Skocz do zawartości
News
renatakw

Padła pompa wtryskowa Lukasa w MWM 226-4

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Pompa
renatakw    3

Witam na przestrzeni 8-miesięcy dwa razy ukręcił się wałek w głowicy tej pompy.Po pierwszej awarii zmieniłem dostawcę paliwa,gdyż mechanik uznał ,że złe paliwo było przyczyną , miało ono kolor przypominający bio-disla.Teraz zaopatrywałem się gdzie indziej paliwo było ok.-koloru prawie bezbarwnego z lekkim odcieniem błękitu ,aż do ostatniej dostawy zatankowałem Renię pod korek i dopiero przy dolewce z beczki zobaczyłem jego żółtą barwę , nie przeczuwając zła .Mam w związku z tym pytanie ,czy miał ktoś problemy tej natury ?PS.Układ paliwowy czyszczę i filtry zmieniam regularnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    6

witam byc moze do dali siarki albo nie wyczyścileś beczki po poprzednim dostawcy wiesz teraz różnie kombinują żeby zarobić wiesz siarka z połączeniu z woda to przynosi taki efekt u mnie wten sposób sąsiad tez zatarł pompe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    38

Może zmień fachowca od naprawiania tej pompy bo jakoś ja jeżdżę na czym popadnie i nic się nigdy nie urywa więc raz mogło sie zdarzyć ale jeśli wałki lecą notorycznie to chyba wina niewłaściwej naprawy a nie jakiś śladowych ilości paliwa które niekoniecznie było przyczyną tamtej awarii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

renatakw    3

Jednak wina paliwa-fachowiec po zdjęciu górnej pokrywy odsłonił stan wnętrzności-"jeden wielki syf".No i nie uznał gwarancji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maciek    27

czy ta pompa jest smarowana tylko paliwem ,najlepiej lej red bulla tam nie ma dodatku bioestru ,nie chce mi się w to wierzyć żeby ci się takie cuda działy przez paliwo ,sam w osobówce mam 2,5 l 143km na rotacyjnej pompie i spaliłem ok.4metrów3 przez 50 tys km i dalej śmiga red bulu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    160
(edytowany)

W samochodach zazwyczaj jest pompa dwutłoczkowa z rozdzielaczem obrotowym, a nie rotorowa tylko wygląda podobnie, i to prawda rotorowe są bardzo wrażliwe na wodę ,brud, czy nawet zapowietrzenie gdy dostanie się to do rotora czy rozdzielacza to poprostu się zaciera rysując go w najlepszym przypadku, pompy dwutłoczkowe nie mają rotora tylko 2 przeciwbieżne tłoczki tj. sekcje są nieporównywalnie trwalsze od rotora, ale mają taką samą głowicę rozdzielacza jak rotorowe, bardzo dokładnie wykonaną i wrażliwą na paliwo.

po za tym zróbcie taki test 3 białe-przezroczyste butelki i w jednej ropa, w drugiej opał, w 3bioester, postawcie na 2 tyg i nie dotykajcie, po opale pozostanie czerwona butelka(osady i barwniki które niszczą-polerują układ wtryskowy) bioester się zważy, a ropa powinna być jaka była, nawet olej roślinny użyty do bioestru szybciej się rozkłada na substancje przypominające klejącą maź , czy smaży się w niższej temp. na elementach wtryskiwaczy i pompy wtryskowej niszcząc ją, czyli paliwo ma dotego sporo , wiem coś o tym

a zapomniał bym zakładajcie dodatkowe filtry paliwa i ostojniki, nawet takie z polskich maszyn np. ursusa jako pierwsze przed drogimi oryginalnymi ,zaoszczędzicie na filtrach i naprawach, a że bedzie wyglądać jak wygląda to co z tego

Edytowano przez bobytempelton

Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez maly2000
      Witam!
      Na dołach przeciął mi się kabel od zasilania w prąd do fotela kierowcy. połączyłem kable, ale dalej nie ma zasilania, a problem w tym, że kable idą pod wykładzinę. Wie ktoś może dokąd biegną te kable, bo nie mogę ich zlokalizować? Czy może któryś bezpiecznik jest do fotela? 

    • Przez michalll2532
      Witam!mam problem ze wspomaganiem w Reni. Mianowicie chodzi o to ze po rozgrzaniu się oleju tak ze nie da się dotknąć rurek,pompy wspomaganie zanika. Zwiększenie obrotów także nic nie daje praktycznie nie da się przekręcić kierownicy.hydraulika działa dobrze cisnienje w granicy 180-190 bar.zdażylo się raz ze podczas wywozu obornika nie mogłem wyłączyć wom "olej goracy ".no ale bardziej chodzi mi o te wspomaganie ,bo po kilku godz pracy szczególnie w gorące dni jest problem ze skretem .sprawdziłem ciśnienie na wyjściu od pompy wspomagania na zimnym 45-50 bar.na rozgrzanym jeszcze nie patrzyłem ale mam zamiar sprawdzić po większej pracy. Orbitrol wymieniłem.może ktoś miał taki problem.dodam ze zalany jest olej agrol.jakie powinno być ciśnienie na wyjściu na wspomaganie?czy może być to wina pompy,oleju bądź innej rzeczy?jaka jest wydajność pompy hydraulicznej I od wspomagania?dodam że na zimnym oleju wspomaganie działa całkiem nie źle choć wydaje mi się ze powinno bardziej płynnie działać.
    • Przez leo10
      witam posiada aresa 697.skrzynia biegów taka sama jak w masseyu  dyna-6 . skrzynia 50km/h. nie posiadam hamulcy hydraulicznych tylko pneumatyczne. potrzebuje hydrauliczne. czy jest możliwość założenia hydraulicznych
      przejrzałem katalog czesci na stronie claasa i myślę że nie muszę mieć żadnego zaworu do hamulcy hydraulicznych.
      posiadam taki blok zaworowy do hamulcy. w miejscu zielonym idą rurki do zaworu hamulcy pneumatycznych. miejsce czerwone jest zaślepione. na zdjęciu z katalogu widać że są podłączone hamulce hydrauliczne.na zdjęciu bloku zaworu widać zaślepione miejsce. czy mógłby ktoś z użytkowników  sprawdzić jak ma u siebie(tylko ze skrzynią 50km/h)skrzynie 40 mają inne sterowanie. dziękuje za pomoc


    • Przez Rafii
      KOledzy prosze o informację jaki jest wymiar uszczelniacza wałka WOM w renault 120.54 z 1992r. Wymieniłem juz dwa(orginalne CLassa) uszczelniacze i po jakimś czasie leci olej. Teraz poszukam jakiegoś Polskiego .
    • Przez Adi118
      Mam problem ze wspomaganiem w moim Aresie 556rz, przy skręcaniu na wolnych obrotach ciężko chodzi kierownica, zapala się kontrolka ciśnienia oleju w skrzyni i ciągnik staje. Problem się nasila kiedy olej jest rozgrzany i czasem nie pomaga nawet trzymanie wysokich obrotów. Sprawdzałem ciśnienie na pompie hydraulicznej i jest ok. Czy przyczyną moich problemów może być orbitrol? Czy w tym modelu jest dodatkowa pompa od wspomagania? Może ktoś ma inne pomysły co może być nie tak?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.