Skocz do zawartości
sergio25

New holland t5050 VS Massey Ferguson 5435

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Massey
sergio25    0

Kolega mój ma dylemat przy wyborze ciągnika,albo Massey 5435 za 158tyś netto albo New holland t5050 za 145tyś z full opcją czyli opony 540 tył 420 przód,EHR podwójne światła na dachu,klima, radio itp.Ja osobiście mu polecam MF-a,ponieważ takiego mam ale kumpla zachęca cena tego NH,twierdzi że prawie 15 tyś.piechotą nie chodzi.Co wy na to?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    624

Nie wiem skąd te 15 tys róznicy. No chyba,że weźmiemy pod uwagę cenę brutto to i tak wyjdzie 12300 róznicy. Jeśli ciągnik jest brany na jakiś fundusz unijny to 12300 i 5000 czyli połowę różnicy netto. Daje nam tylko 7300 dopłaty brutto a 5000 netto. Nie jest to duża kwota przy sprzęcie za taką kase. A tak przy okazji pytanie to mogłeś zadać w którymś z tematów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekcnh1    0

mam nh t5050 od 2009 roku przepracował ponad 2000 godzin, jestem zadowolony, chociaż mam problem z przednimi światłami ale to chyba żarówki się przepaliły...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

bartek88    1

Też mam t5050 550mtg. Ogólnie najgorszy nie jest ale ma kilka bolączek.

plusy:

-niski

-dobry skręt

-wydajna klimatyzacja

-dobra widoczność za kierownicą

-w miarę duża kabina

-dobre oświetlenie robocze

 

A teraz minusy:

-mułowaty silnik ( nie czuć tych 96 km)

-skrzynia bez porównania do tej z mf (półbiegi szarpią przy dużych prędkościach)

-brak siedzenia pasażera

-różnie działający rewers

-źle umiejscowiona dźwignia kierunkowskazów

-spalanie

-niska kabina w środku( nawiew w przedniej części ogranicza widoczność w turze)

 

Za skrzynie dyna 4 i silnik perkinsa ( jeśli rzeczywiście mniej palą) to myśle że warto dołożyć te 10 tyś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    624

Skoro chce kupić nh niech kupi. Jego kasa jego sprawa. Nie wiem po co kogoś na siłe namawiać. Tak wogóle na tego mf a dobrą cenę dali. Swego czasu trzeba było zapłacić około 180 tys netto. Ten model co prawda wycofano z produkcji jakiś czas temu ale widac na placu jakiegoś dealera się przechował.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    624

Faktycznie temat był na wierzchu, otworzyłem nawet na daty nie patrząc. Nie wiem po co takie wyciągać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez witch
      Witam chciałbym wam przedstawić filmik prawdopodobnie jest to błąd 3-2 jest to czujnik draftu możecie mnie poprawić jeśli nie podrzucam filmik  Drugą sprawą jest taka ,że wymieniłem żarówki na panelu gdzie są kontrolki i teraz gdy wrzuce rewers obojetnie czy do przodu czy do tyłu miga pomarańczowy romb autotronic 3 nie mam pojecia jaki jest to bład ciągnik normalnie jeździ, proszę o wszelką pomoc. I jeszcze gdzie ten czujnik draftu się znajduje?
       
      video-1531318302.mp4
      video-1531938574.mp4
    • Przez damix16
      Witam kolegów z forum. 
      Przejrzałem już chyba wszystkie tematy zwiazane z moimi problemami i juz nic z nich nie wiadomo. 
      Mianowicie, kupiłem MF 8110 z 97r. Mam kilka kłopotów i nie znalazłem sensownej odpowiedzi. Z wszystkich wynika że "zmień coś, może pomoże" KPINA! Jak nie wiem to sie nie odzywam! 
      Wracając do tematu. 
      Problem 1.
      Przy pełnym skręcie kierownicy to rozłącza sprzęgło i zapala się trójkąt i jeszcze jedna kontrolka. Po wciśnięciu sprzęgła i przegazowaniu jedzie i po chwili przestaje. Wspomaganie kierownicy działa lekko. 
      Problem 2.
      Sprzęgło bierze na samej górze, z wyczuciem da sie ruszyc bez szarpania, ale jak wsiądzie inna osoba nie znająca ciągnika to szarpie bardzo. Czasem czuć jak rusza, po sekundzie rozłącza i znów rusza i potem już jedzie. 
      Problem 3.
      Nie potrafi wykiprować nowej przyczepy z urobkiem. Nowy siłownik w przyczepie i węże. Podnosi na 3 elementy z 6. Po podlaczeniu manometru z tyłu i włączeniu kiprowania pokazuje od razu tylko 110bar i stoi. Ani nie skacze ani nie maleje. Olej w skrzyni czysty świeży. 
      Problem 4. 
      Podczas jazdy po drodze bez napędu, przy prawie maksymalnej prędkości miga kontrokla półbiegu D, jak sie jeszcze przyspiesza to zaczynają migać ABCD i jak się cały czas przyspiesza to w końcu zbija na C. 
       
      Czy ktoś zna konkretną odpowiedź na któryś problem?
    • Przez jk33
      Witam czy moze mi ktoś kto ma katalog podać numer katalogowy szyby do drzwi lewa strona. Ewentualnie namiary gdzie taka można zamówić i orientacyjnie koszty ? Z góry dzięki...
    • Przez Toff
      Hej  zwykle sezon w pełni no i coś nazwali. Wsiadam rano do mojego Massey feguson 6255 przekrecam kluczyk pali i bach nagle obrotomierz odpadł no strzałki od rewersu przestały swiecic myślę bezpiecznik ale co przerzuca rewers a tu ciągnik ani drganie.biegi wchodzą ciągnik też działa normalnie i część zegara kontrolki paliwo itp działa. 
      Pomóżcie czy ktoś miał coś podobnego w swojej maszynie czy da się to naprawić od ręki czy dzwonić po serwis? Dodam przeglądałem bezpieczniki i nic nie znalazlem
    • Przez DominikPocisk
      Witam, wszystkich użytkowników serii 6200. Czy ktoś może potrafi skalibrować rewers i sprzęgło? poczytałem na forum trochę tematów lecz nic konkretnego nie znalazłem.
      Ciągnik mam kilka miesięcy a sprawa wygląda tak ze jak włączę do przodu, to czuć delikatne szarpnięcie, a następnie ciągnik łagodnie ruszy, przy włączaniu do tyłu od razu delikatnie rusza posiadam MF 6280.
       
      Czym może być spowodowane szarpniecie przy ruszaniu w przód? czyżby wymagał kalibracji a może już skrzynia jest częściowo wyeksploatowana?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.