Skocz do zawartości
News
Zaloguj się, aby obserwować  
mathewc385

Fahr M66 -Przegrzewający się silnik

Polecane posty

mathewc385    8

Panowie mam problem z moim Fahrem otoz gdy wykosze okolo 0,7 ha silnik lapie temperature i musze sie zatrzymac :( . Wymienilem filtry,wyczyscilem chlodniczke oleju i dalej sie grzeje ;[ . Prosze o porady .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartekm66    25

jak dla mnie mogą być to problemy z "paliwem" tj .końcówki wtryskiwaczy lub pompa jeski to nie jest problem z chłodzeniem , a tak przy okazji zapytam czy posiadasz sieczkarnię ????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
body78    0

1.czystość żeber cylindrów

2.czystość filtru i kanału doprowadzającego powietrze do dmuchawy

3.napięcie paska

4.dysze olejowe - mogły się zatkać (chłodzą i smarują denko tłoka i cylindry od środka)

5.zużyte pierścienie lub niewłaściwie założone (silnik dmucha przez odme coraz bardziej aż zaczyna słabnąć)

ps.

wpisz w wyszukiwarkę( deutz fahr przedmuch z odmy ) zobaczysz kilka fotek silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

piotrb14    188

widzę że to wersja bez s czyli bez sieczkarni. sam posiadam taki komnbajn jak ty. weź odchyl tą klapę od żeber cylindrów i weź druta i wydłub brud z żeber wymyj wodą... a może oleju nie wymieniałeś dawno albo jest do za mało.... lub wentylator ci nie działa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mathewc385    8

Ten kombajn jest z sieczkarnią, 4-cylindrowy. A wentylator dzaiła, olej wymieniałem rok temu i cały czas sprawdzam czy nie ubywa.

 

Dzięki wam chłopaki sprubuję tak zrobić jak im doradzacie może akurat cos pomorze. A i jeszce kolego body78 gdzie te dysze się znajdują bo nie bardzo się orientuję

Edytowano przez mathewc385

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
body78    0

dysze olejowe znajdują się w korpusie silnika można je zobaczyć po zdjęciu tulei a wkłada się je z boku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolek7895    0

witam! chciałabym wiedzieć jakiego oleju silnikowego używacie, bo właśnie mamy zamiar go zmienić (w Fahr M44) i nie za bardzo wiemy na jaki, więc może byś podpowiedzieli jakiego używacie ;d z góry dziękuje za pomoc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez tepe71
      Witam
      Jestem świeżo upieczonym właścicielem agrotrona 6.30tt. Usterka jaka się objawiła po rozgrzaniu hydrauliki to blokujące się hamulce. Po wdepnięciu pedał hamulca odbija normalnie ale koła hamowane są w dalszym ciągu. Towarzyszy temu "cykanie" w bloku hydrauliki. Tak jak by zawór na przemian robił i odpuszczał ciśnienie, jednocześnie olej bardzo się rozgrzewa. Po wyłączeniu silnika hamulce odpuszczają, a po krótkotrwałym odczekaniu można kontynuować jazdę ale tylko do momentu kolejnego naciśnięcia pedału hamulca, po którym następuje znów blokada. Problem nie ma miejsca gdy olej  jest jeszcze zimny. Dodam, że sam hamulec zachowuje się niestandardowo. Nie ma możliwości płynnego zwiększania siły hamowania, a tylko całkowite i nagłe zablokowanie kół na końcu skoku pedału. Olej wraz z filtrami wymieniłem po tym jak okazało się że stary wymieszany był z wodą.
      Pozdrawiam i z góry dziękuje za jakiekolwiek rady.   
    • Przez WojtekLewandowski
      Witam. W moim mf przestał działać wom, napęd zmiana żółw zając, jest na żółwiu i reszta kontrolek zgasła. Kiedyś miałem podobnie ale ruszyłem wtyczką i było okej. Dodatkowo nie pokazuje prędkości jazdy. Proszę o szybką pomoc.
    • Przez cichy5540
      Witam kolegów ! Mam Problem z pracą klimatyzacji w Deutz k110 mianowicie: ciągnik ma 11 lat , skończyły sie wiatraczki od nawiewu klimatyzacji (te na tylnej górnej części kabiny), zamówiłem nowe, i przy okazji również osuszacz, w servisie klimatyzacji podłączyli ciągnik pod maszyne , sprawdzili szczelnoś itd wszystko ok. zzadzwoniłem do delera zapytałem o iloś czynnika i oleju  (1600g czynnika + 210 g oleju), klimatyzacja została nabita, ciągnik został odpalony i ....nastąpił problem bo zaczeła się grzac chłodnica i osuszacz , ciśnienie ciśnienie klimatyzacji zaczeło wzrastac na wolnych obrotach do ponad 30 bar, i nawet nie rozłanczało sprężarki a w  kabinie ledwo co chłodziło, Zaczeliśmy sprawdzac z mniejszą ilością czynnika ,czujniki też są sprawne i nic  .... czy ktoś miał taką przypadłoś? 
    • Przez BaszaPasza11
      Witam. Jestem posiadaczem Deutza Agroplusa 100. Mam pytanie do wszystkich, a dokładnie posiadam w nim 4 pary wyjść hydraulicznych kolejno od lewej (żółta, niebieska, zielona i czerwona). Chciałbym się dowiedzieć czy np: na żółtej jest mały przepływ oleju, na niebieskiej większy, na zielonej jeszcze większy, a na czerwonej największy przepływ. Istnieje takie coś czy regulacja jest gdzie indziej? Pytam ponieważ nie posiadam książki do niego, a chciałbym wiedzieć. Pozdrawiam
    • Przez KAbi12
      Witam mam problem potrzebuje zdjecia mechanizmu załączajacego owijenie siatka w szczegolnosci tego paska ktory napedza walek
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.