tworek6

Problem Zetor Nie ma mocy Dymi

Polecane posty

tworek6    0

Witam koledzy. Mam Zetora 7245 w zimę był robiony kapitalny remont. Nie wiem co mu może być. Odpala na dotyk, ale nie ma mocy takiej jak powinien mieć i jak pracuje na wolnych obrotach to kopci niebieskim dymkiem, a jak jade to wciąż kopci siwym dymem i nie ma takiej mocy jak powinien mieć.

Proszę o pomoc

Z góry dzięki :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Albo dałeś mu w palnik, chyciło pierscienie i bierze olej, albo ślag trafił wtryski choć wtedy szedł by bardziej na czarno, albo kąt wtrysku paliwa zły bo wtedy kopci na niebiesko czy szaro. Najlepiej sprawdz wszystkie regulacje i jeśli masz możliwość to kompresje żęby wyeliminować pierścienie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    1285

Sekcje na pompie wtryskowej mogły Ci paść, albo tak jak pisze seweryn- to wina wtrysków. Albo inna bajka-może Ci zasysać lewe powietrze, sprawdź filtr powietrza i przewody gumowe, pali więcej niż powinien>?


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    192

to napewno nie tłok bo by coś się tłukło i nie dymił by cały czas tylko na przemian

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

sprawdź sobie drożność i czystość filtra powietrza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej612b    227

Zimny pali , a jak zapala po rozgrzaniu , co dokładnie robiłeś ? wymieniałeś docierałeś zawory coś mi się wydaje że nie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tworek6    0

tłoki i pierścienie były wymieniane. wał po szlifie. Pompa i wtryski z tego co mechanik mówił to sprawdzane i ok. Ale nie jestem pewien czy prawde mówił. jak go pierwszy raz uruchomuliśmy to od tamtej pory kopci dymem i nie ma mocy, takiej jak powinien mieć. on mówił że on musi kopcić troche. Ale mi to sie nie podoba bo nie ma mocy. pompa była rególowana na śrubach. troche lepiej ale dalej nie jest jak powinno być:/ Co może mu dolegać. A z wtrysków z tych przelewów to wogóle paliwo nie leci. tak powinno być?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Nie ma idealnie szczelnych wtrysków, coś tam przelewem zawsze powinno się lać. Vladoo1 rozrząd sam nie może się w zetorze przestawić ale jest jakiś haczyk. Jeśli były rozbierany rozrząd to może być zle złożony. Pompę sprawdz na znaki bo kręcenie na oko wiele nie powie. Po wymianie pierścieni faktycznie jakiś czas będzie kopcił i może być słaby ale po dotarciu wszystko powinno wrócić do normy.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel5991    0

witam mam takiego samego zetora robilem 3 lata temu remat i tez nie mial sily byla popsuta pompa olejowa silnika i to moze byc to pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tworek6    0

"witam mam takiego samego zetora robilem 3 lata temu remat i tez nie mial sily byla popsuta pompa olejowa silnika i to moze byc to pozdrawiam :)

Mógłbyś dokładniej opisać? :)

 

 

 

dziś przy belowaniu to tylko bele zacznę dobijać i się dusi prawie zgaśnie:/

 

Może za mała dawka paliwa?

Edytowano przez tworek6

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Sprawdź czy tłumik nie jest "przypchany". Przed remontem mogły gromadzić się w nim pozostałości źle spalanego paliwa i oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalfalk1    27

z przelewu musi lecieć paliwo.jak nie leci to masz zajechaną pompkę zasilającą w pompie wtryskowej.koszt ok.100zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel5991    0

Jak zrobilem remat silnika to mi pompa olejowa silnika poszla i nie mial sily rozrzutnika 3 t nie mugl usiagnac a plugu to wogule wymienilem i idzie w kit pete ma mysle ze to moze byc to pozdrawiam ;-) i mysle ze pomoglem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lopol92    1

osobiście wykluczam przestawienie rozrządu bo jakby to było to to by już dawno się coś zepsuło. na początek sprawdziłbym kompresje bo moze być to wina pierścieni. jak jest ok to oddał bym do sprawdzenia wtryski a potem pompe. przyczyn może być wiele trzeba szukać...

 

ja miałem kiedyś c-355 i cały czas siępsuła. traktor wiecej stał jak robił, najcześciej urywało popychacze zaworów. po 15 latach jeden mechanik doszedłdo tego że była za duża dawka paliwa i po korekcie traktor chodzi do dziś u sąsiada. już bedzie 7 rok...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tworek6    0

bo ja ją wyjmowałem i podkładka ta mi wypadła może temu nie ma mocy?

 

Dodam że odpala na dotyk

Edytowano przez tworek6

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel5991    0

moj tez na dotyk odpalal a i wez zawiez wtryski do sprawdzenia moze maja za maale cisnienie pozdrawiam :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
reset1990    0

ja robiłem u siebie w 60- tce i tez kopci mi .. na poczatku tez nie miała mocy ale teraz dopiero sie dotarła jak trzeba i jest juz ok ale dalej kopci .. moze to wina pompy w twoim zetorku ? moze ustaw wtryski ? robiłem tez w ciapku ;d KAPItalke i tez nie miał mocy bo w pompie mi zmniejszyli dawke .. ustawiłem po swojemu dawke paliwa to idzie lepiej niz ta 60 tka ;d

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

bo ja ją wyjmowałem i podkładka ta mi wypadła może temu nie ma mocy?

