Zaloguj się, aby obserwować  
michal1305

Skrzynia biegów Zetor 7211

Polecane posty

michal1305    0

Witam

 

straciłem wszystkie biegi do przodu a gdy dźwignię zmiany biegów ustawie w miejscu luzu to mam wsteczny co to może być ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrValterka    4

Coś mi się zdaje że to wina widełek. ;) Odkręć pokrywę od lewarka zmiany biegów i zobacz co jest grane. ;)


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zeno    12

Zblokowały ci się ;) . Jak odblokujesz to pisz to ci wyjaśnię jak zrobić aby się to nie powtarzało. A i jeszcze jedno. Jak ci do tej pory biegi wchodziły?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

michal1305    0

Zblokowały ci się ;) . Jak odblokujesz to pisz to ci wyjaśnię jak zrobić aby się to nie powtarzało. A i jeszcze jedno. Jak ci do tej pory biegi wchodziły?

dosyć dobrze tylko mam pytanie jak je odblokowac

?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

odkrec docisk od wstecznego to jest drugi od lewej z tego co pamietam ale moge sie mylic i ustaw w pozycji srodkowej czyli luz i bedzie w porządku! powodzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zeno    12

A jak ci biegi wchodzą ciężko czy lekko bo jeśli to drugie to uważaj bo mogą się jeszcze blokować. Jak coś to ci napisze jak zrobić aby się nie blokowały

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez wolender
      Witam, chciałbym zapytać jak zdjąć tę pokrywę, odkręciłem wszystkie śruby i nie wiem co robić dalej, z góry dziękuję za odpowiedzi

    • Przez daron64
      Witam
      Pacjent - Zetor 7011. Gdzieś z 6 lat temu była robiona skrzynia biegów - stukalo na 3ce, poza tym nie było z nią żadnych problemow. Po rozebraniu do wymiany poszła część trybów, wałków, wszystkie łożyska, uszczelniacze, pierścienie te cienkie ja synchronizatorze. 
      Chodziło niby ok, ale po jakimś czasie, (już nie pamiętam po jakim, bo miał jeszcze pomocnika, potem sam został pomocnikiem) zaczęły się problemy. Mianowicie  jak poszedł w pole, to powiedzmy 2-3h chodziło wszystko super, naprawdę biegi wchodziły świetnie, ale jak troszkę właśnie porobił, to zaczynał się dramat - ciezko było zmienić bieg, trzeba było bardzo wprawnie z miedzygazem, bo inaczej jeden wielki zgrzyt. Potem zaczęło mi blokować skrzynie. Tak, że nie szło jej rozblokowac. Po zdjęciu pokrywy wyglądało to tak, jakby zewnętrzny pierścień synchronizatora szedł za daleko do przodu i takie kamienie co są pod nim wychodziły za daleko i go blokowały. W rezultacie nie mógł się zejść. 
      Znajomy mechanik stwierdził, że może trzeba tylko na wodziku wyregulować. Skróciliśmy go trochę, i niby było ok. Tzn nie zakleszczal się, ale problem z wrzuceniem biegu po rozgrzaniu pozostał. Po jakimś czasie znów mi się zblokowała skrzynia. Zdjalem pokrywę, ale nie dałem rady zjechać do kupy tego synchronizatora (bo znowu tak jakby ten pierścień poszedł za daleko).
      Kabina zdjęta, ciągnik w garażu. Udało mi się zjechać synchronizator, ale zauważyłem, że tryb od 2ki jest trochę zmasakrowany, a 2-3 była napewno wymieniana na nową. Wszystkie części kupowane ori. Rozbił to stary mechanik.
      No i teraz
      - co może być przyczyną problemów ze zmianą biegów po rozgrzaniu?
      - co moze być przyczyną rozlazenia się tego synchronizatora?
      - co może być przyczyną, że te tryby tak po d*pie dostały? Np jak byl problem ze zmianą biegów to najbardziej dostał po d*pie, po 2-3 w sumie najczęściej w polu używana, czy to raczej nie to?
      Ten syf, to z powodu tego, że troszkę stał bez pokrywy. Niby przykryty, ale coś tam naleciało. To i tak wszystko będziemy rozbierac, to się wyczyści.




       
       




    • Przez Radek000111
      na 3 i 4 biegu przy obciążeniu strasznie w niej wali,co moze byc tego przyczyną??jakie były by koszty i czas naprawy??jest to zetor 6718
    • Przez KlimekPL
      Szybkie pytanie: na jakich obrotach silnika wałek osiąga prędkość 540 na załączonej prędkości 1000?  
      I pytanie drugie: ktoś mnie straszył, że pracując kosiarką rotacyjną na WOM 1000 i niskich obrotach silnika to wtedy może być on wtedy przeciążony. Kosiarkę rozpędzam na 540 i dopiero wtedy przełączam na 1000 i sobie pyrkam w okolicach 1000-1200 obrotów silnika. 
    • Przez pupek
      Witam 
      Sorzęgło zrobione- wymienione tarcze , tarcza dociskowa sprzęgła, łapki, sprężyna dociskowa wszystkie kołki oraz kamienie i śruby. Części oryginalne tarcze czeskie. Wszystko wyregulowane książkowo.
      Problem w tym iż po zagrzaniu się ciągnika jest problem ze zmianą biegów.
      Czy to może być wina koła zamaczowego?
       
      Druba sprawa wymieniona pompa hydrauliki na nową aluminiową wzmacnianą wszystko działa prawidłowo i tu znowu ten sam problem do rozgrzania się oleju w skrzyni.
      Po rozgrzaniu muszą być wysokie obroty żeby podnieść np. pług.
      Olej oraz zawory powymieniane czy to może być wina rozdzielacza? Rozdzielacz  reaguje na regulacje przepływu.
      Za pomoc z góry dzięki 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj