renatakw

Padła pompa wtryskowa Lukasa w MWM 226-4

Polecane posty

renatakw    3

Witam na przestrzeni 8-miesięcy dwa razy ukręcił się wałek w głowicy tej pompy.Po pierwszej awarii zmieniłem dostawcę paliwa,gdyż mechanik uznał ,że złe paliwo było przyczyną , miało ono kolor przypominający bio-disla.Teraz zaopatrywałem się gdzie indziej paliwo było ok.-koloru prawie bezbarwnego z lekkim odcieniem błękitu ,aż do ostatniej dostawy zatankowałem Renię pod korek i dopiero przy dolewce z beczki zobaczyłem jego żółtą barwę , nie przeczuwając zła .Mam w związku z tym pytanie ,czy miał ktoś problemy tej natury ?PS.Układ paliwowy czyszczę i filtry zmieniam regularnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    18

witam byc moze do dali siarki albo nie wyczyścileś beczki po poprzednim dostawcy wiesz teraz różnie kombinują żeby zarobić wiesz siarka z połączeniu z woda to przynosi taki efekt u mnie wten sposób sąsiad tez zatarł pompe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

Może zmień fachowca od naprawiania tej pompy bo jakoś ja jeżdżę na czym popadnie i nic się nigdy nie urywa więc raz mogło sie zdarzyć ale jeśli wałki lecą notorycznie to chyba wina niewłaściwej naprawy a nie jakiś śladowych ilości paliwa które niekoniecznie było przyczyną tamtej awarii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
renatakw    3

Jednak wina paliwa-fachowiec po zdjęciu górnej pokrywy odsłonił stan wnętrzności-"jeden wielki syf".No i nie uznał gwarancji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maciek    29

czy ta pompa jest smarowana tylko paliwem ,najlepiej lej red bulla tam nie ma dodatku bioestru ,nie chce mi się w to wierzyć żeby ci się takie cuda działy przez paliwo ,sam w osobówce mam 2,5 l 143km na rotacyjnej pompie i spaliłem ok.4metrów3 przez 50 tys km i dalej śmiga red bulu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

W samochodach zazwyczaj jest pompa dwutłoczkowa z rozdzielaczem obrotowym, a nie rotorowa tylko wygląda podobnie, i to prawda rotorowe są bardzo wrażliwe na wodę ,brud, czy nawet zapowietrzenie gdy dostanie się to do rotora czy rozdzielacza to poprostu się zaciera rysując go w najlepszym przypadku, pompy dwutłoczkowe nie mają rotora tylko 2 przeciwbieżne tłoczki tj. sekcje są nieporównywalnie trwalsze od rotora, ale mają taką samą głowicę rozdzielacza jak rotorowe, bardzo dokładnie wykonaną i wrażliwą na paliwo.

po za tym zróbcie taki test 3 białe-przezroczyste butelki i w jednej ropa, w drugiej opał, w 3bioester, postawcie na 2 tyg i nie dotykajcie, po opale pozostanie czerwona butelka(osady i barwniki które niszczą-polerują układ wtryskowy) bioester się zważy, a ropa powinna być jaka była, nawet olej roślinny użyty do bioestru szybciej się rozkłada na substancje przypominające klejącą maź , czy smaży się w niższej temp. na elementach wtryskiwaczy i pompy wtryskowej niszcząc ją, czyli paliwo ma dotego sporo , wiem coś o tym

a zapomniał bym zakładajcie dodatkowe filtry paliwa i ostojniki, nawet takie z polskich maszyn np. ursusa jako pierwsze przed drogimi oryginalnymi ,zaoszczędzicie na filtrach i naprawach, a że bedzie wyglądać jak wygląda to co z tego

Edytowano przez bobytempelton

Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
    • Przez Wojtas974
      witam tak jak w tytule, nie mogę wrzucić tych biegów, 3 i 4 wchodzi normalnie, ktoś miał podobny problem?
    • Przez BartekMaruszewski
      Witam. W mojej renówce pojawił się problem z włączającym się napędem, a mianowicie podczas jazdy bez różnicy czy wolno czy szybko, na niskich czy wysokich obrotach zapala się i po jakimś czasie gaśnie (albo nawet miga) kontrolka od ręcznego, co za tym idzie czuć i słychać jak zaczyna ciągnąć przedni napęd. Potrafi włączyć się nawet jadąc po drodze co jest dość uciążliwe. Jeśli ktoś orientuje się w czym może być  problem byłbym wdzięczny za odpowiedź. Renault 103.54 16x16  mechaniczna. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj