FAFUN

john deere 7820

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
FAFUN    0

Cześć mam zamiar kupić john deere 7820 z niemiec ale nie wiem nic o tej maszynie. Jelonek jest z 2008 roku i ma 3400 mth. jaka przekładni jest lepsza. proszę o wasze opinie z góry dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Łukash    5

Jeśli o najbardziej sprawdzoną i prostą przekładnię to PowerQuad plus czyli normalne biegi plus 4 półbiegi załączane dwoma przyciskami na drążku od biegów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erni0402    10

w internecie dużo jest ofert używanych 7820,7720 oglądnij inne oferty jak możesz też,może ktoś z twojej okolicy też ma taki sprzęt,to popytaj się go jak mu się sprawuje:)

a ile miałby cię wynieśc to jest od rolnika czy handlarza??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szarywilk    90

hm, ja mam od nowości 7820 nakręcony podobny przebieg, żadnych awarii - jedyna wada to głośno pracująca dmuchawa. Pierwsze na co zwracaj uwagę to jak był serwisowany - czyli czy był zachowany interwał między wymianami olei - no i czy skrzynia dobrze pracuje i komputer nie wyrzuca błędów.Mimo że sprzęt teoretycznie nie do zajechania - to brak wymiany oleju może z czasem doprowadzić do koszmarnych problemów z silnikiem i hydrauliką. Co do skrzyni to z 4 półbiegami faktycznie najlepsza. Przy tym przebiegu nie może mieć śladów odkręcania jakichkolwiek poważnych podzespołów i żadnych wycieków. Czyli oglądasz śrubki czy farba nie ruszona - jak ruszona na silniku albo skrzyni od razu odpuść chyba że ma wpis w książce serwisowej. Z akcji serwisowych miał zmienianą konstrukcje hamulca ręcznego i wymienianą podporę wału napędowego (jakiś miesiąc temu).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam go od nowości od 2005r. Ma 3900 mtg. I żadnych przecieków, żadnych awarii. Mam power quad plus. spisuje się wyśmienicie. Jak możesz to wybieraj z miękką osią TLS robi robotę komfort, uciąg. Ciągnik nie do zdarcia :) Dla porównania mam jeszcze 7830 z taką samą przekładnia i oba spisują się jak marzenie. Zwróć uwagę na oleje kiedy były wymieniane i w komputerze na command center jakie błędy wyrzucał komputer. wchodzisz do menu i tam masz kody serwisowe posprawdzaj z instrukcją obsługi. ja mam taką instrukcje gdzie są kody wyjaśnione.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    25

podaj jakie numery kodów i od jakiego sterownika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez slawek_82
      Witam. Czy jest możliwość w JD 6920 z układem paliwa Comon Rail zmniejszyć obroty na biegu jałowym z 850 na trochę niższe??
    • Przez Adamox
      Witam
      Mam problem
      W ciągniku widocznym na zdjęciu tj 7820 pojawił się problem z układem (chyba) paliwowym lub elektrycznym, lecz do tej pory nie jest to pewne 
      Przez pewien czas wyskakiwał błąd filtra paliwa , spontanicznie lub wtedy gdy pracując w polu traktor dostawał większego obciążenia ,lecz błąd był ignorowany gdyż filtry były wymienione na nowe
      Dzisiaj pracując w polu nie dało się ujechać 50m bez awarii , pracując z pługiem ciągnik zaczął przerywać podczas jazdy, ginęły obroty silnika a traktor na sekundę przygasał.
      Obroty nie były wgl sczytywane bo w miejsce obrotów pojawiały się - - - - - a podczas tego wyskakiwał błąd układ łączności , w międzyczasie również pojawił się błąd, lecz nie zawsze ,regulatory operatora 
      Zostały sprawdzane bezpieczniki lecz nic to nie dało 
      Był również pomysł z układem paliwa , zostały zakupione i założone nowe filtry paliwa ,pompka, przewody sprawdzone czy są drożne, odpowietrzenie zbiornika itd
      Co najlepsze zjawisko to występuje tylko podczas pracy w polu na biegu C3/4 gdyż na takim pracowałem 
       w trakcie jazdy po drodze wszystko jest w porządku (nie wiem czy ma to jakiekolwiek znaczenie jednak naprawdę jest to dziwny zbieg okoliczności) 
      Dodam jeszcze ze problem ten pojawił się już na wiosnę gdy ciągnik pracował na jałowych obrotach , na chwile przerwał prace silnika (nie gasnąc) i ginęły obroty oraz błąd układ łączności oraz gdy stał w garażu jakiś czas , przed odpaleniem już nie czytał obrotów ponieważ w tym miejscu tak jak i teraz pojawiały się kreski a nie 0 itd
      Można powiedzieć że Problem ten wtedy rozwiązał się sam bo wszystko nagle zaczęło działać i pracować , kilkadziesiąt hektarów przerobione bez problemu , a teraz z dnia na dzień zepsuł się i przyczyna jest nieznana do tej pory
      Może ktoś spotkał się z czym takim lub podobnym 
      Z góry dzięki

    • Przez zielo0ony
      Problem bardzo dziwny, otóż brak tylnych kierunkowskazów przy John Deere 7820. Przednie mrugają zgodnie z prawidłowym rytmem. Po podpięciu np przyczepy kierunkowskazy w przyczepie też działają prawidłowo. 
      Światła awaryjne działają również tylko z przodu.
      Mieliście może taki przypadek? 
      Proszę o jakieś wskazówki.
    • Przez slawek_82
      Witam. Mam takie pytanie chodzi o John Deere 6920 na Coman Rail przy każdym uruchamianiu silnika musi jakąś chwilę, kilka sekund zakręcić dlatego pytanie czy to normalne i tak te silniki mają czy może coś być nie tak i powinien palić od tzw. strzała...
    • Przez slawek_82
      Witam. Chodzi o układ pneumatyczny a konkretnie o sprężarkę powietrza czy jest możliwość wyłączania kompresora i załączania tylko kiedy jest potrzeba, tak aby nie byla ona cały czas aktywna i nie pompowała powietrza??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj