Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
kombajnistaZ050

Koło zamachowe

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Koło

Mam takie pytanie.Tam gdzie jest kolo zamachowe gdzie napinacz pasa na obudowie kola zamachowego jest takie pokrętlo od strony zbiornika w nim jest takie jakby okienko i tam pisze wlączone i wyłączone.Do czego to sluzy?????? Z góry dzieki za odpowiedz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    36

nie wiem do konca o co ci chodzi o hebel?? u mnie tylko hebel jest chyba ze ktos cos u cb zamontowal

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JanuszM6040    3

Jak dobrze zrozumiałem o co ci chodzi to jest to ztrzask do blokowania koła zamachowego przy ustawianiu zapłonu na pompi wtryskowej. Jak to włączysz i będziesz powoli obracał wałem korbowym to zatrzyma to koło zamachowe w odpowiednim momencie i wtedy ustawiasz pompę wtryskową według znaków

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

bobytempelton    160

Niekiedy ten pozycjoner się psuł, tzn wpadywał do środka i tarł o koło zamachowe, i jak się zepsuł to go odkręcano, dlatego pewnie nie masz


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak dla przypomnienia to w Bizonach od modelu Z040 do Z056 byly montowane silniki SW 400 takze nie ma róznicy czy Z050 CZY 56 a dziurki nie ma tylko to pokrętło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez crashi4
      Po rozsypaniu się łożyska oporowego na przekładni odrzutnika okolice przekładni mam obrzucone wytopionym smarem z tego łożyska.. Obroty młocarni są ok. 950-1000. Pas na kole odrzutnika wychodzi 2 mm, ale podczas koszenia strasznie grzeje się łożysko oporowe i ta obudowa na kole odrzutnika...łapę jak się przyłoży to z palców się frytki robią;-)).. robiło to już dwóch fachowców najlepszych i najdokładniejszych z okolicy.. Przy koszeniu pszenżyta takiego konkretnego po jednym przejeździe muszę chwilę odstać, bo się kiedyś zjaram z tym bizonem..rok prod.1989, 1200 mth...więc o co chodzi...powinien gryźć jak ta lala, a nie czekać aż ostygnie przekładnia odrzutnika. Majstry twierdzą że tam ma być taka temperatura, sprawdzaliśmy przy innych kombajnach i jest tam gorąco ale nie aż tak..
       
      jeśli ktoś miał podobne problemy to proszę o porady.
    • Przez lakiki
      Witam mam problem  z naciągiem pasa młocarni  praktycznie  przy maksymalnym naciagu pas jest dalej luzny a kola wariatora są rozszerzone  pas schowany   do tego luźny dalej. Owszem obroty ma ponad 10000 ale przy wjechaniu w gęste zboże bęben staje pas zaczyna sie ślizgac  co jest nie tak z tym naciagiem wydaje mi sie ze dobrze wszystko robie co do naciagniecia pasa dodam ze pas jest dobry  Proszę o odp. 
    • Przez DyzioTracor
      Witam. Chcemy kupić bizona z056, silnik po remoncie góry pali od strzała, ciśnienie trzyma i dowiedzieliśmy sie ze mógł ten silnik być przegrzany jakie mogą być teraz objawy z tym związane. 
    • Przez ursusikc330m
      Witam,zregenerowałem wtryskiwacze w moim Bizonie a on dalej przykapca na niebiesko co jeszcze trzeba zrobić?
    • Przez MAŁYROLNIK1
      Potrzeuje szybko instrukcj opsługi
×