Zaloguj się, aby obserwować  
blyskawica211

instalacja elektryczna fiat 880-5

Polecane posty

Witam mam problem potrzebuje schematu instalcji elektrycznej fiata 880-5 93r bo poprostu nic nie dziala z gory dziekuje za odp pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

Nie łatwiej położyć nową instalację po swojemu? Naprawa może być trudniejsza niż zrobienie nowej od podstaw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZYMANOX    480

Jak to nic nie działa ?

Bezpieczniki sprawdzałeś ? ,schematu do fiata na 99,9% nie znajdziesz ...a z resztą po co ci schemat ? Przecierz tam jest wszystko proste jak w w c-330... ;)




Księga życzeń i zażaleń na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moze i jest to proste tylko poprzedni wlasciciel nie za bardzo sie znal i jak rozebralem to jest kilka przewodow poobcinanych tylko do czego to bylo kto to wie probowalem miernikeim sprawdzac prad gdzie dochodzi w paru miejscach jest a schemat z tego wzgledu zeby wiedziec gdzie co bylo podlaczone tam nie ma tyle kabalkow co w c330 wiem bo mialem tu sa podlaczenia wycieraczki,spryskiwacz,nagrzewnica,kogut, 4 halogeny,no i swiatla tyl oraz przod a jeszcze jest tak zrobione ze jest glowne gniazdo z bezpiecznikami i dodtakowo sa zalozone bezpieczniki na poszczegolnych przewodach w innym miejscu trzeba troche poglowkowac zeby wszytko gralo i dzialalo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZYMANOX    480

I nic kompletnie nic nie działa ? Mam takiego fiata i nie wyobrażam sobie tego żeby nic nie działało ;)




Księga życzeń i zażaleń na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzialaja swiata przod mijania i drogowe gdzies misi byc zwarcie bo w bezpiecznikach pod oznaczeniem stop pali bezpiecznik jak tylko przekrece zaplon a jakiego masz konkretnie fiata moze TY wiesz gdzie moze trzeba by bylo zaczac szukac problemu z niedzialajacymi rzeczami dzis zamierzam cos poszukac i moze znajede jakis bol i cos zacznie dzialac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZYMANOX    480

Mój fiat jest taki jak Twój 880 .Pomysłów żadnych nowych nie mam ,bo i traktor jest prosty ,po sprawdzaj kostki ,styki ,kable i tyle ;)




Księga życzeń i zażaleń na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie od Tych spraw zaczynam Ty masz 880 czy tez 880-5 jak dlugo posiadasz ten traktor to wersja z Przodnim napedem czy sam tyl ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZYMANOX    480

FIAT 880DT Someca ,4X4 :D Traktor jest u mnie ok 5 lat ;)




Księga życzeń i zażaleń na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Aha rozumiem a jakies klopoty z tym Ciagnikiem miales ja mam 880-5 tylko na tyl naped ale nie jest zle w polu daje sobie rade z plugiem talerzowka czy innymi sprzetami teraz co sprawdzalem to nie dzialaja kierunkowskazy i gora kabiny wycieraczki nadmuch i podlaczenie koguta a jhaki rocznik bo widzielm kilka modeli takich jak Twoj w cenach od 19000- 25000 zl i myslalem nad kupnem z przodem tez fiata

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZYMANOX    480

Rocznik 77 o ile dobrze pamiętam ,problemów większych nie było ,szykuje się wymiana łożysk w skrzyni bo wyje trochę ;) A co do tych wycieraczek nadmuchu i koguta, to pod kabiną po prawej[siedząc w traktorze] stronie jest taka kostka co się lubi rozłączać ,zasilanie na kabinę idzie [przynajmniej u mnie] bezpośrednio od rozrusznika więc zacznij z stamtąd szukać ;)