 

Dodam że odpala na dotyk

Może być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GrzesiekD    0

ja robiłem u siebie w 60- tce i tez kopci mi .. na poczatku tez nie miała mocy ale teraz dopiero sie dotarła jak trzeba i jest juz ok ale dalej kopci

 

Mam to samo 60 po remoncie a kopci ale to chyba wina pompy bo końcówki wtrysków nowe ustawione a może pompa niedaje już takiego ciąnienia i jeje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez skarpetahanzo
      Witam wymienilem filtr oleju baka na wymienny i mam problem z duzym cisnieniem oleju , podobno trzeba zmienic tez zawor cisnienia oleju na pompie i pytanie mam zwyczajnie kupic nowy czy do filtra wymiennego powinien byc inny ? Rozbieralem stary zawor ale brak tam podkladek wiec zbytnio nie mam jak zmniejszyc tego cisnienia na starym zaworze .
    • Przez Kondzio55
      Witam,Problem ciagnie się już kolejny rok i problemu nie rozwiazalismy.Sezon jakos przechodził ale do sedna. Ma nadal problemy z odpaleniem po np nocy,łapie na 2 tłoki pozniej na 3 i na 4 .Dym ze idzie sie udusić No dobra idąc dalej cisnienie oleju w normie,zimny trzyma 5,5atm, ciepły (80st) trzyma 3atm.Pompa paliwa daje cisnienie,po kompletnej regeneracji,wtryski prawidłowo rozpylaja,cisnienie 170-180, Kompresja 1 cylinder 24 ,2 cylinder 21(próba olejowa wzrosło do 24) 3 cylinder 22, 4 cylinder 22.Teraz gdzie szukać przyczyny?? Czy złe tłoki i pierscienie? Rocznik 88   i z tego co wyczytałem to powinien być tłok z 3 pierscieniam wiec prawidłowo załozone. Ja już nie mam pojecia co moze byc nie tak..Moze ktos miał taki przypadek? Dodam ze oleju nie przybywa,ani nie ubywa 
    • Przez Lukasz93
      Owy Zetor zaczał czasem pod obciazeniem wyganiać płyn z chlodnicy i szybko się zagrzewał, załozylem bańkę na przelew, pozniej zaczęła wariowac temperatura jakby zaciał sie termostat, wyrzuciłem więc termostat. Sprawdziłem go we wrządku w 100 % sprawny, wahler. Wkoncu zaczął przy byle obciążeniu wyrzucać płyn, w chlodnicy pełno bąbli powietrza. Zalozony nowy korek chlodnicy, jeszcze gorzej. Cisnienie w pracy sie zrobiło ze zaczeło wypychac plyn przewodem od chlodnicy. W oleju nie ma płynu, odwrotnie też.
      A wiec jakis przedmuch tak czy siaķ. Glowice zostały zrzucone i do regeneracji. Na jednej uszczelce może był jakis przedmuch do kanału. Tuleje wydawyaly sie ok. Wszystkie glowice okazały się dobre na regeneracji. Założone nowe uszczelki, 1 odpalenie i odrazu tak samo bąble w chlodnicy. Wymieniona następnie pompa wodna. Nic nie dało. Test na co² robiony, kolor czynnika się nie zmienia, jakby nie bylo przedmuchu. Zrzuciłem paski z pompy wodnej, wsadzilem rurkę pcv zamiast korka i zalałem płyn aż do tej rurki. Po zapaleniu bez kręcącej się pompy rośnie płyn w tej rurce aż wkoncu strzeli bombel.
      Próbowałem znaleźć na ktorym cylindrze jest przedmuch podkładając monetę pod trzonek zaworu wydechowego żeby odprężyć cylinder. Na każdym cylindrze tak samo płyn rośnie.
      No jakby przedmuch ale test co² nie pokazuje. Za co się tu brać teraz może ktos ma jakieś rady?
    • Przez niunieq666
      Witam forumowiczów
       
      Od ok 12 lat jestem posiadaczem Zetorka 4718, gdy w końcu klękneła pompa wtryskowa przyszedł czas na remont. Niestety, naprawa jej nie była taka prosta. Gość któremu to zleciłem stwierdził że do tak starego modelu nie ma już części i stąd moje pytanie. Czy podejdzie do tego pompa od powiedzmy 5211?
    • Przez MaciejSZ
      Witam. Ostatnio zauważyłem w moim zetorze 5011 bardzo duze wibracje na całym ciągniku, na wysokich obrotach. Jest to strasznie uciążliwe i chce się tego pozbyć. Do tego ciągnik dosyć mocno kopci. Poczytałem w necie i podejrzewam ze moze to byc wina wtryskiwaczy.  Moze ktoś miał podobny problem. Z góry dziękuje za odpowiedź   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj