Skocz do zawartości
DrJoint

Jak uruchomić różne ciągniki

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
DrJoint    0

Nie wiem, czy to dobry dział, ale chyba tak. Interesuje mnie to, co należy zrobić w danej marce ciągnika aby go uruchomić (nie chodzi o przekręcanie stacyjki).

Piszcie markie ciągnika i co robimy, by uruchomić (a potem przekręcamy kluczyk), przykłady:

Ursus 3512- wajcha biegów polowe-szosowe ma być na luzie

Belarus 820- wajchę biegów bierzemy na luz a następnie w lewo

Zefir 85- wciskamy sprzęgło

Grabcio    23

A po co Ci takie informacje, chcesz kraść ciągniki? :lol:

Ursus 5714 - wajcha od reduktora na luzie

Ursusy i Zetory z ciężkiej serii - sprzęgło

Jeżeli pomogłem wciśnij zieloną strzałkę ;)

klejnus    0

lamborghini r5(chyba 5) sprzęgło i wtedy zapłon. Mnie najbardziej interesowałyby mnie nowe ciągniki typu fendt jd itd.

Nie jestem rolnikiem i nigdy nie byłem dopiero sie uczę przepraszam za błędy:)

Wiadomość z agroFakt.pl

DrJoint    0

może nie kraść, ale zamierzam coś z tym zrobić :)

klejnus    0

No właśnie w niektórych nie musi być luz i to mnie przeraża. W lambo wsiadłem i nie sprawdziłem biegu puściłem sprzęgło i heja do przodu. Niby nic takiego ale teraz sprzęgło idzie łatwo wdepnąć i dziecko jak podpatrzy i ciągnik będzie na biegu to heja i do przodu bez nadzoru...

zetorek5011    0

Proxima 85 sprzęgło , sprzęgło ręczne , luz na biegach i odpalamy .

Ursus 5314 luz na polowych drogowych , luz na biegach , wyłączony wom , wciśnięty odprężnik

Zetor 5011 gaz ręczny do momentu kiedy usłyszymy takie pyknięcie i odpalamy

Ursus c-330 gwóźdź albo kluczyk wciśnięty , trochę gazu i rura

wojno33    8

T-25: sprzęgło, gaz do oporu, zawory do góry, włączyć masę, przekręcić kluczyk, gdy gdy rozrusznik wejdzie na właściwe obroty opuścić zawory B)

szczęśliwcy, którzy mają dobre akumulatory mogą odpalać bez podnoszenia zaworów

KPK Kumurun Team

DF24    28

Deutz Fahr( bynajmniej u mnie) luz na biegach, rewersie i odpalasz :lol: