Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
mathewc385

Fahr M66 -Przegrzewający się silnik

Polecane posty

mathewc385    8

Panowie mam problem z moim Fahrem otoz gdy wykosze okolo 0,7 ha silnik lapie temperature i musze sie zatrzymac :( . Wymienilem filtry,wyczyscilem chlodniczke oleju i dalej sie grzeje ;[ . Prosze o porady .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartekm66    25

jak dla mnie mogą być to problemy z "paliwem" tj .końcówki wtryskiwaczy lub pompa jeski to nie jest problem z chłodzeniem , a tak przy okazji zapytam czy posiadasz sieczkarnię ????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
body78    0

1.czystość żeber cylindrów

2.czystość filtru i kanału doprowadzającego powietrze do dmuchawy

3.napięcie paska

4.dysze olejowe - mogły się zatkać (chłodzą i smarują denko tłoka i cylindry od środka)

5.zużyte pierścienie lub niewłaściwie założone (silnik dmucha przez odme coraz bardziej aż zaczyna słabnąć)

ps.

wpisz w wyszukiwarkę( deutz fahr przedmuch z odmy ) zobaczysz kilka fotek silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

piotrb14    187

widzę że to wersja bez s czyli bez sieczkarni. sam posiadam taki komnbajn jak ty. weź odchyl tą klapę od żeber cylindrów i weź druta i wydłub brud z żeber wymyj wodą... a może oleju nie wymieniałeś dawno albo jest do za mało.... lub wentylator ci nie działa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mathewc385    8

Ten kombajn jest z sieczkarnią, 4-cylindrowy. A wentylator dzaiła, olej wymieniałem rok temu i cały czas sprawdzam czy nie ubywa.

 

Dzięki wam chłopaki sprubuję tak zrobić jak im doradzacie może akurat cos pomorze. A i jeszce kolego body78 gdzie te dysze się znajdują bo nie bardzo się orientuję

Edytowano przez mathewc385

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
body78    0

dysze olejowe znajdują się w korpusie silnika można je zobaczyć po zdjęciu tulei a wkłada się je z boku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolek7895    0

witam! chciałabym wiedzieć jakiego oleju silnikowego używacie, bo właśnie mamy zamiar go zmienić (w Fahr M44) i nie za bardzo wiemy na jaki, więc może byś podpowiedzieli jakiego używacie ;d z góry dziękuje za pomoc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez marioc14
      Witam niedawno kupilem  i mam takie pytanie czy szum w tylnym moscie i nagrzewanie sie go jest normalne ?
    • Przez silny84
      Witam. Mam problem z ciągnikiem mf 6130. Ciągnik nie pali, tak jakby został odcięty dopływ paliwa. Kręcę rozrusznikiem aż akumulatory mi się wyczerpią, a on nie reaguje. Z tłumika nie widać żadnych oznak spalin. Bezpieczniki w kabinie wszystkie są ok. Z kontrolkami wszystko też jest w porządku. Proszę o pomoc.
    • Przez kokosik12
      Witam serdecznie. Mam Władimirca z 87r. jest to bardzo dobry i wdzięczny traktor lecz ma jedną (małą) wadę. :mellow: . Dlatego więc chciałbym spytać co myślicie o podwyższeniu mocy poprzez wymianę silnika na piękny cztero cylindrowy z mercedesa w123 ''beczka''. myślę że poj. 2.4-3.0 powinna wystarczyć. Ma on ok. , z tego co pamiętam od 60 do 125 KM przy ok. 4000 obr/min. Wiem ze skrzynia biegów może tej mocy nie wytrzymać lecz gdyby zrobić ogranicznik wciśnięcia pedału gazu to może udało by się uzyskać jakieś (przy silniku 125 konnym) 50-60 KM przy obrotach rzędu 1900-2000 obr/min. i to by były maksymalne obroty. oczywiście pomyślałem także o wałku sprzęgłowym , który należało by wzmocnić(pogrubić). poza tym oczywiście jakaś nowa rama pod silnik.
      Dzięki temu mój nie zastąpiony władzio miał by bardzo przyjemny dźwięk no i trochę więcej koni.to tylko jedna z przemian. w mojej koncepcji praktycznie sam korpus skrzyni bięgów i zawartość pozostaje seryjne. Może się uda.
    • Przez 12345678910
      Tak jak w temacie.Przy 10godzinach orki spala ok.2l oleju silnikowego brak wycieków , wydobywa sie dym z pod odpowietrznika miski olejowej i korka wlewu oleju wysoka temp. oleju 120stopniC według wskazań czujnika temp .oleju.
      z góry dziękuję.
    • Przez Rolnik117
      Mam problem z nowo kupioną Valtrą t 133 [150km].Mam do niej uczepione pługi unia 4 + 1 odkładnie 35cm,ma  tak ma ciężko że trochę się  dusi. Co może być przyczyną????
       
      +
×