renatakw

Padła pompa wtryskowa Lukasa w MWM 226-4

Polecane posty

renatakw    3

Witam na przestrzeni 8-miesięcy dwa razy ukręcił się wałek w głowicy tej pompy.Po pierwszej awarii zmieniłem dostawcę paliwa,gdyż mechanik uznał ,że złe paliwo było przyczyną , miało ono kolor przypominający bio-disla.Teraz zaopatrywałem się gdzie indziej paliwo było ok.-koloru prawie bezbarwnego z lekkim odcieniem błękitu ,aż do ostatniej dostawy zatankowałem Renię pod korek i dopiero przy dolewce z beczki zobaczyłem jego żółtą barwę , nie przeczuwając zła .Mam w związku z tym pytanie ,czy miał ktoś problemy tej natury ?PS.Układ paliwowy czyszczę i filtry zmieniam regularnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    14

witam byc moze do dali siarki albo nie wyczyścileś beczki po poprzednim dostawcy wiesz teraz różnie kombinują żeby zarobić wiesz siarka z połączeniu z woda to przynosi taki efekt u mnie wten sposób sąsiad tez zatarł pompe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    63

Może zmień fachowca od naprawiania tej pompy bo jakoś ja jeżdżę na czym popadnie i nic się nigdy nie urywa więc raz mogło sie zdarzyć ale jeśli wałki lecą notorycznie to chyba wina niewłaściwej naprawy a nie jakiś śladowych ilości paliwa które niekoniecznie było przyczyną tamtej awarii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

renatakw    3

Jednak wina paliwa-fachowiec po zdjęciu górnej pokrywy odsłonił stan wnętrzności-"jeden wielki syf".No i nie uznał gwarancji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maciek    27

czy ta pompa jest smarowana tylko paliwem ,najlepiej lej red bulla tam nie ma dodatku bioestru ,nie chce mi się w to wierzyć żeby ci się takie cuda działy przez paliwo ,sam w osobówce mam 2,5 l 143km na rotacyjnej pompie i spaliłem ok.4metrów3 przez 50 tys km i dalej śmiga red bulu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

W samochodach zazwyczaj jest pompa dwutłoczkowa z rozdzielaczem obrotowym, a nie rotorowa tylko wygląda podobnie, i to prawda rotorowe są bardzo wrażliwe na wodę ,brud, czy nawet zapowietrzenie gdy dostanie się to do rotora czy rozdzielacza to poprostu się zaciera rysując go w najlepszym przypadku, pompy dwutłoczkowe nie mają rotora tylko 2 przeciwbieżne tłoczki tj. sekcje są nieporównywalnie trwalsze od rotora, ale mają taką samą głowicę rozdzielacza jak rotorowe, bardzo dokładnie wykonaną i wrażliwą na paliwo.

po za tym zróbcie taki test 3 białe-przezroczyste butelki i w jednej ropa, w drugiej opał, w 3bioester, postawcie na 2 tyg i nie dotykajcie, po opale pozostanie czerwona butelka(osady i barwniki które niszczą-polerują układ wtryskowy) bioester się zważy, a ropa powinna być jaka była, nawet olej roślinny użyty do bioestru szybciej się rozkłada na substancje przypominające klejącą maź , czy smaży się w niższej temp. na elementach wtryskiwaczy i pompy wtryskowej niszcząc ją, czyli paliwo ma dotego sporo , wiem coś o tym

a zapomniał bym zakładajcie dodatkowe filtry paliwa i ostojniki, nawet takie z polskich maszyn np. ursusa jako pierwsze przed drogimi oryginalnymi ,zaoszczędzicie na filtrach i naprawach, a że bedzie wyglądać jak wygląda to co z tego

Edytowano przez bobytempelton

Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez grzeskw75
      Cześć, zauważyłem że po dobrym rozgrzaniu słychać z tyłu ciągnika takie dziwne pukanie, terkotanie ale jeżeli na chwilę załączę tą wajchę (sprzęgło) którą zatrzymuje się na chwilę wałek odbioru mocy to pukanie ustaje. Po puszczeniu pukanie jest z powrotem. Co to może być?
    • Przez Partyzant85
      Pacjent Renault 75.12, sprzęgło luk (310 mm średnica tarczy) - odkręcone od koła zamachowego. Cel - umycie z oleju.
      Podrzuci ktoś instrukcje co i jak pomierzyć przy rozkręcaniu docisku żeby później ładnie to złożyć. Zamach już odkręcony od wału i wymyty. Złożyć to z powrotem ---> pomierzyć odległość łapek od ???? -----> rozkręcić wszystko -----> wymyć ----> wysuszyć i skręcić na stary wymiar?
       
      A może ktoś ma jakąś instrukcję w pdf - niekoniecznie do sprzęgła luk - to z obrazków szybciej załapię o co chodzi
    • Przez MichaWjcik
      Witam 
      Mam rozebrany inwersor w celtisie 456 serwis stwierdził że jest nieszczelności stąd  na rozgrzanym oleju szarpanie i zapalająca się na chwilę kontrolka ciśnienia przy używaniu sprzęgła nożnego czy rewersu dziwne bo przy włączonym zającu rusza płynnie lecz też do czasu rozgrzania. A wracając po rozebraniu wszystkie oringi na wszystkich tłokach i hamulcu  są całe próbowałem badać szczelność powietrzem i na zdjęciu nr 1 tłok pięknie pracuje na zdjęciu nr2 słychać jak powietrze uciekam pierścieniami tak samo jest na zdjęciu nr3 i tu moje pytanie czy takie sprawdzanie jest miarodajne bo być może te pierścienie doszczelniaja się przy oleju dodam że na koszach nie ma żadnych śladów progów czy zużycia pierścionki kupiłem nowe i jest tak samo Brakuje mi już pomysłów pozdrawiam



    • Przez emsi1903
      Potrzebuje wiadomości ile litrów i jaki olej wlać do skrzyni w Renault 120.54 z 95r. Obecnie mam mineralny Agrol U. Gdy się zagrzeje to półwki i rewers nie chcą wchodzić. Słyszałem że musi być półsyntetyczny. Czy konieczna jest wymiana filtrów przy wymianie oleju (jaki koszt). Pomóżcie
    • Przez renaultceltis
      Kupiłem nie dawno Celtisa 456 rc jest mały problem z odpalaniem trzeba kręcić i kręcić aby odpalił, ale jak już odpali to później odpala normalnie.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj