Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Same
herbi2501    1

panowie niedawno zakupiłem same,po odpalanie widac jak na filmiku w odnosniku ma wysokie obroty gdzies przez dobre 10 min.pozniej sa nizsze i faluja od 1000 do 1300(chodzi jak mały rusek)

zaznaczam ze nie moge zredukowac ich ponizej 1000... a spadna tylko wtedy gdy cos ma ciezko silnik(tzn przydusi sie)to gdy wcisne sprzegło-jak zaczyna go przyduszac to obroty automatycznie sane wejda na ponad 2000 ale zaraz spadaja do 1000,

tak wiec czym spowodowane jest takie falowanie,zaznaczam ze falowanie jest ciagle

 

 

Edytowano przez herbi2501

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    23

Może w regulatorze obrotów coś się zacięło.


Jeżeli pomogłem wciśnij zieloną strzałkę ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lambogrand    26

mam lambo grand prix podobny masz w nim turbo? po prawej stronie przy pompie wyreguluj obroty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
herbi2501    1

tak mam w nim turbo,reguluje sie ta śrubka na imbus? ale to cos da jak on jest rozgrzany i jemu faluja obroty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    23

Najlepiej samemu nie dłubać przy pompie bo można jeszcze bardziej zepsuć. Lepiej zawieźć do fachowca który robi pompy albo do dobrego mechanika.


Jeżeli pomogłem wciśnij zieloną strzałkę ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zolwik129    0
(edytowany)

Witam kolego mialem to samo wiec znam przyczyne powiem ci ze koszt naprawy jest bardzo niski. Jesli potrzebujesz pomocy to sie odezwij. Mi napwara zejeła kilka godzin i kosztowała 2 złote. Nie daj sobie zmowic ze to turbina czy pompa bo ten modem nie ma pompy tylko pompo wtryski. Glupota jest ze to moze byc turbina.

Edytowano przez zolwik129

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ltz55aluki    0
(edytowany)

witam.. mam pytanie ..

posiadam same explorer 90 T II rok 97/98i jak go kopiłem pękł wężyk od włączania przedniego napedu... i olej się wylał.. ale to był mały ubytek .. następnego dnia przyszedł brata kolega włączył pędni napęd (wężyk nie był założony) i wywaliło chyba cały olej bo teraz jak włączy napęd to już nie cieknie z tego przewodu... (przewód przyjdzie mi jutro)

i teraz pytanie co zrobić?? czy to włącznie napędu ma osobny zbiorniczek na olej czy ciągnie go ze skrzyni biegów??? jak i gdzie się go uzupełnia??

świeci mi tez kontrolka od walka na 1000 obr gdzie się to wyłącza??

prosze o pomoc..

dlaczego nie moge wyslac wiadomosci prywatnych??

tez tak macie??

pomoZe ktos??

Edytowano przez ltz55aluki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati2191    0

witam panowie mam podobny problem z falowaniem obrotów w lamborhini cały czas mi faluja może wiecie co jest przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati2191    0

faluja mi obroty w Lamborghini R 774-80 zostały wymienione wtryski oraz pompowtryski i nic się niezmieniło , potem kupiłem regulator obrotów i dalej taksamo prosze o pomoc mój nr gg 18702048

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yudin    7

wtryski i pompowtryski?? to zaprzecza samo sobie ;) odróżniasz jedno od drugiego?

te ciągniki tak mają, falują i będa zawsze falowały w mniejszym bądź większym stopniu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati2191    0

ale jak kupiłem ten traktor to chodził normalnie niefalował a teraz strasznie faluje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati2191    0

tak na biegu jałowym na niskich obrotach strasznie faluje a jak dam takpół gazu to chodzi normalnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yudin    7

a na kolektorze wydechowym od spodu masz takie małe koreczki? moze trzeba te pompy ustawic;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yudin    7

ale to pompy pomimo wlozenia w te samie miejsca w bloku idzie przypuszczalnie ustawić na taka samą wydajnośc przy danym wysunięciu listwy przez regulator

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez zacx18
      Witam  mam problem z rozłączaniem się rewersu elektrohydraulicznego   w ciągniku DF Agroplus 100  (skrzynia bez półbiegów). Rewers rozłącza się gdy obroty silnika spadną poniżej 800 obrotów powyżej 800 działa i nie ma  znaczenia czy olej jest ciepły czy zimny    . Gdy rozłączy  się rewers  wyrzuca błąd   w postaci migającej lampki  (jedno błyśnięcie długie , cztery krótkie )
      Czy może być to wina pompy hydraulicznej ? czy coś innego ?
    • Przez dominikl95
      witam mam problem z Deutzem 7206 gdyz jadę sb to cos mi zaczyna trzesc w tylnim moście ale to jeszcze jest tez również uzależnione od ustawienia Tylniego TUZ ,ja mam pytanie co to moze robic i co ma podnośnik do tylniego mostu
    • Przez Halun125
      Witam. Jak w temacie mam problem z hydrauliką ciągnika. Objawy to słabe podnoszenie na rozgrzanym oleju maszyn na tylnym bądź przednim TUZ, bądź też słabe kiprowanie przyczepy np z gnojem. Po prostu trzeba go wkręcać na 1300-1400 obr/min żeby np. kosiarkę która waży 600 kg jako tako podniósł. Jak olej jest zimny wszystko jest ok a problem pojawia się po rozgrzaniu. Błędów nie ma, jak coś podniesie to nie opuszcza więc rozdzielacz chyba sprawny. Po spuszczeniu oleju z hydrauliki (wersja B więc ma oddzielny zbiornik) na dnie kasterki znajdowały się opiłki chyba miedziane bo magnes ich nie przyciągał, a że olej muszę często spuszczać bo zbiornik się rozwarstwia tak ostatnim razem pierwszy raz natknąłem się na te opiłki. 
      Czy jest to być może wina pompy? Ciągnik jest z 2012 r i ma 2800 z hakiem przejechane. 
    • Przez JurekPa
      Lamborghini lampo 60 uchodziły za trwałe, szczególnie jeśli chodzi o silniki.
      Tymczasem traktor już co prawda niemłody, ale dopiero przekroczył 3 tys mth i zaczęła świecić lampka ciśnienia oleju po rozgrzaniu. Zmierzone ciśnienie na zimno przekracza 4 bary, po rozgrzaniu spada poniżej 2 i lampka świeci. Olej wymieniany regularnie na zalecany przez producenta.
      Czyżby to już  czas na wymianę/naprawę wału korbowego i panewek?
      A może problem leży w innym miejscu (jakiś przeciek, pompa oleju itp)?
      Miał ktoś taki przypadek?
    • Przez dasas12345
      Witam. Ostatnio pojawił się błąd w traktorze T15 i 17 odpowiedzialne za czujnik obecności operatora na siedzeniu. Moje pytanie brzmi czy da się go usunąć na dobre z fotela GRAMMER tak by nie wyskakiwały mi te błędy, czy raczej nie obejdzie się bez kupna nowego ????
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.