Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Same
herbi2501    1

panowie niedawno zakupiłem same,po odpalanie widac jak na filmiku w odnosniku ma wysokie obroty gdzies przez dobre 10 min.pozniej sa nizsze i faluja od 1000 do 1300(chodzi jak mały rusek)

zaznaczam ze nie moge zredukowac ich ponizej 1000... a spadna tylko wtedy gdy cos ma ciezko silnik(tzn przydusi sie)to gdy wcisne sprzegło-jak zaczyna go przyduszac to obroty automatycznie sane wejda na ponad 2000 ale zaraz spadaja do 1000,

tak wiec czym spowodowane jest takie falowanie,zaznaczam ze falowanie jest ciagle

 

 

Edytowano przez herbi2501

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    23

Może w regulatorze obrotów coś się zacięło.


Jeżeli pomogłem wciśnij zieloną strzałkę ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

herbi2501    1

tak mam w nim turbo,reguluje sie ta śrubka na imbus? ale to cos da jak on jest rozgrzany i jemu faluja obroty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    23

Najlepiej samemu nie dłubać przy pompie bo można jeszcze bardziej zepsuć. Lepiej zawieźć do fachowca który robi pompy albo do dobrego mechanika.


Jeżeli pomogłem wciśnij zieloną strzałkę ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zolwik129    0

Witam kolego mialem to samo wiec znam przyczyne powiem ci ze koszt naprawy jest bardzo niski. Jesli potrzebujesz pomocy to sie odezwij. Mi napwara zejeła kilka godzin i kosztowała 2 złote. Nie daj sobie zmowic ze to turbina czy pompa bo ten modem nie ma pompy tylko pompo wtryski. Glupota jest ze to moze byc turbina.

Edytowano przez zolwik129

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ltz55aluki    0

witam.. mam pytanie ..

posiadam same explorer 90 T II rok 97/98i jak go kopiłem pękł wężyk od włączania przedniego napedu... i olej się wylał.. ale to był mały ubytek .. następnego dnia przyszedł brata kolega włączył pędni napęd (wężyk nie był założony) i wywaliło chyba cały olej bo teraz jak włączy napęd to już nie cieknie z tego przewodu... (przewód przyjdzie mi jutro)

i teraz pytanie co zrobić?? czy to włącznie napędu ma osobny zbiorniczek na olej czy ciągnie go ze skrzyni biegów??? jak i gdzie się go uzupełnia??

świeci mi tez kontrolka od walka na 1000 obr gdzie się to wyłącza??

prosze o pomoc..

dlaczego nie moge wyslac wiadomosci prywatnych??

tez tak macie??

pomoZe ktos??

Edytowano przez ltz55aluki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati2191    0

witam panowie mam podobny problem z falowaniem obrotów w lamborhini cały czas mi faluja może wiecie co jest przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati2191    0

faluja mi obroty w Lamborghini R 774-80 zostały wymienione wtryski oraz pompowtryski i nic się niezmieniło , potem kupiłem regulator obrotów i dalej taksamo prosze o pomoc mój nr gg 18702048

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yudin    7

wtryski i pompowtryski?? to zaprzecza samo sobie ;) odróżniasz jedno od drugiego?

te ciągniki tak mają, falują i będa zawsze falowały w mniejszym bądź większym stopniu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yudin    7

a na kolektorze wydechowym od spodu masz takie małe koreczki? moze trzeba te pompy ustawic;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yudin    7

ale to pompy pomimo wlozenia w te samie miejsca w bloku idzie przypuszczalnie ustawić na taka samą wydajnośc przy danym wysunięciu listwy przez regulator

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kamil060788
      Witam,mam pytanie odnosnie ustawienia luzu zaworowego w silniku f5l912,jakie sa wartosci i kolejnosc zaplonu itp.
    • Przez DeutzFahrAgroplus85
      Pomocy.
       
      Posiadam od niedawna ciągnik Deutz Fahr Agroplus85 z rocznika 2000 typ D11S. 
      Problem polega na tym, że nie ma mocy i kopci na czarno. 
      Zrobione zostały wtryski, uszczelniony kolektor dolotowy i intercooler, a problem nie zniknął. Turbo Ok. 
      Spotkał się ktoś z was z takim problemem? Bądź ma jakiś pomysł? 
    • Przez Soolider
      Witam, posiada ktoś takie coś jak kody błędów w deutz fahr bo wyskoczył mi błąd 14 w deutz fahr agrotron 150 a nie wiem co to oznacza.
    • Przez Vinci4
      Witam, co warto wymienić w Lampku rozłożonym na pół, potrzebowałem dostęp do sprzęgła. Ma nabite 3200 mtg, i skrzynia biegów skrzynia biegów bardzo żęzi na luzie przy załączonym rewersie. Pozdrawiam
    • Przez Casevil
      Czy rama od tura z Lamborghini champion 135 może spasowac do innych ciągników? Jeżeli ktoś wie na 100% proszę napisać (tur nowy metal-tech) 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.