Skocz do zawartości
maniek950

problem z 6620 se czasami nie odpala

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
maniek950    0

witam, mam jd 6620 se 2004r od nowego.Ciągnik bardzo zadbany i nie skatowany pracuje na 160 ha produkcji roslinnej.problem jest następujący.Ciągnik chodzi normalnie i nagle przy któryms odpaleniu - nie odpala.rozrusznik chodzi normalnie pompka startowa też .dzieje sie to juz któryś raz zawsze odpowietrzalismy go poprzez poluźnianie rurek paliwowych dochodzących do cylindrów.jest to jednak bardzo uciążliwe ponieważ zakluca tempo pracy i dostarcza nie malych problemów.Po odkręceniu filtra nie jest on calkiem napelniony paliwem- brakuje jakies 4 cm.proszę was bardzo panowie pomozcie bo zniwa się zblizają a ja nie bede mial czym talerzować itd.moze ktos z was mial podobny problem.za kazdą wskazówkę bede ogromnie wdzięczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kula07    154

cześć

też mam JD 6620 i u mnie takie problemy nie występują, jednak kiedyś, ciągnik zdechł i nie odpalił.

okazało się, że przepaliła się, jakaś mała pompka paliwowa która znajduje się w zbiorniku i która podaje paliwo do przed uruchomieniem silnika.

czy po przekręceniu kluczyka słychać jak pompka pracuje?

jeżeli to nie to, to wychodziłoby na to, że coś jest przy pchane, może złapałeś gdzieś syf w paliwie.

 

a jeżeli już mówimy o JD 6620 SE, to ja mam problem wyskakujących biegów ("C" i "B") podobno jest to kwestia regulacji linek, miał ktoś z tym do czynienia?

Edytowano przez Kula07

Zapraszam na mój Vlog ;)

www.youtube.com/user/KulaXT/feed

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankris    10

Łapie powietrze, najprawdopodobniej przez któryś zacisk lub spękany przewód paliwowy. Możesz to posprawdzać lub wymienić przewody, lecz za jakisz czas problem powróci.

Najlepszym rozwiązaniem jest przeciąć przewód zasilający 3-5 cm przed filtrem w w tym miejscu wstawić zaworek zwrotny. Koszt 5zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

atomik    145

kolego tak jak pisze @jankris na 99% defekt polega na nieszczelności układu paliwowego, który jest mozliwy na dwa sposoby. albo masz gdzieś minimalny brak uszczelnienia na filtrze paliwa (u mnie np zeżarło uszczelke w filtrze firmy baldwin) i tu ciagnie powietrze czasem gołym okiem nie widoczne. druga opcja leży w przewoda paliwowych spękany przewód nawet nie musi się pocić lub też opaska nie trzymatak jak powinna. Ja miałem to u siebie po postoju 2-3 dni paliwo schodziło i się zapoietrzał układ i kręcił a nie leciał dym z komina i nie palił. Jeżeli to nie pomoże w co wątpie może jeszcze być problem z pompka paliwową mimo że działa 50 razy za 51 może szwankoać tego nei sprawdzisz tak łatwo-jeżeli na postoju przekrecisz kluczyk i słychać jak pracuje to zobacz jeszcze jak poluzujesz korek odpowietrzający na filtrze czy dobrze leci paliwo. z mniej prawdopodobnych może być wina elektrozaworu na pompie lub defekt pompy paliwowej ale w tym przypadku nie paliłby wcale - elektrozawór można sprawdzić miernikiem opór nie pamiętam jaki powinien być lub gdy wiemy ze paliwo dochodzi już do pompy poluzować wtrysk. NIe zapomnij sprawdzić bezpieczników na wszelki wypadek i również miernikiem czy stawiaja opór bo są przypadki że drucik wygląda ok ale jest do wyrzucenia. Jestem jdenak niemal pewien że to co napisałem na początku będzie przyczyną Twojej bolączki.


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek950    0

Koledzy dzięki bardzo za odp;).wężyki wymienilismy wczesniej i nic nie dalo jednak dowiedzialem sie ze jest to prawdopodobnie przyczyna tej pompki.jest ona nie wydolna i nie ma takiego cisnienia zeby napompowac paliwa w filter w czasie do zgasniecia tej czerwonej kontrolki.dam znac po wymianie , dzieki bardzo!;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    145

ja mam taki przyrząd do pomiaru ciśnienia jakie daje pompka paliwowa


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankris    10

Już to przerobiłem, wymieniłem pompkę, jeśli masz nieszczelność w układzie to samo było do puki nie wpiołem zaworu zwrotnego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    145

ale to trzeba go wstawić zaraz przed filtrem paliwa inaczej nie da to nic http://allegro.pl/zawor-zwrotny-paliwa-6-8-10-mm-najtaniej-legionowo-i1672873765.html coś takiego typu


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kula07    154

Panowie, a powiecie mi coś na temat wyskakujących biegów?

