Skocz do zawartości
News
Zaloguj się, aby obserwować  
pawel6467

ustawienie zbieżnosci przednich kół Zetor 12145

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
pawel6467    0

Witam serdecznie... koledzy! mam taki problem z ustawieniem zbierznosci u Zetora 12145 zmieniałem drazki bo juz były do niczego i nie wiem jak ustawic prawidłowo zbierznosc koł!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    51

Danych regulacyjnych nie mam, ale kiedyś stosowano taką zasadę, że dla napędowych kół ustawiano rozbieżne. Moim zdaniem, jeśli czas ponagla ustaw na zero - mierz na feldze, nie oponie. Może się ktoś pojawi z danymi fabrycznymi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    23

Mam w domu instrukcję do takich ciągników, tylko muszę poszukać. Jak ją znajdę to od razu Ci napiszę jak masz ustawić koła.


Jeżeli pomogłem wciśnij zieloną strzałkę ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Grabcio    23

Według instrukcji:

 

Rozbieżność kół powinna wynosić 12-15mm. Powinno się ją mierzyć na krawędziach obręczy w tych samych punktach na wysokości piasty koła przed i za osią przednią.


Jeżeli pomogłem wciśnij zieloną strzałkę ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Zetix
      Witam... mam pytanie Pacjent to zetor12011 deluxe rocznik 1980. Rozchodzi się o ten numer 8600060202465P6 i od czego jest ten numer? Możecie mi podpowiedzieć gdzie szukać tego w ciągniku ?
    • Przez Andrzej1983dkl
      Witam. Mam problem z zetorem 12145. Przy skręcaniu blokuje przednie koła. Obie zwolnice rozebrane- wszystko ok. Po odkręceniu wału napędowego problem znika. Jaka  może być przyczyna?
    • Przez ferguson235
      czeski odpowiednik ursusa C385/902. Co sadzicie o tym zetorze, wady zalety, i jak to sie stalo ze 8011 jest prawie identyczny do C385/902 ?
    • Przez tespis17
      Problem polegał na tym że hamulce od przyczep odbijały po około 10s. ale np. gdy zahamowałem ręcznym hamulcem, to odbiły od razu. Tak samo działo się gdy podłączyłem przyczepy z hamulcami dwuobwodowymi. Diagnoza zawór wabco tzw. kapusta nr.kat 3522 009 003 0. Po rozbiorce membrana OK czyli nie to.Diagnoza- Zawór wabco do przyczep dwuobwodowych nr.kat  8284 700 152 690 z jednym przewodem hydraulicznym. Po rozbiórce , okazuje się że bardzo ciężko wsadzić zimering i po złożeniu wcale nie chodzi puszcza płyn.    Ze względu że nowy zawór taki kosztuje około 3,5 tyś chciałbym go zastąpić tym nr.kat 470 015 203 0 czyli na dwa przewody hamulcowe koszt około 800zł. Teraz czy będzie działał ten zawór za 800zł jeżeli jeden z tych przewód zaślepię a do drugiego podłącze przewód hamulcowy ??????
       
       
    • Przez nradek96
      Witam, planuję zakup ładowacza czołowego do Zetora 16145 i mam pytanie do kogoś kto takowy sprzęt posiada. Jakie obciążenie może znieść rama i jakie siłowniki (grubość tłoka itp) są montowane w ładowaczach do tego ciągnika? Pozdrawiam serdecznie.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.