Skocz do zawartości
czeslaw16

który lepszy mf 6480 czy df agrotron 150

Polecane posty

Oczywiście DF

 

Massey Ferguson też jest nie zły ale ja jakoś bardziej jestem przekonany do Deutza Fahra a nie myslałes żeby kupić ursusa fajny ciągnik i nie drogi <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Chota    1

hmm moze lepszy byłby MF ale i DF dobry i niewiem ale ja pewnie wybrałbym MF

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kris14    259

Komfort i awaryjność (czy też bezawaryjność) stoją na równym wysokim poziomie.

Należy się przyjrzeć danym technicznym (moc, Nm, skrzynia, TUZ, ogumnienie), wyposażeniem, kosztami serwisu itd. i dokonać wyboru.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    236
MF-Serwis-DHK :angry: --Wybrałbym DF

ech w pomorskim to zaden diler nie ma gorszej opini niz roltop wlasnie df, banda naciagaczy i oszustow, a na serwis to szkoda klawiatury...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matey    427

Musisz obadać gdzie masz bliżej serwis, czy jest wielka różnica w cenach, no i tak jak pisał kris14. Szczerze to ja jestem bardziej przekonany do tego massaya, no ale ostateczna decyzja nalezy do Ciebie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wybrałbym df`a serii ttv czyli z bezstopniową skrzynką a pozatym to sam df to marka sama w sobie i nie ma takiego duyzego spadku w mocy jak massey

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtus    1

Nie jestem urzytkownikiem żadnego z nich,ale miałem przyjemność pracować MF i powiem że poprostu rewelka.skrzynia super,kabina pełen komfort,przednia oś resorowana.Kiedyś kolega coolman zapodał temat o fergusonach i napisałem kilka postów co o nim sądze więc radze poszukać i poczytać. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    236
a pozatym to sam df to marka sama w sobie i nie ma takiego duyzego spadku w mocy jak massey

pytanie tylko czy same/lambo tez byc tak powiedzial?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tj jest dwuznaczne bo one nie są tak wyposażone jak inne tej klasy ciągniki i nie mają takich bajerów nawet za dopłatą ale są za to bardzo oszczędne i na szerokich laczkach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz4255    2
wybrałbym df`a serii ttv czyli z bezstopniową skrzynką a pozatym to sam df to marka sama w sobie i nie ma takiego duyzego spadku w mocy jak massey

Hehe dobre poczytaj sobie ostatnie rpt i zobacz jaka jest moc zmierzona w mf i innych ciągnikach.pzdro :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    236
tj jest dwuznaczne bo one nie są tak wyposażone jak inne tej klasy ciągniki i nie mają takich bajerów nawet za dopłatą ale są za to bardzo oszczędne i na szerokich laczkach

ech ty chyba jednak nie wiesz o czym piszesz, a co im w wyposazeniu brakuje???? maja przeciez skrzynie bezstopniowa (w same modele nazywaja sie continuo), miekka os i kabine, moga jechac 50 km/h i wiele wiele innych. wiec tutaj nie wypatrywalbym zadnego problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotras    2

MF jednym z jego minusów to jest serwis korbanków i ich ceny. Na szczeście jeszcze nie miałem przyjemności z nimi tylko z tego co słyszałem a sam posiadam MF.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pytanie tylko czy same/lambo tez byc tak powiedzial?

a to przepraszam bo jak zobczyłem lambo to pomyliło mi sie z lampo i dlatego napisałem że to nie ta klasa ciągników ale dziex za info

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz4255    2
no tak sie składa że czytałem i mf ma 6 konny spadek mocy jeśl;i chcesz to podam link http://rpt.pl/archiwum/rpt_0710_2.htm

a co do brzozak to o jakich ty ciągnikach piszesz bo raczej nie o same/lampo bo raczej te modele o których piszesz to nie ma w polskiej ofercie

Chodzi mi oto że moc w mf jest podawana w normie iso która określa "podobno" słabsze konie i w mf wykazało spadek mocy rzędu 4,6 km. A porównywalny jd który ma moc podawaną według "lepszej" normy ece r ma spadek mocy rzędu 10 km. Teraz więc nie rozumiem o co chodzi w tych lepszych i gorszych koniach.pozdro :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ja mam Deutza-Fahra Agrotrona 150 jak chcesz cos wiecej wiedziec to pisz na gg; 8004684

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel6485    234

Ja Posiadam MF 6480 z Końca 2004 Roku Kupiony był nowy od Korbanków ma zrobione 1700 mtg nic sie nie psuje ciagniczek naprawde dopracowany przyjemnie sie nim pracuje i co tu duzo pisać naprawde z czystym sumieniem polecam ten ciagnik !!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
k110    3

witam ;) Ja mam agrotrona k110 z końca 07r jak na razie sprawuje sie dobrze.Zobaczymy co będzie za kilka lat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×