Księga życzeń i zażaleń na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok rozumiem jutro zobaczę co jest tam mój jest z 84 r robiłem tez skrzynie łożysko na walku sprzęgłowym do wymiany bo się wysypało nom i przy okazji się zobaczyło co jak tam jest w jakim stanie i w ogóle jak by co to się zobaczy a nie wiesz czemu nie działają kierunkowskazy bo na włączonym awaryjnym chodzą a tak samym przełącznikiem to już nic nie ma i nie wiem czemu pali mi bezpieczniki stopu ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZYMANOX    480

Prąd dochodzi do przełącznika ? Przerywacz nie spalony ? Gdzieś masz przebicie na tym stopie ....Może styki w lampach gdzieś się zwarły, albo kabel się przetarł ... ;)




Księga życzeń i zażaleń na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sprawdzałem stop działa wina była zbyt małego bezpiecznika i go cały czas paliło tylko problem z kierunkami nie wiem czemu ale do przełącznika kierunków prąd nie dochodzi a jest podłączony do włącznika awaryjnych . Mam takie pytanie ile oleju wchodzi Ci do podnośnika i skrzyni ?? i jakiego wlałeś ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZYMANOX    480

Wchodzi do jednego i i drugiego razem ze 40L :D




Księga życzeń i zażaleń na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok napisze jeszcze poszukuje obciążenia przód z zaczepem bo nie mam kiedyś był czepiany tur ale jak kopiłem to już bez niego był został odczepiony a tak bez dociążania przodu to już nie to jak np. ze sprzętem dłuższym to przód nie jest dociążony wiem ze roba nowe obciążenia NH czy inne ale takie coś to kosztuje kolo 2000 zł albo i lepiej a Ja bym coś używanego potrzebował myślałem ze jakieś 550 kg z zaczepem to wystarczy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZYMANOX    480

A co ty nim dźwigasz ,że ci tyle dociążenia trzeba ?U mnie są tylko dwa obciążniki oryginalnie i agregat upr-siewny z zasypem rozłożony[1600kg ] i nawet przodku nie podrywa :huh: B) Więc po co ci 550 kg :blink:

Edytowano przez SZYMANOX



Księga życzeń i zażaleń na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się ty masz przód napęd samo to już wazy a dodatkowo 2 obciążniki pewnie po 50 kg a ja nie mam nawet mocowania na obciążniki jadąc np. z agregatem 3m to nie ze podrywa przód ale jest takie widoczne ze jak przodnie kola ledwo co dotykają powierzchni a przy okazji zawsze w orce lepiej by się sterowało Ciągnikiem sam wiesz ze jak 4 skiby opuścisz to tył ciągnie a jak za bardzo głęboko dasz to przód podnosić zaczyna może za przesadnie te 550 kg ale coś kolo tych granic maja obciążenie to z Przednim napędem np. moja wersja z przodem to już tyle ma

Edytowano przez blyskawica211

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I działa wszystko po wizycie fachowego elektryka co było przyczyna zwykle podłączenie zapalniczki w ciągniku podświetlanie i podłączenie paliło bezpieczniki i przez to nie działały kierunkowskazy w paru miejscach była za słaba masa i tak krok po kroku i podłączono:) Teraz śmigać tylko :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZYMANOX    480

No to fajnie B) Wrzuć jakieś fotki sprzęta :D




Księga życzeń i zażaleń na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZYMANOX    480

galeria >maszyny>traktory>fiat ,i tam masz u góry dodaj grafikę :)




Księga życzeń i zażaleń na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ROLOMAZ
      Cześć koledzy,
      Mam problem z moim Fiatagri F120 
      W tamtym roku padła pompa hydrauliczna, została wymieniona na nową.  Przez okres zimy nie był na tyle uzywany, żeby sprawdzić działanie "w pracy". Teraz zaczęły się roboty polowei jest ubytek oleju. Okazało się, że z tyłu pod rozdzielaczem przepuszczają simeringi. Ściągnęliśmy rozdzielacz i wymieniliśmy je, dodatkowo został wymieniony filtr od hydrauliki. Od tego czasu pompa "wyje" tak jakby pompowała cały czas olej, rurki na rozdzialaczu są gorące, co potwierdza jej ciągłą pracę. Przedni tuz jest nie do ruszenia, drążka nie można przesunąć. Znajomy mechanik doradził, abym sprawdził filtr olejowy, który wymieniłem. Po zdjęciu okazało się, że go zassało i był lekko zdeformowany. Zamówiłem już nowy filtr, prawdopodobnie źle dobrali mi go w sklepie. Aktualnie żeby sprawdzić założyłem filtr, który był przed usterką i na początku tuz chodził normalnie. Jedynie było słychać takie syczenie przy rozdzielaczu, gdy zacząłem ruszaj gałkami od tylnego rozdzielacza, to tuz znowu jakby zablokował się i nie można było go podnieść, ani opuścić. Gdy włączę kiper i w tym samym czasie dam opuszczanie lub podnoszenie przedniego tuza to wtedy działa normalnie i da się przeciągnąć gałkę od tuza. Co to może być za przyczyna ? Czy ktoś miał coś podobnego? 
    • Przez kafarek1123
      witam. mam problem z moim case 4240. nagle przestało dzialac wspomaganie.wieczorem dzialalo a rano odpalam i nie mogę skrecic ani w lewo ani w prawo. zaczalem od uszczelnienia siłownika a dziś wymieniłem orbitrol i nic.na szczescie kupilem tani zamiennik bo mialem przeczucie ze to nie wina orbitrolu bo dziwilo mnie ze stalo sie to tak nagle.ale zapasowy orbitek sie pewnie kiedys przyda. i teraz nie mam pojecia co zrobic dalej. czy do wspomagania jest dodatkowa pompa? pytam bo podnosnik pieknie podnosi nawet na wolnych obrotach z podpietym plugiem.przedni tuz tez dziala bez zarzutu i juz mi sie pomysly skonczyly. mam traktor od pieciu lat i nigdy nie bylo problemów wiec nie zdazylem poznac budowy ukladu.jesli ktos ma jakis pomysl lub mial podobny problem to prosze o pomoc bo juz rece opadaja a chcialbym sie z tym uporac bez mechanika.
    • Przez c308
      Witam zastanawiam sie czysto teoretycznie gdybym chciał założyć firmę produkującą traktory to jak taka maszyna powinna wyglądać aby z podzespołów dostępnych na rynku stworzyć tanią,prostą maszynę do której nawet za 20,30 lat nie byłoby problemu o części.I czy w ogóle w Polskich realiach takie cos (moje marzenie z dziecinnych lat)jak budowa ciągnika jest realne.
      Moja propozycja jest taka silnik 100km mocy perkins,pompa podnośnika ursus c 385 lub 1224,tuz także od nich,Kabina prosta wykonana we własnym zakresie tak samo maska i światła.Najważniejsze z czego skrzynia i mosty aby za pare lat był dostęp do części.Wałek 540 zalączany elektromagnetycznie jak noże w kosiarce,tak samo załączany przedni napęd.Cena 100 tys za egzemplarz czy to ma jakikolwiek sens.
    • Przez PatrykBesiński
      Dzień dobry, 
      Problem jaki wykryłem w Renault Dionis 130 podczas pracy na wałku WOM. Po włączeniu wałka na sucho, bez podłączonej maszyny jest wszystko ok, wałek pracuje, natomiast podczas pracy pod obciążeniem WOM wałek po chwili wyskakuje, dźwignia przeskakuje w pozycję neutralną. Trzymając dźwignię lekko palcami jest ok, ale gdy nie przytrzymuję dźwigni to po sekundzie wypada. 
      Dzieje się tak pod obciążeniem.
      Gdzie może leżeć problem? 
      Czy jest tam jakaś regulacja dźwigni i być może za lekko wskakuje czy raczej problem leży gdzieś w napędzie WOMu? 
    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj