Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
mathewc385

Fahr M66 -Przegrzewający się silnik

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
mathewc385    8

Panowie mam problem z moim Fahrem otoz gdy wykosze okolo 0,7 ha silnik lapie temperature i musze sie zatrzymac :( . Wymienilem filtry,wyczyscilem chlodniczke oleju i dalej sie grzeje ;[ . Prosze o porady .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartekm66    25

jak dla mnie mogą być to problemy z "paliwem" tj .końcówki wtryskiwaczy lub pompa jeski to nie jest problem z chłodzeniem , a tak przy okazji zapytam czy posiadasz sieczkarnię ????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
body78    0

1.czystość żeber cylindrów

2.czystość filtru i kanału doprowadzającego powietrze do dmuchawy

3.napięcie paska

4.dysze olejowe - mogły się zatkać (chłodzą i smarują denko tłoka i cylindry od środka)

5.zużyte pierścienie lub niewłaściwie założone (silnik dmucha przez odme coraz bardziej aż zaczyna słabnąć)

ps.

wpisz w wyszukiwarkę( deutz fahr przedmuch z odmy ) zobaczysz kilka fotek silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

piotrb14    187

widzę że to wersja bez s czyli bez sieczkarni. sam posiadam taki komnbajn jak ty. weź odchyl tą klapę od żeber cylindrów i weź druta i wydłub brud z żeber wymyj wodą... a może oleju nie wymieniałeś dawno albo jest do za mało.... lub wentylator ci nie działa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mathewc385    8

Ten kombajn jest z sieczkarnią, 4-cylindrowy. A wentylator dzaiła, olej wymieniałem rok temu i cały czas sprawdzam czy nie ubywa.

 

Dzięki wam chłopaki sprubuję tak zrobić jak im doradzacie może akurat cos pomorze. A i jeszce kolego body78 gdzie te dysze się znajdują bo nie bardzo się orientuję

Edytowano przez mathewc385

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
body78    0

dysze olejowe znajdują się w korpusie silnika można je zobaczyć po zdjęciu tulei a wkłada się je z boku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolek7895    0

witam! chciałabym wiedzieć jakiego oleju silnikowego używacie, bo właśnie mamy zamiar go zmienić (w Fahr M44) i nie za bardzo wiemy na jaki, więc może byś podpowiedzieli jakiego używacie ;d z góry dziękuje za pomoc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Diwad890
      Jaki silnik lepszy by był co c355? silnik od c360 czy c360 3p? Perkins mniej pali ale za to czy cylindry wiec slabszy...
    • Przez navara
      gdzie znajduje sie korek od spustu oleju hydraulicznego nie mam go w zbiorniczku z tyłu czy odkręcając przewód idący od zbiorniczka do skrzyni zleci cały olej z układu? 
    • Przez Heniu95
      Witam wszystkich zgromadzonych,
      Chcę kupić ciągnik rolniczy z podanych, New Holland t6030 lub Deutz fahr k420 lub Fendt 411 lub Zetor 11441
      I teraz jeśli moglibyście powiedzieć coś o tych ciągnikach i który z tych czterech jest najlepszy, jak jest ze spalaniem, awaryjnością  i dlaczego dany ciągnik to byłbym wdzięczny. Jestem otwarty na różne opinie. Ciągnik pracowałby na 40 hektarowym gospodarstwie, jako główny ciągnik tzn. orka, siewy itp .
      Pozdrawiam 
    • Przez lukus
      Witam mam taki problem że z rozdzielacza podnośnika z dzwigienki ciekł olej, tak wiec wyciągnąłem rozdzielacz i wysłałem do firmy która sie tym zajmuje. Kiedy go dostałem od razu go wsadzilem i wszystko działa i nie cieknie. jest tylko jedna wada i nie wiem jak to usunąc bo kiedy dodaje sie prawie na maxa gazu to ramiona sie same unoszą aż do samej góry, ale wystarczy ze ktoś stanie na nich i nie mają siły sie unieść. Tak sie zrobiło po regeneracji rozdzielacza. Zadzwoniłem do tej firmy a oni powiedzieli że odpływ jest zatkany. Później go wyciągnełem wszystko posprawdzałem i wszystko było w porządku. Więc rozebrałem rozdzilacz bo myślałem ze co się tam stało ale wszystko było ok. W tym momencie nie wiem co mam robić a bardzo mnie to denerwuje i dodam jeszcze że po regeneracji wyje jeszcze pompa hydrauliczna.
    • Przez xlooney
      Witam. W ostatnim czasie oddałem pompę i wtryski do regeneracji bo ciągnik nierówno pracował, lekko kopcił i zaczynał być odczuwalny spadek mocy, ale pomimo nierównej pracy chodził "zdrowo". W międzyczasie wymieniłem też uszczelki pod głowicami, bo na dwóch zaczęły pojawiać się przecieki. Problemy zaczęły się po złożeniu. Ciągnik nadal nierówno pracował, jednak okazało się że nalałem zbyt dużo oleju do pompy. Nadal lekko kopcił, ale przed zakładaniem głowic smarowałem olejem tuleje, nie żałowałem więc podejrzewałem że przez to kopci i sprawdziło się. Ciągnik pochodził, zagrzał się i już tak nie kopci. Pozostaje jednak jeszcze jeden mankament - ciągnik nie chce wkręcać się na obroty. Po dodaniu mu gazu wręcz chodzi jak 30-stka i długo wchodzi na obroty, ale do pewnej granicy wyższych obrotów i nagle przy końcówce jakby lekkiego kopa dostaje(coś jak turbodziura hehe). Przy gazowaniu kopci na lekko szaro. Zawory wyregulowane, kąt wtrysku ustawiony na środkową kreskę(są 3). Co może być przyczyną? Z góry dzięki
×