w moim zetorze forterra 135 przy przebiegu 550 motogodzin muszę wymienic uszczelkę pod głowicą miał już też ktoś coś takiego ???

Kolego ja mam hsx 140 i też do wymiany przy 527 mth jakie miałeś objawy ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

ja w swoim zetorze przy 1500 mth musiałem wymienić część elementów sprzęgła i elektrozawory od żółwi poszły, teraz ma 2500 mth i czuje ze niedługo znów sprzęgło będzie do roboty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

chodzi z turem i jest rewers mechaniczny, gdybym wiedział przed zakupem że tak będzie to z pewnością wziął bym na elektrohydraulicznym rewersie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

jak szarpie to jest cos nie tak jezdzilem juz niejednym ciagnikiem z elektrohydraulicznym rewersem i nie szarpalo, naprawa byla robiona w serwisie i kosztowala sporo jak na zetora to za duzo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz27    4

po kalibracji troche sie uspokilo ale szarpanie czasem da sie wyczuc serwisant stwierdzil ze nic sie nie da zrobic 

 


zetor team
ZIELONA STRZALKA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

a skad masz serwis? ja Ci powiem ze sie zawiodlem na zetorze odkad mam tego z tych nowszych stare sa nie do zdarcia wiadomo cos sie popsuje ale te nowe to jak zabawki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz27    4

euro-agro invest mragowo serwisuje ja nienarzekam mam zrobione 700 mth i nie bylo najmiejszych problemow a bylo tak ze praktycznie silnik nie stygł 

 


zetor team
ZIELONA STRZALKA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marecki5056    1

płyn wywaliło zbiorniczkiem 

głowica była krzywa jak banan 

Miałeś to jeszcze na gwarancji czy już po ?.Mój już od tygodnia stoi rozebrany na serwisie bo głowica poszła do sprawdzenia .Po planowaniu i wymianie uszczelki masz już spokój czy temat sie powtórzył?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bocecek087    14

raz wymieniłemsam tylko uszczelke bez planowania i po roku się powtórzyło i zaprowadziłem na serwis i jak naraze jest spokuj 

nie planowałem głowicy bo nie było czasu bo to było w ścisłym sezonie i przez niedziele wymienilismy uszczelke 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj