Zaloguj się, aby obserwować  
ernest180

Tur do Renault Ares 550

Polecane posty

ernest180    0

Planuję zakup tura do tego ciągnika. Może ktoś podzieli się opinią jakiego tura wybrać. Używany zagraniczny czy może nowy polski? Ewentualnie gdzie go można nabyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pisklaczun1    1

też właśnie stoję przed wyborem tura do mf ale to będzie używany. tyko fundusze mi pozwalają do 8tys i nie wiem czy coś takiego znajdę.

a co do polskiego tura to ni ma co sobie gitary zawrcać bo to będzie badziewie chyba że metal-fach ale trzeba dać ponad 15tys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ernest180    0

Sąsiad ma w Deutz-Fahrze z Pol-Motu TURA 6 i jak na razie zadowolony jest. No ale z osprzętem to też zapłacił ponad 20 tys.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wpysiu    2

manip 85 ...mam renault ares 550 rz i ten ładowacz spisuje się świetnie przy tym ciągniku

Edytowano przez wpysiu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
OveR    0

Ja Orginalnie mam MX-a 120 i jest poprostu idealny :)

80 jest za mały do 95 rumaków... 100-tke też polecam :)


________________________
John Deere 6930 4Ever ^^
________________________

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja Orginalnie mam MX-a 120 i jest poprostu idealny :)

80 jest za mały do 95 rumaków... 100-tke też polecam :)

ja mam MX 100 i tez mam taka renie i tur jak marzenie,polecam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
OveR    0

ja mam MX 100 i tez mam taka renie i tur jak marzenie,polecam

Ja akurat mam 120 i też bajka...

Miałem jeden roblem, mianowicie zimą przymarzły mi oringi od Mach-a i zaczeło lecieć lecz na AS zamówiłem u dealera oringi za bodajże 30zl i po sprawie :)


________________________
John Deere 6930 4Ever ^^
________________________

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
filipsl    0

Witam.

Mam pytanie chcę dokupić tura do renault aresa 550 rx z 1998r..

Znalazłem z 2004 roku mailleuxa mx 120 na renault ares 556 z 2004r.

Nie wiem czy będzie pasował?

Przednie mocowania (te przy przednim napędzie by pasowały, ale już chyba mocowania podłużnic nie do końca sie wydaja takie same. Nie wiem co robić. Tur wygląda ładnie.

Jeśli ktoś wie proszę o info.Rozważam opcje w tury polskie typu hydro-spaw- nie wiem czy ma to sens?

Znalazłem tez tura faucheux f200 na takim samym aresie jak i mój,ale jest spawany przy poprzecznym połączeniu ramion wysięgnika (spawy niektóre już są popękane). Tur ogólnie ładny ,ale pospawany i chyba nie ma co ryzykować?

Jeśli ktoś może pomóc prosze o info na agrofoto lub na email : filipsl@poczta.fm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez grzeskw75
      Cześć, zauważyłem że po dobrym rozgrzaniu słychać z tyłu ciągnika takie dziwne pukanie, terkotanie ale jeżeli na chwilę załączę tą wajchę (sprzęgło) którą zatrzymuje się na chwilę wałek odbioru mocy to pukanie ustaje. Po puszczeniu pukanie jest z powrotem. Co to może być?
    • Przez Partyzant85
      Pacjent Renault 75.12, sprzęgło luk (310 mm średnica tarczy) - odkręcone od koła zamachowego. Cel - umycie z oleju.
      Podrzuci ktoś instrukcje co i jak pomierzyć przy rozkręcaniu docisku żeby później ładnie to złożyć. Zamach już odkręcony od wału i wymyty. Złożyć to z powrotem ---> pomierzyć odległość łapek od ???? -----> rozkręcić wszystko -----> wymyć ----> wysuszyć i skręcić na stary wymiar?
       
      A może ktoś ma jakąś instrukcję w pdf - niekoniecznie do sprzęgła luk - to z obrazków szybciej załapię o co chodzi
    • Przez MichaWjcik
      Witam 
      Mam rozebrany inwersor w celtisie 456 serwis stwierdził że jest nieszczelności stąd  na rozgrzanym oleju szarpanie i zapalająca się na chwilę kontrolka ciśnienia przy używaniu sprzęgła nożnego czy rewersu dziwne bo przy włączonym zającu rusza płynnie lecz też do czasu rozgrzania. A wracając po rozebraniu wszystkie oringi na wszystkich tłokach i hamulcu  są całe próbowałem badać szczelność powietrzem i na zdjęciu nr 1 tłok pięknie pracuje na zdjęciu nr2 słychać jak powietrze uciekam pierścieniami tak samo jest na zdjęciu nr3 i tu moje pytanie czy takie sprawdzanie jest miarodajne bo być może te pierścienie doszczelniaja się przy oleju dodam że na koszach nie ma żadnych śladów progów czy zużycia pierścionki kupiłem nowe i jest tak samo Brakuje mi już pomysłów pozdrawiam



    • Przez emsi1903
      Potrzebuje wiadomości ile litrów i jaki olej wlać do skrzyni w Renault 120.54 z 95r. Obecnie mam mineralny Agrol U. Gdy się zagrzeje to półwki i rewers nie chcą wchodzić. Słyszałem że musi być półsyntetyczny. Czy konieczna jest wymiana filtrów przy wymianie oleju (jaki koszt). Pomóżcie
    • Przez renaultceltis
      Kupiłem nie dawno Celtisa 456 rc jest mały problem z odpalaniem trzeba kręcić i kręcić aby odpalił, ale jak już odpali to później odpala normalnie.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj