Skocz do zawartości
News
Gość Profil usunięty

John Deere 6230 Premium TLS czy Case Maxxum 110 MC lub Steyr 4110 Profi ?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Witam,

Jako, że kilka dni temu podpisaliśmy umowę na tegoroczny MGR to pojawił się dylemat o wyborze ciągnika. Do wyboru mam John Deere 6230 Premium TLS z przednim TUZ + WOM, oczywiście miękka oś, HMS, szerokie ogumienie ze stałymi felgami, skrzynia PowerQuad 24/24 tak w skrócie. Również w grę wchodzą Case Maxxum 110 MC / Steyr 4110 Profi w wyposażeniu tak z grubsza przedni TUZ + WOM, miękka przednia oś, amort. kabiny, przekładnia semi powershift 17/16 - więcej co do wyposażenia będę wiedział po 15 lipca, ponieważ ma się pojawić przedstawiciel. Cenowo ciągniki wypadają niemal równo.

Edytowano przez toendt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

Tylko że Case ma to samo podwozie co Steyr i jest tak samo zwtotny :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

@arofarmer po twojej wypowiedzi chcę kupić już tylko Case :rolleyes: , żart xD :lol:

 

Proszę o konkretne odpowiedzi, najlepiej userów co mają z tymi maszynami do czynienia. I bez pisania, że " Nie bierz John Deera, bo John Deere dużo pali" - pełno takich wypowiedzi już na tym forum jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A jak krztałtuje sie cena za Premium?? :)

 

Obecnie 232 tys. netto. W okolicach września ma iść trochę w górę, więc zamówienie by było w sierpniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

jeszcze nie negocjowana, w przypadku John Deera jeszcze będę zmieniał mu wyposażenie, także i cena się zmieni :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tobiasz51    0

co to za głupie gadanie ze JD dużo pali ale i dużo robi . co ważne jest na pełnej ramie. a co do samego komfortu pracy i poręczności wszystkich przycisków w zasięgu ręki to niema co porównywać jd do case . no i sam wygląd też jest ważny . ja bez wahania wybrał bym bym John Deere a bo jestem przekonany do tej marki. polecam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

opłaca się brać przekładnię AutoQuad i amortyzację kabiny do John Deera, czy lepiej zrezygnować ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tobiasz51    0

ja w swoim nie mam auto qada tylko auto power shift.amortyzacja to wygoda to sie przyda . power qad to też super sprawa ale nie wiem czy w takim małym ciągniku to jest potrzebne . jeździłem z tym adem 6920 to w orce sam zobie zmieniał pod górę a tak tylko musze wcisnąć guzik . dobra rzecz ale kolejny wydatek <_<

Edytowano przez tobiasz51

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Jeżeli miałbyś brać JD to weź lepiej amortyzację kabiny niż skrzynie AQ+.


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Amortyzacja dobra sprawa, ale czy w 100 % wypełnia on swoje zadanie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

No początku piszesz że masz Power quad a teraz auto power shift, to wreszcie jaką masz skrzynię?


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

przy tej mocy to sie bardziej przyda niż PQ

 

ja mam auto power shift i jestem zadowolony

ale AQ się bardziej przyda, czy amorka???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
korbi555    69

Czy ja wiem jak masz TLS i fotel pneumatyczny z poprzeczna amortyzacja czy warto amor. kabine brac??

ile wogóle dopłaty???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

coś w granicach 1700 euro netto kosztuje amortyzacja kabiny. Fotel z amortyzacją jest w standardzie??

Edytowano przez toendt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

w co polecacie jeszcze doposażyć jelonka??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tobiasz51    0

no fotel pneumatyczny to tez napewno . nie wiem jak to sie nazywa ale wszystkie tego nie mają regulacja ciśnienia oleju z tyłu na wyjściach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nie ciśnienia tylko wydatku. Sterowanie elektroniczne ( E-SCV ) będę brał.

 

Polecacie brać tą bogatszą belkę zaczepową, tak aby można zapiąć ten zaczep podobny do kulowy?? Wydaje mi się że listwa będzie za słaba do beczki 8 400 i rozrzutnika 9 t.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ShunDevil
      Witam poszukujemy wraz z ojcem ciągnika o mocyktórej 110-140 koni.Ciągnik ma być główny w gospodarstwie.Ma być to ciągnik nowy i powinien zmieścić sie do 340 tys.
       
    • Przez Zico99
      Witam poproszę was o opinię który waszym zdaniem i dlaczego? Tylko te dwa ciągniki mnie interesują. 
    • Przez globus512
      Witam. Proszę o opinie ponieważ zastanawiamy się nad nowym ciągnikiem, właściwie bierzemy pod uwagę tylko Valtrę lub John Deera. Moc 195 do 220km 
      Jeśli John to 6195R lub 6215R na skrzyni DD lub PQ czy AQ jak ona się tam nazywa
      Jeśli Valtra to T194 lub T214 Versu na Powerschifcie
      Na Valtrę T214 na oponach 710 tył i 600 przód, nawigacja do 2cm, skrętne błotniki, 4 pary hydrauliki, przedni tuz, miękka ośka, dolny zaczep smart Tuch i kilka innych cena 433 tyś netto mi zaproponowali. 
       
      Co lepsze, mniej awaryjne, i mniej pali ? Będę wdzięczny za opinie. W gre nie wchodzi ani NH, ani Deutz biorę te 2 pod uwagę
    • Przez zielo0ony
      Witam serdecznie, 
      Przejrzałem nasze forum w poszukiwaniu opinii na temat traktorów wyższej mocy. Niestety nic sensownego nie znalazłem i w związku z tym postanowiłem założyć osobny temat. 
      Chciałbym aby każdy kto wie coś na ten temat się wypowiedział.
      Mamy do porównania Claas ARION, AXION oraz John Deere 7430 7530 lub 7720 7820.
       
    • Przez SlaSzy
      Poszukuje jakiegos używanego konia pociagowego 150-180 KM, w okolicy pojawił się axion  cmatic w zadowalającym stanie , boję się skrzyni biegów cmatic , niby fajna ale to typowa bezstopniówka  ZF o której nic nie wiem. Ciekaw jestem tez ile może kosztować naprawa takiej skrzyni, vario z fendt za naprawe w okolicy cenią od 5 do 25 tyś , ZF będzie  taniej czy drożej ? Kolejna sprawa to jakoś bardzo duzo jest na sprzedaż tych axionów , czyzby ludzie byli niezadowoleni z nich ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.