Pavel402

jak podłączyć alternator od poloneza w c360 (1)

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Pavel402    0

Witam mam dość znany problem mam nadzieję że mnie nikt za to nie zlinczuje, nabyłem alternator od poloneza i chciałbym go podłączyć do sześćdziesiątki zamieszczam fotki.Czy mógłby mi ktoś narysować jak go podłączyć.Do prądnicy mam poprowadzone dwa kable z tego co wyczytałem to powinno być 3... proszę o pomoc. Znalazłem coś takiego ale nie wiem co to za regulator napięcia ?

http://obrazki.elektroda.net/29_1219778044.jpg

a oto mój altek http://obrazki.elektroda.pl/2277694000_1310149985.jpg

http://obrazki.elektroda.pl/9090518500_1310149986.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JanuszM6040    3

Witam. W twoim alternatorze masz regulator już wbudowany wystarczy że podłączysz wyjście z alternatora to z nakętką z plusem najlepiej pod nakętkę na rozruszniku a to wyście na wsówkę podciągnij kabelkiem do żarówki wskażnika ładowania i podłącz zamiast tego kabla co idzie na regulator prądnicy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavel402    0

OO super właśnie o taka odpowiedzieć mi chodziło bo tamte podpowiedzi były średnie. Wielkie dzięki;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wierzba1272    8

Kolego @Pavel402

Czy to aż taki problem poszukać w goglach jak podłączyć taki alternator??? Temat poruszany setki razy i ze znalezieniem odpowiedzi na twoje pytanie nie ma najmniejszego problemu!!!

Zresztą także tutaj na forum na początku strony jest przypięty temat w którym znajduje się schemat podłączenia alternatora o jaki pytasz!!!

http://www.agrofoto.pl/forum/topic/35183-ogolne-porady-dotyczace-instalacji-elektrycznych/


UDZIELAM PORAD TYLKO NA FORUM!!!
JEŻELI POMOGŁEM, KLIKNIJ ZIELONĄ STRZAŁKĘ!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavel402    0

Wiem że to nie problem googlować tylko po co mam sprawdzać linki i zdjęcia gdzie zazwyczaj jest jakiś inny regulator albo jeszcze coś. Po to jest forum. Pozdrawiam i dziękuje za odp.

 

 

Już masz 10% za zakładanie niepotrzebnych tematów i takie podejście do sprawy. Akurat na temat tego alternatora jest chyba najwięcej informacji na AF. Radzę też poczytać regulamin i zapoznać się z taryfikatorem kar.

Edytowano przez Elektrotechnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez Johnderre
      Witam, po zapaleniu ciągnika świeci się kontrolka ładowania, gaśnie dopiero po solidnym przegazowaniu i wtedy zapala się kontrolka stop. Podczas jazdy kontrolka STOP czasami gaśnie, chwilę później znów się zapala albo miga. Czy to jest normalne że kontrolka gaśnie dopiero po solidnym przygazowaniu? Gdy ładowanie się świeci stop się nie świeci, czy to problem Alternatorem?  Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam
    • Przez c330ursus
      Coś przeczuwam że moja prądnica w C-330 padła, ale nie wiem jak to sprawdzić? Jak by padła to kupie nowy alternator
       
      Jak by ktoś wiedział jak sprawdzić czy prądnica działa to proszę o odpowiedź
    • Przez wicek
      Muszę kupić prostownik  ,a jest tego tyle że można zwariować .Przeznaczenie do samochodu i ciągnika  , samochód poj. około 60 ah , ciągnik do 200ah.
      Napiszcie jakie posiadacie i się sprawdzają.
    • Przez V12
      Witam
      Na wstępie powiem że alternator i regulator jest sprawny , testowany w warsztacie napraw alternatorów , regulator był podmieniany to samo
      Problemem jest to że kiedy akumulator jest naładowany to pełna wtedy napiecie jest około 15,1V , wystarczy włączyć postojówki bądz radio i napięcie jest 14.5V
      Fachowcy tłumaczą tym że alternator nie ma odbioru prądu i napecie rośnie
      Kiedy akumulator jest choć troche rozładowany to jeż jest ok , problem pojawia sie kiedy po kilku godzinach pracy naładuje sie do pełna i nie pobiera juz prądu
      W tym ciagniku kiedy nie ma włączonych świateł to jedynym odbiornikiem prądu jest akumulator wskaźnik temperatury i paliwa
      Problem jest od 7 lat ale teraz myśle na wymiana alternatora na inny typ po w ciągu 7 lat dziś załozyłem 3 akumulator
      W innym ciągniku mam alternator Valeo ale 6 diodowy i tam ładowanie nie przekroczy 14,5V nawet po 10h pracy a tam tak samo kiedy nie włączonych świateł to jedynym odbiornikiem prądu jest akumulator
      Alternator we fiacie jest prawie takie jak jak we Fiacie Cinqecento 900 , regulator napięcia pasuje , jest 9 diodowy , mostek prostowniczy stojan i wirnik był sprawdzany .
      A ciekawostką jest że kiedy napecie skacze ponad 15V to delikatnie żarzy sie kontrolka ładowania , wystarczy włączyć postojówki albo radio i wtedy gasnie i napięcie wraca do normy
    • Przez Stasek
      kupiłem nowy orginalny alternator i nie mam pojecia jak podłączyc zamiast prądnicy
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj