maniek950

problem z 6620 se czasami nie odpala

Polecane posty

maniek950    0

witam, mam jd 6620 se 2004r od nowego.Ciągnik bardzo zadbany i nie skatowany pracuje na 160 ha produkcji roslinnej.problem jest następujący.Ciągnik chodzi normalnie i nagle przy któryms odpaleniu - nie odpala.rozrusznik chodzi normalnie pompka startowa też .dzieje sie to juz któryś raz zawsze odpowietrzalismy go poprzez poluźnianie rurek paliwowych dochodzących do cylindrów.jest to jednak bardzo uciążliwe ponieważ zakluca tempo pracy i dostarcza nie malych problemów.Po odkręceniu filtra nie jest on calkiem napelniony paliwem- brakuje jakies 4 cm.proszę was bardzo panowie pomozcie bo zniwa się zblizają a ja nie bede mial czym talerzować itd.moze ktos z was mial podobny problem.za kazdą wskazówkę bede ogromnie wdzięczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kula07    163

cześć

też mam JD 6620 i u mnie takie problemy nie występują, jednak kiedyś, ciągnik zdechł i nie odpalił.

okazało się, że przepaliła się, jakaś mała pompka paliwowa która znajduje się w zbiorniku i która podaje paliwo do przed uruchomieniem silnika.

czy po przekręceniu kluczyka słychać jak pompka pracuje?

jeżeli to nie to, to wychodziłoby na to, że coś jest przy pchane, może złapałeś gdzieś syf w paliwie.

 

a jeżeli już mówimy o JD 6620 SE, to ja mam problem wyskakujących biegów ("C" i "B") podobno jest to kwestia regulacji linek, miał ktoś z tym do czynienia?

Edytowano przez Kula07

Zapraszam na mój Vlog ;)

www.youtube.com/user/KulaXT/feed

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankris    12

Łapie powietrze, najprawdopodobniej przez któryś zacisk lub spękany przewód paliwowy. Możesz to posprawdzać lub wymienić przewody, lecz za jakisz czas problem powróci.

Najlepszym rozwiązaniem jest przeciąć przewód zasilający 3-5 cm przed filtrem w w tym miejscu wstawić zaworek zwrotny. Koszt 5zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

kolego tak jak pisze @jankris na 99% defekt polega na nieszczelności układu paliwowego, który jest mozliwy na dwa sposoby. albo masz gdzieś minimalny brak uszczelnienia na filtrze paliwa (u mnie np zeżarło uszczelke w filtrze firmy baldwin) i tu ciagnie powietrze czasem gołym okiem nie widoczne. druga opcja leży w przewoda paliwowych spękany przewód nawet nie musi się pocić lub też opaska nie trzymatak jak powinna. Ja miałem to u siebie po postoju 2-3 dni paliwo schodziło i się zapoietrzał układ i kręcił a nie leciał dym z komina i nie palił. Jeżeli to nie pomoże w co wątpie może jeszcze być problem z pompka paliwową mimo że działa 50 razy za 51 może szwankoać tego nei sprawdzisz tak łatwo-jeżeli na postoju przekrecisz kluczyk i słychać jak pracuje to zobacz jeszcze jak poluzujesz korek odpowietrzający na filtrze czy dobrze leci paliwo. z mniej prawdopodobnych może być wina elektrozaworu na pompie lub defekt pompy paliwowej ale w tym przypadku nie paliłby wcale - elektrozawór można sprawdzić miernikiem opór nie pamiętam jaki powinien być lub gdy wiemy ze paliwo dochodzi już do pompy poluzować wtrysk. NIe zapomnij sprawdzić bezpieczników na wszelki wypadek i również miernikiem czy stawiaja opór bo są przypadki że drucik wygląda ok ale jest do wyrzucenia. Jestem jdenak niemal pewien że to co napisałem na początku będzie przyczyną Twojej bolączki.


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek950    0

Koledzy dzięki bardzo za odp;).wężyki wymienilismy wczesniej i nic nie dalo jednak dowiedzialem sie ze jest to prawdopodobnie przyczyna tej pompki.jest ona nie wydolna i nie ma takiego cisnienia zeby napompowac paliwa w filter w czasie do zgasniecia tej czerwonej kontrolki.dam znac po wymianie , dzieki bardzo!;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

ja mam taki przyrząd do pomiaru ciśnienia jakie daje pompka paliwowa


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankris    12

Już to przerobiłem, wymieniłem pompkę, jeśli masz nieszczelność w układzie to samo było do puki nie wpiołem zaworu zwrotnego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

ale to trzeba go wstawić zaraz przed filtrem paliwa inaczej nie da to nic http://allegro.pl/zawor-zwrotny-paliwa-6-8-10-mm-najtaniej-legionowo-i1672873765.html coś takiego typu


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kula07    163

Panowie, a powiecie mi coś na temat wyskakujących biegów?

