czesio200

MTZ 82 dusi się

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
czesio200    3400

witam

ruskowi coś odwaliło i zaczął sie dusić i gasnąć ;[ odpala normalnie filtry czyste co mogło się stać..? czy może to być pompka zasilająca..?

dodam że gdy mi z zgasł zapalił i gdy dopompowałem ręczną pompką paliwa wszedł na obroty pochodził 3 min na dużych obrotach i zgasł jakby zabrakło paliwa.. podpowiedzcie coś.. :rolleyes:


czesio200

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bizonek56    0

ty a weź powiedz czy on kopci czy normalnie?? bo może cos pompa jakie paliwo włałes moze paproch sie gdzies dostał zobacz odstojnik:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Mojem uteż tak odwalało. Jak jechałem prasować nie mógł z 7 ruszyc po prasowaniu postawiłem na podwórko i nie odpalił już, patrzę węże zassane. Wąż zbiornik-odstojnik zapchał się


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7969

pewnie przewod w zbiorniku sie zatkal tak jak bylo u mnie w pronarze przedmuchaj porzadnie sprezarka powinno pomoc ale na jak dlugo to nie wiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dinek94    13

To może być :pompa paliwowa, pompka zasilająca albo zapłon ,rozrząd ale to już chyba nie ale sprawdź ;) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agromatik    1029

Zlej paliwo ze zbiorników, odkręć kraniki i je przeczyść. Warto też przemyć zbiorniki. Ten typ tak ma, że po pewnym czasie, nie wiadomo jak, nałazi brudu i zatyka kraniki.

Szczególnie zapłon :lol:.

Edytowano przez agromatik

"

EDYTORIAL

 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PGRTVP    0

Musisz zbadać wszystkie wężyki, zbiorniki itp. w których znajduje się paliwo. MTZ, który był kiedyś w pobliskim gospodarstwie miał ten sam problem, ale to chodziło coś o paliwo, nie było czyste czy coś.


I love MTZ, I'm MTZ fan, bigest fan in the world.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vektor    9

Standard w Ruskim

Najpierw sprawdź banalne rzeczy a nie jak niektórzy już tu radzą że padnięta pompka zasilająca itp co najgorsze zapłon ,rozrząd :D

Pewnie nie dochodzi paliwo ten typ tak ma :) Mój też się często przytyka.

A więc zacznij od prostych czynności, odkręć wężyk od filtra co idzie do baków paliwa po prawej stronie ciągnika i spróbuj przedmuchać jak nie da rady to masz baki przypchane to najlepiej spuścić z nich paliwo odkręcając kraniki często bywa tak, że po odkręceniu nie chce z nich zlecieć tak że trzeba pomóc udrożnić drutem. Od Razu odkręć tą drugą śrubę przy filtrze co idzie do odstojnika i zobacz czy w tym oczku jak i na śrubie paliwa w jednej i drugiej nie ma paprochów bardzo często tam się zapycha. Przy okazji wyczyść filtr paliwa. Jak będziesz go odpowietrzał to nalej paliwa do odstojnika bo będzie tak jak pisałeś pochodzi parę minut i zgaśnie bo wypali paliwo a nie nadąży ciągnąć, chyba że przepompujesz aż górną śrubką pójdzie na odstojniku wtedy ok , ja radzę tam nalać.

I to powinno pomóc.

 

Pozdrawiam


:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czesio200    3400

filtry wyczyściłem pompka raczej dobra bo jak włożyłem wężyk do butelki to chodzi.. teraz szukam dalej do zbiornika musi gdzieś być przytkane.. dzięki za wszystkie podpowiedzi niektóre troche mnie przeraziły zwłaszcza te z rozrządem i pompą paliwową B)

 

ps już zrobione zatkał się wężyk który idzie ze zbiorników do pierwszego filtra prz samym filtrze ;[ już śmiga ja trzeba :D

Edytowano przez czesio200

czesio200

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mucha    5

miałem to samo :) niestety ten typ tak ma :) u mnie się przypchało na krućcu łączący 2 zbiorniki w jeden przewód :) i też nie pójdzie ale kompresor i poszło ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj