Skocz do zawartości
chris92

Zetor Forterra 8641 WOM 540/1000 rpm.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
chris92    0

Witam.

Posiadam Zetor Forterra 8641 [2002r.], a w nim WOM jest uruchamiany poprzez wciśniecie przycisku i wtedy obraca się z 540rpm.

Moje pytanie brzmi czy mógł bym mieć dwie prędkości wałka, 540 rpm i 1000 rpm, które były by włączane poprzez dwa osobne przyciski, bądź w jaki kolwiek inny sposób??

 

Za odpowiedzi z góry dziękuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No jak nie da rady. Włączasz WOM, bieg 2 i dajesz 20 km/h. Masz 1000 obr. ja tak robie i idze ekstra... :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ReMeK8250    30

No tak jest ok ale to jest na zależnych a dało by się na niezależnych zrobić 1000 WOM? W sumie podłączam się do pytania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

chris92    0

Przegladalem ten temat

http://www.agrofoto.pl/forum/topic/40498-fortrerra-zmiana-wom-z-540-na-1000obr/

i tu trzeba majsterkować aby mieć tylko WOM 1000rpm. przy 2000rpm silnika, a ja pytam czy zetor może mieć taki bajer że sam bym wybierał prędkość obrotową WOM przy stałych obrotach silnika 2000rpm, bez żadnego wczesniejszego przekładania walków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nie da rady.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    305

To jest po prostu taki a nie inny przełącznik obrotów WOM i tego nie zmienisz pisać tylko petycje do Zetora żeby unowocześnili ten przestarzały sposób który pamięta ursusy C-385


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Ssebuss87
      Opiszę mój przypadek "gwizdającej" proximy 8441 ze względu na coraz częstsze przypadki hałasujących silników w zetorach. Objawem był narastający wraz z obrotami charakterystyczny gwizd z silnika, trudny do zlokalizowania. Pierwszym winowajcą miała byc turbina- po zregenerowaniu było to samo ciągnik nadal gwizda. Pomógł mechanik który pracował w serwisie zetora a potem przeszedł na własną działalnośc. Na samym początku padła od niego diagnoza że to moga być wałki wyrównoważające w silniku, co też okazało sie prawdą. Ale najpierw zaczeliśmy od turbiny, potem cały dolot, pasek alternatora- rzeczy które są "na wierzchu". Bez żadnych objawów z wyżej wymienionych rzeczy, wiec zapadła decyzja o rozebraniu silnika i sprawdzeniu wałków. Na wałkach wyrabiają się bieżnie na których pracują łożyska igiełkowe- stąd ten gwizdający hałas. Koszt jednego wałka plus łożyska 950-1000zł  . 
    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez Kacperkuj-pom
      Mam taki problem z proxima mianowicie po odpaleniu czasem obrotomierz podniesie sie do tych 800 obrotow , a po dodaniu gazu nie podnosi sie wskazow a spod maski slychac pisk po chwili jak silnik po chodzi wraca wszystko do normy innych objawow nie ma co to moze byc ?
    • Przez Katana90
      Mam problem z włączeniem biegów zetor 9540, po włączeniu biegów polowych jedzie powoli, nie reaguje na sprzęgło (nie rozłącza) tarczę wymieniłem na nową, uszczelki i tarcze żółwia i szosowe a ciągnik wogóle nie reaguje na sprzęgło główne, brak możliwości włączenia biegów szosowych. 
    • Przez Katana90
      Mam problem z włączeniem biegów zetor 9540, po włączeniu biegów polowych jedzie powoli, nie reaguje na sprzęgło (nie rozłącza) tarczę wymieniłem na nową, uszczelki i tarcze żółwia i szosowe a ciągnik wogóle nie reaguje na sprzęgło główne, brak możliwości włączenia biegów szosowych. 
×