Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
konrado2011

Zmiana kierunku wiartu na chłodnicy E 517

Polecane posty

konrado2011    0

Witam

Kupiłem E 517 i elektryka była w nim w rozsypce. Dużo zrobiłem, ale zostało mi jeszcze podłączenie przekładni (naprawiłem cewki i napewno jest sprawna) do zmiany kierunku wiatru na chłodnicy. Chciałbym wiedzieć, kiedy następuje ta zmiana (co steruje). Z góry dziękuję za odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Narcotic    0

Nie wiem jak jest w 517 ale w 516 zmiana kierunku nawiewu następuje podczas rozkładania i składania rury od wysypu. Najważniejsze aby nie jeździć z rozłożoną rurą ponieważ nie będzie odpowiedniego chłodzenia i można zniszczyć silnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrado2011    0

Dzięki za odpowiedź. Mógłbyś napisać jak masz sterowaną przekładnie „jakoś” mechanicznie (na forum czytałem, ze niby na tym polega różnica miedzy 516 a 517) czy elektrycznie. Jeśli jest mechaniczne to proszę napisz jak. U mnie jest przełączana elektrycznie. Próbowałem na składaniu i rozkładaniu i sygnały na przewodach się nie zmieniają. Wymyśliłem sobie, że może to zależeć od temperatury, ale też nic nie znalazłem (może źle szukałem). Dziękuję za podpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Laszek    1

Ja mam 516b a w 517 do zmiany obrotów wentylatora jest czujnik temperatury w kolektorze wodnym, u mnie w 516 był juz silnik od 517 więc taki czujnik tam był. miałem go nawet rozebranego i jak podgrzałem go zapalniczką to wtedy zamykał obieg. Chyba że zrobiłbyś zmiane kierunku na dodatkowy jakiś przycisk w kabinie, wystarczy tylko patrzeć na zegar jaka jest temp i razie jak mu zagoreje to dać mu rewers

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macherr    3

Witam pomiędzy zegarami masz czarny przycisk i on ma zmieniać obroty a tymi cewkami steruje moduł koło skrzynki na klucze jak silnik nie pracuje masz mieć zasilanie na jednej która wyłącza na czas rozruchu napęd wentylatorów ,po odpaleniu ma tam nie być zasilania i ma być napęd na wentylatory po przyciśnięciu przycisku ma być zasilanie na obu cewkach jedna rozłącza druga załącza obroty w drugą strone.

Edytowano przez macherr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×