 

w poście wyżj napisałem o co dokładnie chodzi ;0


Zapraszam na mój Vlog ;)

www.youtube.com/user/KulaXT/feed

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    145

z tym do czynienia nie miałem, zadzwon do serwisu nawet co za problem napewno coś podpowiedzą, jeśli nie no to trudno trzeba zabulić i naprawią


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kiedyś tez mi się zapowietrzał odrazy po odpaleniu zanim doszedłem ze za słabo zaciśnięty przewód paliwowy wystarczyło dłużej potrzyma na zapłonie po odpaleniu żeby pompka nabiła ciśnienie

 

kiedyś tez mi się zapowietrzał odrazy po odpaleniu zanim doszedłem ze za słabo zaciśnięty przewód paliwowy wystarczyło dłużej potrzyma na zapłonie po odpaleniu żeby pompka nabiła ciśnienie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    145

no bo jak jest układ nieszczelny to i na pompkę się zgania najpierw trzeba wyeliminować jedną przyczynę następnie szukać wady pompki


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez michalnh
      Witam,
      Wiem, że temat był już poruszany ale nie znalazłem odpowiedniej sytuacji do mojego przypadku, mianowicie JD przed remontem skrzyni po rozgrzaniu rozłanczał jazde w przód paliła się kontrolka czerwona od ciśnienia oleju w skrzyni i czerwony wykrzyknik, rewers wskakiwał na N ponowne załanczanie raz przynosiło skutek raz nie, ciągnik raz jezdził na wysokich obrtotach raz nie. Do tyłu ciągnik jeździ normalnie na kazdym biegu, ale do przodu nie chce. Po remocie skrzyni dodam kompletnym remoncie sytuacja jest taka sama, równiez po rozgrzaniu dzieje się tak samo. Czy ktoś miał taki przypadek i może podpowiedziec co to ? Skrzynia, ciśnienia, oleje, filtry, kosze rewersu, tarczki są ok. Z góry dzięki na każdą odpowiedź.
    • Przez Alicjachojecka18
      Jak w temacie, mam problem z bezpiecznikami. Proszę o pomoc 
    • Przez Lukaszzablotni
      Dzisiaj podczas orki w moim  John deere 6320 wyrzuciło a raczej wyrzucalo płyn chłodniczy z korka przelewowego zaczęło to drastycznie przybywać , podejrzewam że to uszczelka pod głowica, wytworzyło ciśnienie i zamiast do obiegu wszystko wracalo do zbiornika wyrownawczego. Dało się też zaraz przed awarią zauważyć delikatny spadek mocy. Czekam na waszą pomoc czy to to czy szukać winny gdzie indziej, nie wiem czy przykładowo jakiś termostat czy coś się mogło zablokować i to mogło też być przyczyną. 
      Dodam jeszcze że nie sprawdzałem jeszcze stanu oleju czekam aż ostygnie będę widział czy się podniósł wtedy będzie oczywiste co jest przyczyną 
      Dodam jeszcze że sprawdzałem stan oleju jest Oki. A płyn który dostał się do zwiorniczka utrzymuje się na poziomie ponad max. Jak się nagrzeje sytulacja się powtarza.
    • Przez BartekJohn
      Witam. Mam problem z ciągnikiem John Deere 6620. Woziłem obornik i przez cały dzień nie było problemów z wałkiem WOM. Wieczorem umyłem ciągnik i gdy kolejnego dnia pojechałem na pole z pługiem zauważyłem, że miga kontrolka od włączania wałka WOM na błotniku. Spróbowałem włączyć wałek, z kabiny (nie z błotnika) i już ani razu się nie włączył. Ta kontrolka ciągle miga. Razem z nią miga kontrolka od napędu. Wiem, że są na jednym bezpieczniku, ale ten jest dobry( działa blokada kół). Co ciekawe gdy chcę właczyć wałek to na głównym wyświetlaczu km/h zamieniają sie na obroty ale i tak pokazuje zero. Sprawdzałem czujnik nad wałkiem i jest ok. Czy ktoś może udzielić mi jakiejś porady. Z góry dziękuję.
    • Przez jareq66
      Witam.
      mam problem z zapalajacą się czerwoną kontrolką w jd 6920S 2002rok( tryb z kropelką w środku strzałkami do środka). wg instukcji jest to kontrolka oznaczająca niskie ciśnienie w skrzyni biegów. Zaczyna migać przeważnie po godzinie, dwóch godz pracy. zdarza się, że miga od razu po zapaleniu zimnego silnika. Następnie po zgaszeniu i zapaleniu ciągnika przez pewien czas nie miga i ponownie zaczyna migać po jakimś czasie. W Ciągniku wymieniłem olej i dwa filtry hydrauliczne- oryginał john deere, stan oleju jest prawie na maximum. myślałem, że wymiana oleju rozwiąże problem, niestety kontrolka dalej miga.Ciągnik pracuje normalnie podczas migającej kontrolki. proszę o pomoc, może ktoś wie jak rozwiązać problem i czy może to być coś poważnego??
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.