Skocz do zawartości
News
Zaloguj się, aby obserwować  
konrado2011

Zmiana kierunku wiartu na chłodnicy E 517

Polecane posty

konrado2011    0

Witam

Kupiłem E 517 i elektryka była w nim w rozsypce. Dużo zrobiłem, ale zostało mi jeszcze podłączenie przekładni (naprawiłem cewki i napewno jest sprawna) do zmiany kierunku wiatru na chłodnicy. Chciałbym wiedzieć, kiedy następuje ta zmiana (co steruje). Z góry dziękuję za odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Narcotic    0

Nie wiem jak jest w 517 ale w 516 zmiana kierunku nawiewu następuje podczas rozkładania i składania rury od wysypu. Najważniejsze aby nie jeździć z rozłożoną rurą ponieważ nie będzie odpowiedniego chłodzenia i można zniszczyć silnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrado2011    0

Dzięki za odpowiedź. Mógłbyś napisać jak masz sterowaną przekładnie „jakoś” mechanicznie (na forum czytałem, ze niby na tym polega różnica miedzy 516 a 517) czy elektrycznie. Jeśli jest mechaniczne to proszę napisz jak. U mnie jest przełączana elektrycznie. Próbowałem na składaniu i rozkładaniu i sygnały na przewodach się nie zmieniają. Wymyśliłem sobie, że może to zależeć od temperatury, ale też nic nie znalazłem (może źle szukałem). Dziękuję za podpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Laszek    1

Ja mam 516b a w 517 do zmiany obrotów wentylatora jest czujnik temperatury w kolektorze wodnym, u mnie w 516 był juz silnik od 517 więc taki czujnik tam był. miałem go nawet rozebranego i jak podgrzałem go zapalniczką to wtedy zamykał obieg. Chyba że zrobiłbyś zmiane kierunku na dodatkowy jakiś przycisk w kabinie, wystarczy tylko patrzeć na zegar jaka jest temp i razie jak mu zagoreje to dać mu rewers

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macherr    4

Witam pomiędzy zegarami masz czarny przycisk i on ma zmieniać obroty a tymi cewkami steruje moduł koło skrzynki na klucze jak silnik nie pracuje masz mieć zasilanie na jednej która wyłącza na czas rozruchu napęd wentylatorów ,po odpaleniu ma tam nie być zasilania i ma być napęd na wentylatory po przyciśnięciu przycisku ma być zasilanie na obu cewkach jedna rozłącza druga załącza obroty w drugą strone.

Edytowano przez macherr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez kepa416
      Witam serdecznie, czy ktoś mógłby podesłać jak wyglądają napinacze łańcuchów po prawej stronie kombajnu chodzi o te od napędu podajnika zbożowego i kłosowego. U mnie są metalowe rolki i łańcuch idzie dołem, ze schematu w katalogu widziałem że idą górą ale nie mam nr samej rolki czy tego jak one wyglądają. 
    • Przez kepa416
      Witam serdecznie, mam problem z MDW 524S po odpaleniu kombajnu przestał działaś wyświetlacz drugi od dołu. TZN pokazuje się napis E524 i przy gaszenie cyferka "0" poza tym nie ma żadnych informacji nt. obrotów i innych funki. Sprawdzone przekaźniki, bezpieczniki połączenia przewodów i wiązka. 
    • Przez bulik
      Witam..
      Potrzebuję wymienić podsiewacz w 512, bo już tak dziurawy,że żadne klejenie nie pomaga.
      Czy ktoś z kolegów już to kiedyś robił,ile czasu to zajmuje , i czy trzeba zdejmować podajnik pochyły??
       
    • Przez pi0tr
      Witam.
      Mam następujący problem z moją maszyną. Podczas koszenia dosyć często zdarza się że bęben młócący nie pobiera materiału. Heder i przenośnik pochyły działąją bez zarzutu, słoma gromadzi się na wysokości chwytacza kamieni (był czyszczony kilka razy, niczego to nie zmienia) i wraca górą przenośnika do ślimaka i tam kombajn go 'wypluwa'. Jak już bęben złapie to co się nagromadziło to zazwyczaj kończy się to zabiciem młocarni. Taśma przenośnika jest dosyć luźno ale to nie ona jest problemem - słoma jest wciągana do podajnika i stamtąd wraca. W okolicy chwytacza kamieni wszystko wygląda normalnie - nie ma żadnych przeszkód, nic nie jest wygiętw, wygląda jak fabryczne. Czy ktoś ma pomysł jaka może być przyczyna tego problemu? Prosze o pomoc - usterka zabiła już dwa pasy napoędzające całą młocarnię i dwa pasy od bębna.
    • Przez iron
      Jest taka sprawa otóż pompa wtryskowa jak i wtryski po regeneracji i kombajn dalej ciężko pali po dłuższym postoju .paliwo w układzie trzyma raz ,może dwa pompką zapompuje i zaworek puszcza na przelew.jak już zapali to później pali od strzała . kąt wtrysku nwm jaki ma być dokładnie ale próbowałem na różne sposoby i dalej kupa.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.