Skocz do zawartości
renatakw

Padła pompa wtryskowa Lukasa w MWM 226-4

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Pompa
renatakw    3

Witam na przestrzeni 8-miesięcy dwa razy ukręcił się wałek w głowicy tej pompy.Po pierwszej awarii zmieniłem dostawcę paliwa,gdyż mechanik uznał ,że złe paliwo było przyczyną , miało ono kolor przypominający bio-disla.Teraz zaopatrywałem się gdzie indziej paliwo było ok.-koloru prawie bezbarwnego z lekkim odcieniem błękitu ,aż do ostatniej dostawy zatankowałem Renię pod korek i dopiero przy dolewce z beczki zobaczyłem jego żółtą barwę , nie przeczuwając zła .Mam w związku z tym pytanie ,czy miał ktoś problemy tej natury ?PS.Układ paliwowy czyszczę i filtry zmieniam regularnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    6

witam byc moze do dali siarki albo nie wyczyścileś beczki po poprzednim dostawcy wiesz teraz różnie kombinują żeby zarobić wiesz siarka z połączeniu z woda to przynosi taki efekt u mnie wten sposób sąsiad tez zatarł pompe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    33

Może zmień fachowca od naprawiania tej pompy bo jakoś ja jeżdżę na czym popadnie i nic się nigdy nie urywa więc raz mogło sie zdarzyć ale jeśli wałki lecą notorycznie to chyba wina niewłaściwej naprawy a nie jakiś śladowych ilości paliwa które niekoniecznie było przyczyną tamtej awarii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

renatakw    3

Jednak wina paliwa-fachowiec po zdjęciu górnej pokrywy odsłonił stan wnętrzności-"jeden wielki syf".No i nie uznał gwarancji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maciek    27

czy ta pompa jest smarowana tylko paliwem ,najlepiej lej red bulla tam nie ma dodatku bioestru ,nie chce mi się w to wierzyć żeby ci się takie cuda działy przez paliwo ,sam w osobówce mam 2,5 l 143km na rotacyjnej pompie i spaliłem ok.4metrów3 przez 50 tys km i dalej śmiga red bulu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    158

W samochodach zazwyczaj jest pompa dwutłoczkowa z rozdzielaczem obrotowym, a nie rotorowa tylko wygląda podobnie, i to prawda rotorowe są bardzo wrażliwe na wodę ,brud, czy nawet zapowietrzenie gdy dostanie się to do rotora czy rozdzielacza to poprostu się zaciera rysując go w najlepszym przypadku, pompy dwutłoczkowe nie mają rotora tylko 2 przeciwbieżne tłoczki tj. sekcje są nieporównywalnie trwalsze od rotora, ale mają taką samą głowicę rozdzielacza jak rotorowe, bardzo dokładnie wykonaną i wrażliwą na paliwo.

po za tym zróbcie taki test 3 białe-przezroczyste butelki i w jednej ropa, w drugiej opał, w 3bioester, postawcie na 2 tyg i nie dotykajcie, po opale pozostanie czerwona butelka(osady i barwniki które niszczą-polerują układ wtryskowy) bioester się zważy, a ropa powinna być jaka była, nawet olej roślinny użyty do bioestru szybciej się rozkłada na substancje przypominające klejącą maź , czy smaży się w niższej temp. na elementach wtryskiwaczy i pompy wtryskowej niszcząc ją, czyli paliwo ma dotego sporo , wiem coś o tym

a zapomniał bym zakładajcie dodatkowe filtry paliwa i ostojniki, nawet takie z polskich maszyn np. ursusa jako pierwsze przed drogimi oryginalnymi ,zaoszczędzicie na filtrach i naprawach, a że bedzie wyglądać jak wygląda to co z tego

Edytowano przez bobytempelton

Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez leszek1981
      Witam . Posiadam renie 15554 , skrzynia tractoshift ,sprzęgło szarpie w obu kierunkach jazdy .Elektrozawory  działają lecz potencjometr sprzęgła  lub komputer zle nim steruje to znaczy ; 
      przy wciśniętym pedale cofnie zawór proporcjonalny (rozłonczy sprzęgło) .lecz gdy puszczamy pedał to wbija cewka zawór bez stopniowego włączenia. Ma tak od zakupu (rok) macie jakiś pomysł czy szukać dobrego fachowca z komputerem .ZAMOŚĆ.
    • Przez kingkenny131092
      Witam, zakupiłem własnie ciągnik Renault Ares 825 z 2000r , i chciałbym prosić bardziej obeznanych uzytkowników ciągników Renault o pomoc w nauce obsługi tego ciągnika. Może jesteście w stanie dac mi jakies wskazówki co do użytkowania , eksploatacji czy serwisowania tego ciągnika?
    • Przez fernie476
      Witam, mam problem z elektropilotem w swoim aresie. Wszystko pracowało normalnie, później podczas pracy elektopilotem drżały dzwignie mechaniczne do obsługi sekcji(te na rozdzielaczu). A teraz joystick działa tylko zaraz po uruchomienu ok 1min i przestaje pracować. Na panelu zaczyna migać lamka parę sekund, później świeci ciągle, dopóki nie ruszę joystickiem. Mechanik elektronik stwierdził awarię cewki elektozaworu?, niby że tam jest mikroprocesor i coś mogło się spieprzyć. Na pytanie co mogło być przyczyną awarii stwierdził że drgania itp, choć wydaje mi się  to dziwne, szczególnie te drgania przed awarią. Czym one mogły być spowodowane?? Czy skoki napięcia też mogły uszkodzić cewkę? bo nieraz zapala  się kontorlka z piorunem i akumulatorem?? szczególnie przy częstej pracy z rewersem (gdzieś czytałem że to może być wina któregoś czujnika przy sprzęgle)
    • Przez emsi1903
      Potrzebuje wiadomości ile litrów i jaki olej wlać do skrzyni w Renault 120.54 z 95r. Obecnie mam mineralny Agrol U. Gdy się zagrzeje to półwki i rewers nie chcą wchodzić. Słyszałem że musi być półsyntetyczny. Czy konieczna jest wymiana filtrów przy wymianie oleju (jaki koszt). Pomóżcie
    • Przez 2000pawelXYZ
      Czy da się podłączyć obrotomierz, taki na linkę w renault 110.14?
×