Skocz do zawartości
kopojno

Leci olej z silnika

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Olej
Mrmagyster    30

To przeciekanie może być spowodowane tym, że masz pękniętą uszczelkę pod głowicą.Takie jest moje zdanie.Gdybyś mogł to opisz coś więcej.


welcome :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
heniek    2

Witam,

posiadam ciągnik McCormick CX95 z 2003roku z silnikiem Perkins. Niestety podczas pracy silnika (jazdy bez obciążenia, czy pracy w polu) strasznie cieknie olej po bloku silnika. Chciałbym się dowiedzieć co jest tego powodem i jak to naprawić. Jak ciągnik się znowu uleje to prześlę więcej zdjęć.

 

Olej leci tylko z prawej strony. W okolicy pierwszego cylindra (jakby z samej góry).

 

dscf04501024x768.jpg

 

dscf04511024x768.jpg

 

dscf04521024x768.jpg

 

dscf04551024x768.jpg

na pierwszym zdjęciu widac jakis przewód olejowy wychodzący z bloku koło pompki paliwa i idacy na prawo do góry,może to on się gdzieś przetarł no i może spod pokrywy zaworów chociaż jeśli to się stało nagle to raczej nie uszczelka pod pokrywą chyba że była przedtem pokrywa odkręcana i uszczelka żle siadła. Silnik masz wymyty na błysk to powinno być widać skąd leci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

MIRAS699    0

Ale nie lubię koloru czerwonego na silniku marki PERKINS ale dość piep****** to może być uszczelka pod głowicą,czy silnik inaczej pracuje jak wcześniej odkręć korek wlewu oleju i zobacz czy kopci z korka a i jeszcze nie kopć na niebiesko jak jest zimny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pitru    0

Uszczelka pod głowicą??? Nie widzicie że turbo umiera i wali olejem w dolot.


Naprawa maszyn rolniczych i budowlanych
McCormick Case Steyr Jcb Caterpillar itp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    160

Niesłuchaj gdyby to była uszczelka to dawno temu po lekkim przerwaniu by sobie poleciała, i spluło by ją całkiem, to ztym turbem może być racja ale niekoniecznie, najpierw znajdź wężyk od odmy, powinien łaczyć się z kolektorem ssącym, a przy turbo dieslach bardzo częstym zjwiskiem są większe przedmuchy, które zabieraja z silnika mgłę olejową, która przez kolektor trafia do turbiny dając złudzenie że turbo leje, a choćby nawet lało,to turbina ma pompować powietrze , może trochę lać , poprostu znajdź tę rurkę, zdejmij i zobacz czy w środku jest czyścitka od oleju .

Następnie sprawdź kocówki wtryskiwaczy, bo to też bardzo prawdopodobne że leją.

 

 

Rurka od odmy to ta co wychodzi z bloku przy pomce paliwa,i idzie na skos do góry do kolektora sscego, na złączce, gumowej na dole widać że jest przyolejona, czyli pewnie turbo dobre, a olej trafia jako mgła z przedmuchami do kolektora sscego, często z tym się spotykałem, musisz założyć coś w stylu odolejacza na odmę, a ja niekiedy wkładałem drucianą plecionkę tj. do mycia która przepuszcza powietrze a osadza się na niej olej, to sprawdź najpierw to jest to na 99% wiem co mówie

Edytowano przez bobytempelton

Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mrmagyster    30

mam dwie nowe fotki które może rozjaśnią trochę sprawę.

 

dscf04641024x768.jpg

 

 

dscf04651024x768.jpg

 

 

Skoro tak leje się strasznie z silnika to uruchom silnik niech chwilę popracuje.Pogazuj trochę w przód nim i w tył.Gdy będziesz miał uruchomiony silnik to zaobserwuj z jakiej okolicy się leje.Silnik ma kolor czerwony więc bez problemu powinno być widać.


welcome :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rino    1

Na tych fotach to widac ze leci z pod tej ruski co idzie od smarowania turbo, mialem tak przy sieczkarni,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    160

Spod smarowania też leci, ale to co innego , na pierwszym zdjęciu widać olej na gumowych wężach z turbo do kolektora dolotu powietrza czyli ssącego


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    1834

jezeli w tym miejscu leci to leci spod srub kolektora wydechowego albo spod uszczelki glowicy


Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    187

uszczelkę wymień i po zawodach, u sąsiada był podobny przypadek to pomogła wymiana uszczelek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez zetor88
      Witam jak w temacie mam problem z obrotomierzem w c85 proszę o pomoc jak on działa tzn. Skąd zczytuje obroty jest jakiś czujnik jeśli tak to gdzie? Czy czyta z alternatora? Pozdrawiam 
    • Przez Monsterius27
      Witam. Proponuję założenie nowego działu poświęconego ciągnikom firmy McCormick. Ich popularność stale wzrasta.Co wy o tym sądzicie? Pozdrawiam.
    • Przez songo2754
      posiadam john deere 5090r i od niedawna jestem posiadaczem mccormnik mc 130 i moje pytanie  czy moge mccormnika zalac olejem hydrauliczno przekladniowym  john deere Hygard interesuje mnie to poniewaz wszystkie maszyny pracowaly z ciagnikiem john deere a takze pozyczam czasem maszyny od sasiada i tez posiada ciagnik john deere
    • Przez DamianMC16
      Witam,mam problem z ciągnikiem Mccormick Mc 105,podczas mrozu ciągnik zapala bez problemu lecz nie rusza,dopiero po jakimś czasie pracy silnika i ponownym odpaleniu zaczyna jechać.Co może być tego przyczyną?
    • Przez dansobin
      Witam wszystkich,
      Chciałbym uzuskać opinie od innych użytkowników ciągników z serii CX (McCormick oraz CASE), jestem użytkownikiem McCormick CX100 rok 2003, ciągnik ogólnie stan dobry ale wydaje mi się że brakuje mu mocy, Przy orce pługiem 3x40 na IV klasie ma problem osiągnąć 6 km/h, jeżdziłem 3 L (około 5 km/h), ewentualnie na 1 H ale tylko na żółwiu, po rozpędzeniu i przerzucenia półbiegu na zająca ciągnik słabnie, czy to możliwe żeby ponad 100KM miało problem z takim pługiem? Chciałbym zasięgnąć opinii innych użytkowników tak dla porównania przed jakimikolwiek naprawami.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.