Skocz do zawartości
maniek950

problem z 6620 se czasami nie odpala

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
maniek950    0

witam, mam jd 6620 se 2004r od nowego.Ciągnik bardzo zadbany i nie skatowany pracuje na 160 ha produkcji roslinnej.problem jest następujący.Ciągnik chodzi normalnie i nagle przy któryms odpaleniu - nie odpala.rozrusznik chodzi normalnie pompka startowa też .dzieje sie to juz któryś raz zawsze odpowietrzalismy go poprzez poluźnianie rurek paliwowych dochodzących do cylindrów.jest to jednak bardzo uciążliwe ponieważ zakluca tempo pracy i dostarcza nie malych problemów.Po odkręceniu filtra nie jest on calkiem napelniony paliwem- brakuje jakies 4 cm.proszę was bardzo panowie pomozcie bo zniwa się zblizają a ja nie bede mial czym talerzować itd.moze ktos z was mial podobny problem.za kazdą wskazówkę bede ogromnie wdzięczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kula07    139

cześć

też mam JD 6620 i u mnie takie problemy nie występują, jednak kiedyś, ciągnik zdechł i nie odpalił.

okazało się, że przepaliła się, jakaś mała pompka paliwowa która znajduje się w zbiorniku i która podaje paliwo do przed uruchomieniem silnika.

czy po przekręceniu kluczyka słychać jak pompka pracuje?

jeżeli to nie to, to wychodziłoby na to, że coś jest przy pchane, może złapałeś gdzieś syf w paliwie.

 

a jeżeli już mówimy o JD 6620 SE, to ja mam problem wyskakujących biegów ("C" i "B") podobno jest to kwestia regulacji linek, miał ktoś z tym do czynienia?

Edytowano przez Kula07

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankris    10

Łapie powietrze, najprawdopodobniej przez któryś zacisk lub spękany przewód paliwowy. Możesz to posprawdzać lub wymienić przewody, lecz za jakisz czas problem powróci.

Najlepszym rozwiązaniem jest przeciąć przewód zasilający 3-5 cm przed filtrem w w tym miejscu wstawić zaworek zwrotny. Koszt 5zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

atomik    145

kolego tak jak pisze @jankris na 99% defekt polega na nieszczelności układu paliwowego, który jest mozliwy na dwa sposoby. albo masz gdzieś minimalny brak uszczelnienia na filtrze paliwa (u mnie np zeżarło uszczelke w filtrze firmy baldwin) i tu ciagnie powietrze czasem gołym okiem nie widoczne. druga opcja leży w przewoda paliwowych spękany przewód nawet nie musi się pocić lub też opaska nie trzymatak jak powinna. Ja miałem to u siebie po postoju 2-3 dni paliwo schodziło i się zapoietrzał układ i kręcił a nie leciał dym z komina i nie palił. Jeżeli to nie pomoże w co wątpie może jeszcze być problem z pompka paliwową mimo że działa 50 razy za 51 może szwankoać tego nei sprawdzisz tak łatwo-jeżeli na postoju przekrecisz kluczyk i słychać jak pracuje to zobacz jeszcze jak poluzujesz korek odpowietrzający na filtrze czy dobrze leci paliwo. z mniej prawdopodobnych może być wina elektrozaworu na pompie lub defekt pompy paliwowej ale w tym przypadku nie paliłby wcale - elektrozawór można sprawdzić miernikiem opór nie pamiętam jaki powinien być lub gdy wiemy ze paliwo dochodzi już do pompy poluzować wtrysk. NIe zapomnij sprawdzić bezpieczników na wszelki wypadek i również miernikiem czy stawiaja opór bo są przypadki że drucik wygląda ok ale jest do wyrzucenia. Jestem jdenak niemal pewien że to co napisałem na początku będzie przyczyną Twojej bolączki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek950    0

Koledzy dzięki bardzo za odp;).wężyki wymienilismy wczesniej i nic nie dalo jednak dowiedzialem sie ze jest to prawdopodobnie przyczyna tej pompki.jest ona nie wydolna i nie ma takiego cisnienia zeby napompowac paliwa w filter w czasie do zgasniecia tej czerwonej kontrolki.dam znac po wymianie , dzieki bardzo!;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankris    10

Już to przerobiłem, wymieniłem pompkę, jeśli masz nieszczelność w układzie to samo było do puki nie wpiołem zaworu zwrotnego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kula07    139

Panowie, a powiecie mi coś na temat wyskakujących biegów?

 

w poście wyżj napisałem o co dokładnie chodzi ;0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    145

z tym do czynienia nie miałem, zadzwon do serwisu nawet co za problem napewno coś podpowiedzą, jeśli nie no to trudno trzeba zabulić i naprawią

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kiedyś tez mi się zapowietrzał odrazy po odpaleniu zanim doszedłem ze za słabo zaciśnięty przewód paliwowy wystarczyło dłużej potrzyma na zapłonie po odpaleniu żeby pompka nabiła ciśnienie

 

kiedyś tez mi się zapowietrzał odrazy po odpaleniu zanim doszedłem ze za słabo zaciśnięty przewód paliwowy wystarczyło dłużej potrzyma na zapłonie po odpaleniu żeby pompka nabiła ciśnienie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    145

no bo jak jest układ nieszczelny to i na pompkę się zgania najpierw trzeba wyeliminować jedną przyczynę następnie szukać wady pompki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Maniek11001
      Koledzy w Johnie przestal dzialac predkosciomierz elektryczny i wskazowkowy. Obroty i motogodziny dzialaja. Co moze byc przyczyna ?
      Temat przeniesiony do odpowiedniego działu
    • Przez marcin80wlkp
      Witam. 
      Mam zamiar kupić JD 6420 premium
      Trochę nim dziś pracowałem i mam pytanie dotyczące działania przedniego napędu.
      Po włączeniu przedniego napędu i pracy z turem zauważyłem, że jak nabieram pełną łyżkę piasku to tylne koła się kręcą, ale przednie stoją w miejscu i słychać jakby lekkie jęczenie pompy. Czy to przez obciążenie tura? Czy gdybym jechał do przodu i np ciągnął pług to przedni napęd działałby prawidłowo? Gdy załączam przedni napęd w starym MF-ie to działa non stop i mógłbym zadusić ciągnik a i tak wszystkie koła będą się kręcić. Jak jest w JD? Trochę mnie to niepokoi. Proszę o sugestie
    • Przez grzesik65
      Witam od niedawna jestem posiadaczem ciągnika John deere 6220 skrzynia 4 polbiegi przełączanie dźwignią plus 4 zakresy a.b.c.d rewers obok kierownicy hydrauliczny mechaniczny na ewno nie elektro hydrauliczny. Ciągnik z 2006 roku. Otóż mam taki problem ruszając do przodu że sprzęgła czy też z samego rewers bez użycia sprzęgła ciągnik rusza pięknie wręcz książkowo bez żadnych szarpniec sprzęgło bierze i puszcza w połowie długości tak jak powinno być natomiast gdy chcemy jechać do tyłu i tu zaczyna się problem ciągnik jak by nie miał sprzęgła padał do samej podłogi i puszczając nawet delikatnie on już jedzie wręcz zrywa i na rewersie jest tak samo jak rewersem się wrzuci do tyłu to też zrywa wręcz od razu jedzie bardzo mnie to denerwuje wiem że tak nie powinno być raczej kalibracja tu nie pomoże bo tu nie ma żadnej elektryki czyżby to coś w skrzyni ?
    • Przez dexterek
      witam! mam problem z grzejacym sie olejem hydraulicznym, tak przynajmniej informuje komputer. orzemy naszym 6920S wyposażonym w skrzynie AutoPowr z 5-korpusowym obracanym rabe-werkiem, po 2-3 godzinach pracy wyswietla sie komunikat, iz olej jest za goracy i nalezy sie bezwzglednie zatrzymac, sprawdzic poziom oleju oraz filtr. filtry wymienilismy, olej rowniez. problem pozostal. jednak mnie zastanawie jedna rzecz: z tylu nad tuzem znajduje rozdzielacz, oto link: http://patrz.pl/zdjecia/id/1079804 . nie moge go zlokalizowac w instrukcji obslugi, wiec nie jestem pewien jego dzialania. wie ktos moze co to za rozdzielacz? jakie sa jego funkcje? na jakich ustawieniach nalezy pracowac z tylnym TUZem? jesli te ustawienia sa bledne moze to powodowac rozne obciazenia pompy hydraulicznej i grzanie sie oleju. oczywiscie moglbym zmienic te ustawienia ale koles z serwisu, ktorego wezwalem w innej sprawie jakis czas temu powiedzial ze "jest chyba dobrze i zeby lepiej nie grzebac".
    • Przez marcin80wlkp
      Witam.
      Mam pytanie odnośnie kodu 301143 31BIF. Po przekręceniu kluczyka wyświetla mi się taki kod. Wiem, ze oznacza pre-heating Time remaining, czyli pozostały czas wstępnego podgrzewania. Co to jednak oznacza gdy ten kod się wyświetla? Że ciągnik nie podgrzewa? To motor z common rail i faktycznie czasami musi kilka razy okręcić zanim zapali. Czy zamiast tego powinny wyświetlać się jakieś sekundy? Proszę o pomoc
×