 

w poście wyżj napisałem o co dokładnie chodzi ;0


Zapraszam na mój Vlog ;)

www.youtube.com/user/KulaXT/feed

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

z tym do czynienia nie miałem, zadzwon do serwisu nawet co za problem napewno coś podpowiedzą, jeśli nie no to trudno trzeba zabulić i naprawią


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kiedyś tez mi się zapowietrzał odrazy po odpaleniu zanim doszedłem ze za słabo zaciśnięty przewód paliwowy wystarczyło dłużej potrzyma na zapłonie po odpaleniu żeby pompka nabiła ciśnienie

 

kiedyś tez mi się zapowietrzał odrazy po odpaleniu zanim doszedłem ze za słabo zaciśnięty przewód paliwowy wystarczyło dłużej potrzyma na zapłonie po odpaleniu żeby pompka nabiła ciśnienie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

no bo jak jest układ nieszczelny to i na pompkę się zgania najpierw trzeba wyeliminować jedną przyczynę następnie szukać wady pompki


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez slawek_82
      Witam. Czy jest możliwość w JD 6920 z układem paliwa Comon Rail zmniejszyć obroty na biegu jałowym z 850 na trochę niższe??
    • Przez Adamox
      Witam
      Mam problem
      W ciągniku widocznym na zdjęciu tj 7820 pojawił się problem z układem (chyba) paliwowym lub elektrycznym, lecz do tej pory nie jest to pewne 
      Przez pewien czas wyskakiwał błąd filtra paliwa , spontanicznie lub wtedy gdy pracując w polu traktor dostawał większego obciążenia ,lecz błąd był ignorowany gdyż filtry były wymienione na nowe
      Dzisiaj pracując w polu nie dało się ujechać 50m bez awarii , pracując z pługiem ciągnik zaczął przerywać podczas jazdy, ginęły obroty silnika a traktor na sekundę przygasał.
      Obroty nie były wgl sczytywane bo w miejsce obrotów pojawiały się - - - - - a podczas tego wyskakiwał błąd układ łączności , w międzyczasie również pojawił się błąd, lecz nie zawsze ,regulatory operatora 
      Zostały sprawdzane bezpieczniki lecz nic to nie dało 
      Był również pomysł z układem paliwa , zostały zakupione i założone nowe filtry paliwa ,pompka, przewody sprawdzone czy są drożne, odpowietrzenie zbiornika itd
      Co najlepsze zjawisko to występuje tylko podczas pracy w polu na biegu C3/4 gdyż na takim pracowałem 
       w trakcie jazdy po drodze wszystko jest w porządku (nie wiem czy ma to jakiekolwiek znaczenie jednak naprawdę jest to dziwny zbieg okoliczności) 
      Dodam jeszcze ze problem ten pojawił się już na wiosnę gdy ciągnik pracował na jałowych obrotach , na chwile przerwał prace silnika (nie gasnąc) i ginęły obroty oraz błąd układ łączności oraz gdy stał w garażu jakiś czas , przed odpaleniem już nie czytał obrotów ponieważ w tym miejscu tak jak i teraz pojawiały się kreski a nie 0 itd
      Można powiedzieć że Problem ten wtedy rozwiązał się sam bo wszystko nagle zaczęło działać i pracować , kilkadziesiąt hektarów przerobione bez problemu , a teraz z dnia na dzień zepsuł się i przyczyna jest nieznana do tej pory
      Może ktoś spotkał się z czym takim lub podobnym 
      Z góry dzięki

    • Przez zielo0ony
      Problem bardzo dziwny, otóż brak tylnych kierunkowskazów przy John Deere 7820. Przednie mrugają zgodnie z prawidłowym rytmem. Po podpięciu np przyczepy kierunkowskazy w przyczepie też działają prawidłowo. 
      Światła awaryjne działają również tylko z przodu.
      Mieliście może taki przypadek? 
      Proszę o jakieś wskazówki.
    • Przez slawek_82
      Witam. Mam takie pytanie chodzi o John Deere 6920 na Coman Rail przy każdym uruchamianiu silnika musi jakąś chwilę, kilka sekund zakręcić dlatego pytanie czy to normalne i tak te silniki mają czy może coś być nie tak i powinien palić od tzw. strzała...
    • Przez slawek_82
      Witam. Chodzi o układ pneumatyczny a konkretnie o sprężarkę powietrza czy jest możliwość wyłączania kompresora i załączania tylko kiedy jest potrzeba, tak aby nie byla ona cały czas aktywna i nie pompowała powietrza??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj