Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Same
herbi2501    1

panowie niedawno zakupiłem same,po odpalanie widac jak na filmiku w odnosniku ma wysokie obroty gdzies przez dobre 10 min.pozniej sa nizsze i faluja od 1000 do 1300(chodzi jak mały rusek)

zaznaczam ze nie moge zredukowac ich ponizej 1000... a spadna tylko wtedy gdy cos ma ciezko silnik(tzn przydusi sie)to gdy wcisne sprzegło-jak zaczyna go przyduszac to obroty automatycznie sane wejda na ponad 2000 ale zaraz spadaja do 1000,

tak wiec czym spowodowane jest takie falowanie,zaznaczam ze falowanie jest ciagle

 

 

Edytowano przez herbi2501

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    23

Może w regulatorze obrotów coś się zacięło.


Jeżeli pomogłem wciśnij zieloną strzałkę ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

herbi2501    1

tak mam w nim turbo,reguluje sie ta śrubka na imbus? ale to cos da jak on jest rozgrzany i jemu faluja obroty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    23

Najlepiej samemu nie dłubać przy pompie bo można jeszcze bardziej zepsuć. Lepiej zawieźć do fachowca który robi pompy albo do dobrego mechanika.


Jeżeli pomogłem wciśnij zieloną strzałkę ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zolwik129    0

Witam kolego mialem to samo wiec znam przyczyne powiem ci ze koszt naprawy jest bardzo niski. Jesli potrzebujesz pomocy to sie odezwij. Mi napwara zejeła kilka godzin i kosztowała 2 złote. Nie daj sobie zmowic ze to turbina czy pompa bo ten modem nie ma pompy tylko pompo wtryski. Glupota jest ze to moze byc turbina.

Edytowano przez zolwik129

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ltz55aluki    0

witam.. mam pytanie ..

posiadam same explorer 90 T II rok 97/98i jak go kopiłem pękł wężyk od włączania przedniego napedu... i olej się wylał.. ale to był mały ubytek .. następnego dnia przyszedł brata kolega włączył pędni napęd (wężyk nie był założony) i wywaliło chyba cały olej bo teraz jak włączy napęd to już nie cieknie z tego przewodu... (przewód przyjdzie mi jutro)

i teraz pytanie co zrobić?? czy to włącznie napędu ma osobny zbiorniczek na olej czy ciągnie go ze skrzyni biegów??? jak i gdzie się go uzupełnia??

świeci mi tez kontrolka od walka na 1000 obr gdzie się to wyłącza??

prosze o pomoc..

dlaczego nie moge wyslac wiadomosci prywatnych??

tez tak macie??

pomoZe ktos??

Edytowano przez ltz55aluki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati2191    0

witam panowie mam podobny problem z falowaniem obrotów w lamborhini cały czas mi faluja może wiecie co jest przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati2191    0

faluja mi obroty w Lamborghini R 774-80 zostały wymienione wtryski oraz pompowtryski i nic się niezmieniło , potem kupiłem regulator obrotów i dalej taksamo prosze o pomoc mój nr gg 18702048

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yudin    7

wtryski i pompowtryski?? to zaprzecza samo sobie ;) odróżniasz jedno od drugiego?

te ciągniki tak mają, falują i będa zawsze falowały w mniejszym bądź większym stopniu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yudin    7

a na kolektorze wydechowym od spodu masz takie małe koreczki? moze trzeba te pompy ustawic;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yudin    7

ale to pompy pomimo wlozenia w te samie miejsca w bloku idzie przypuszczalnie ustawić na taka samą wydajnośc przy danym wysunięciu listwy przez regulator

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz1997
      Witam jak wyregulowac rewers w deutz fahr 420 ttv aby łagodniej ruszał?
    • Przez kakus19
      witam.mam taki problem- od nowosci raz w roku robie kalibracje sprzegła czyli tak co 400 godzin.ciagnik mam 5 lat ma 2200 godzin.jak zaczynal szarpac to robilem kalibracje i bylo ok.teraz jest tak ze zrobilem kalibracje i jak jest ciagnik zimny to chodzi plynnie czy to na -2 czy +2 ale jak sie rozgrzeje to bardzo szarpie nawet przy predkosci 1 km/h na ustawieniu -2 ale jak dam go na obroty nawet 1000 to moge jechac szybko i na +2 i chodzi płynnie .gadalem z serwisem i sugerują wymiane jakiegos zaworu proporcjonalnego ale nie sa pewni a to nie male pieniądze.moze ktos mial podobne problemy i moze cos podpowiedziec?pozdro
    • Przez rafal3514
      Co myślicie o nowych ciągnikach:
       
      df agrofarm
      same eksploler3
      lamborghini r3evo
       
      Który jest najlepszy?
      Czy to jest to samo?
      Czy kosztują tyle samo?
    • Przez michnik12
      Witam poszukuje używanego rozdzielacza hydraulicznego podnośnika do ciągnika lamborghini 674-70
    • Przez gigix
      Same explorer 65, pierwsza generacja, w biegach 3 dźwignie, czujnik luzu do odpalania na rewersie, ktoś ma pojęcie gdzie go znaleźć?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.