Skocz do zawartości
Pavel402

jak podłączyć alternator od poloneza w c360 (1)

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Pavel402    0

Witam mam dość znany problem mam nadzieję że mnie nikt za to nie zlinczuje, nabyłem alternator od poloneza i chciałbym go podłączyć do sześćdziesiątki zamieszczam fotki.Czy mógłby mi ktoś narysować jak go podłączyć.Do prądnicy mam poprowadzone dwa kable z tego co wyczytałem to powinno być 3... proszę o pomoc. Znalazłem coś takiego ale nie wiem co to za regulator napięcia ?

http://obrazki.elektroda.net/29_1219778044.jpg

a oto mój altek http://obrazki.elektroda.pl/2277694000_1310149985.jpg

http://obrazki.elektroda.pl/9090518500_1310149986.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JanuszM6040    3

Witam. W twoim alternatorze masz regulator już wbudowany wystarczy że podłączysz wyjście z alternatora to z nakętką z plusem najlepiej pod nakętkę na rozruszniku a to wyście na wsówkę podciągnij kabelkiem do żarówki wskażnika ładowania i podłącz zamiast tego kabla co idzie na regulator prądnicy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavel402    0

OO super właśnie o taka odpowiedzieć mi chodziło bo tamte podpowiedzi były średnie. Wielkie dzięki;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wierzba1272    8

Kolego @Pavel402

Czy to aż taki problem poszukać w goglach jak podłączyć taki alternator??? Temat poruszany setki razy i ze znalezieniem odpowiedzi na twoje pytanie nie ma najmniejszego problemu!!!

Zresztą także tutaj na forum na początku strony jest przypięty temat w którym znajduje się schemat podłączenia alternatora o jaki pytasz!!!

http://www.agrofoto.pl/forum/topic/35183-ogolne-porady-dotyczace-instalacji-elektrycznych/


UDZIELAM PORAD TYLKO NA FORUM!!!
JEŻELI POMOGŁEM, KLIKNIJ ZIELONĄ STRZAŁKĘ!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavel402    0

Wiem że to nie problem googlować tylko po co mam sprawdzać linki i zdjęcia gdzie zazwyczaj jest jakiś inny regulator albo jeszcze coś. Po to jest forum. Pozdrawiam i dziękuje za odp.

 

 

Już masz 10% za zakładanie niepotrzebnych tematów i takie podejście do sprawy. Akurat na temat tego alternatora jest chyba najwięcej informacji na AF. Radzę też poczytać regulamin i zapoznać się z taryfikatorem kar.

Edytowano przez Elektrotechnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez PaweLisowicz
      Witam. Kupiłem niedawno c360 i mam problem z napięciem,m gdyż jak podładuję akumulator to ma ok 13.5v a gdy zapalę ciągnik to ładuje ok. 12,7v mierząc na alternatorze. Ostatnio podładowałem  akumulator i podłączyłem woltomierz pod alternator, przepaliłem go ze 2 razy i wczoraj chciałem zapalić i nagle nawet ani razu nie zakręcił, a na woltomierzu było ok 12,2v. Alternator mam polski który ma regulator osobny. Czy jest taka możliwość ze woltomierz może mi rozładowywać akumulator, bo + podłączyłem pod alternator a nie pod stacyjkę i działa przez cały czas. Jeszcze nadmienię, że jak podpale ciągnik to wskazówka ani nie drgnie w górę, tak jak np. po włączeniu świateł wskazówka lekko opada.
    • Przez mate0
      Witam 
      Chciałbym się podzielić informacją i awari w kombajnie new Holland TC 5040 z 2008 roku. Problem polegał na tym, że przestał działać joystick czyli:
      - podnoszenie i opuszczanie hederu
      - wszystko związane z motowidłami 
      Prąd w panelu bezpiecznikach był, bezpieczniki sprawne.
      Awaria wynikła po tygodniowej przerwie w żniwach ( skończenie omłotu rzepaku czas przygotować kombajn na zboża i kicha )
      Telefony do serwisów z całego województwa każdy zajęty mogą być dopiero za 2-3 dni. Przez telefon podejrzewają awarię komputera.
      Po wielo godzinnych męczarniach okazało się, że wszystkiemu winny jest alternator który przestał pełnić swoją rolę. Co ciekawe panel informacyjny z początku nie wyświetla kontrolki od słabego napięcia trzeba około 2-3 godzin pracy w polu lub parenaście rozruchów silnika. W serwisie cena nowego alternatora 2600 netto. Udało się znaleźć kolesia z drugiego końca Polski, który z niemiec załatwił nówkę oryginał za 860 netto ,  który był na drugi dzień. 
      Co ciekawe przy słabym napięciu elektrycznym w kombajnie nie można go zgasić - jedyną opcją jest wyciągniecie bezpiecznika.

      Mam nadzieję, że komuś przyda się ten wpis i oszczędzi sobie kupę nerwów. 
    • Przez Wojtas501
      Tak jak w temacie dzisiaj powstała mi awaria z ładowaniem akumulatora. po opłukaniu ciągnika (alternatora oczywiście nie myłem, choć mogła woda z chłodnicy się dostać) i przejechaniu 2h ciągnik padł, pracował na wolnych obrotach i włączone światła więc mogło się tak zdarzyć, ale problem po krótkim podładowaniu się powtórzył. Po bezpiecznikach patrzyłem z lewej strony ciągnika, ale nie mogę znaleźć odpowiedzialnego za ładowanie. Czy woda mogła uszkodzić alternator oraz czy są jeszcze gdzieś  bezpieczniki oprócz tego miejsca?
    • Przez Adamo90
      Potrzebuję schemat instalacji elektrycznej w ursusie 5714. W internecie nie mogę znaleźć. Może ktoś ma? Był bym wdzięczny. 
    • Przez Kizo
      Witam Może ktoś zakładał alternator do C330. Alternator owszem z wbudowanym regulatorem napięcia. Jeżeli ktoś wie co w trzeba jak popodłańczac proszę o krótki opis. Chodzi mi w szczegulności o podłączenie kabli na alternatorze D+ B+ jaki kabel do lampki ładowania a który do bieguna + instalacji czy jakoś tak. W skrócie mówiąc żeby działało jak trzeba.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.