Zaloguj się, aby obserwować  
mathewc385

Fahr M66 -Przegrzewający się silnik

Polecane posty

mathewc385    21

Panowie mam problem z moim Fahrem otoz gdy wykosze okolo 0,7 ha silnik lapie temperature i musze sie zatrzymac :( . Wymienilem filtry,wyczyscilem chlodniczke oleju i dalej sie grzeje ;[ . Prosze o porady .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartekm66    26

jak dla mnie mogą być to problemy z "paliwem" tj .końcówki wtryskiwaczy lub pompa jeski to nie jest problem z chłodzeniem , a tak przy okazji zapytam czy posiadasz sieczkarnię ????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
body78    0

1.czystość żeber cylindrów

2.czystość filtru i kanału doprowadzającego powietrze do dmuchawy

3.napięcie paska

4.dysze olejowe - mogły się zatkać (chłodzą i smarują denko tłoka i cylindry od środka)

5.zużyte pierścienie lub niewłaściwie założone (silnik dmucha przez odme coraz bardziej aż zaczyna słabnąć)

ps.

wpisz w wyszukiwarkę( deutz fahr przedmuch z odmy ) zobaczysz kilka fotek silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    192

widzę że to wersja bez s czyli bez sieczkarni. sam posiadam taki komnbajn jak ty. weź odchyl tą klapę od żeber cylindrów i weź druta i wydłub brud z żeber wymyj wodą... a może oleju nie wymieniałeś dawno albo jest do za mało.... lub wentylator ci nie działa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mathewc385    21

Ten kombajn jest z sieczkarnią, 4-cylindrowy. A wentylator dzaiła, olej wymieniałem rok temu i cały czas sprawdzam czy nie ubywa.

 

Dzięki wam chłopaki sprubuję tak zrobić jak im doradzacie może akurat cos pomorze. A i jeszce kolego body78 gdzie te dysze się znajdują bo nie bardzo się orientuję

Edytowano przez mathewc385

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
body78    0

dysze olejowe znajdują się w korpusie silnika można je zobaczyć po zdjęciu tulei a wkłada się je z boku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolek7895    0

witam! chciałabym wiedzieć jakiego oleju silnikowego używacie, bo właśnie mamy zamiar go zmienić (w Fahr M44) i nie za bardzo wiemy na jaki, więc może byś podpowiedzieli jakiego używacie ;d z góry dziękuje za pomoc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Kris946
      szukam posiadaczy tych ciagnikow, ogolnie serii DX chlodzonych powietrzem. Mam kilka pytań. Pomóżcie
    • Przez kamilos48
      Witam
      Podpowie ktoś do czego ten przycisk? 
    • Przez Sqowron
      Siemka, mam mały problem co znajduje się na łączeniu pompy z blokiem jest tam oring czy uszczelka bo ciekniemi stamtąd olej... możecie podpowiedzieć mi co tam jest uszczelka czy oring? I jak to się fachowo nazywa. 

    • Gość
      Przez Gość
      .
    • Przez goorall_88
      Dzień dobry, 
      Mam problem z ciagnikiem mccormick mc 135 power6. Cały czas świeci się pomarańczowa kontrolka tuż obok głównego wykrzyknika ostrzegawczego. Z francuskiej instrukcji przetłumaczyłem że to coś w rodzaju "uruchomienie na zimno". Ciągnik pracował kilka godzin i silnik raczej się zagrzał. Mrozu też brak. 
      Dodatkowo też z rurki odchodzacej od silnika z lewej strony z dołu cały czas wydastaje się dość gęsta para. Brak w niej oleju. Nie jest też to dym. Czy to może być jakoś powiązane? 
      Ciągnik posiada też zmianę biegów w przyciskach ("sekwencja" ?). Liczba na dźwigni cały czas miga. Czy to normalne? 
      Dodam że ciągnik pracuje normalnie. Nie wydaje żadnych niepokojących dźwięków. Nie brakuje mu mocy. 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj