Skocz do zawartości
misio17171

Czy się opłaca???

Polecane posty

Niezła cena jak na 80KM z turem. Ale jak nie ma rewersu to przy turze życze powodzenia. A wogóle ciągniki z normą emisji spalin euro 1 można zarejestrować?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

piotrb14    188

widać że ma opony przednie założone odwrotnie także może byc po jakiejś naprawie albo defekcie, albo poprostu rozszerzono go :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacekbee    2
(edytowany)

jest po prostu felga odwrócona na gwieździe. widziałem takie zabiegi na przedniej osi. jak rozsuniesz przód i tył (na półośkach) to będą się pokrywać szerokością - na śniegu widać, że tył jest wężej rozstawiony

dobra rzecz. ciągnik jest stabilniejszy ( w MTZ często to stosowano żeby poprawić stabilność).

Co do ceny - ciekawa propozycja za taka moc i ładowacz. Na pewno warto obejrzeć.

trudno znaleźć taką moc w lepszej cenie,

wiadomo, że wszystko zależy do czego go będziesz używał i na jakim areale

 

pozdrawiam

Edytowano przez jacekbee

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    128

Drodzy Specjaliści :lol: :P:D

niezauważyliście iż na tym zdjęciu to nie jest ten sam ciągnik o który chodzi w treści ogłoszenia/aukcji :lol:

 

Zdjęcie przedstawia Belarusa 1221 z jakimś wschodnim ładowaczem ;)


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    188

napewno nie 1221 bo 1221 miałby 6 cylindrów i byłby dużo dłuższy a po za tym ma opony z tyłu za wąskie jak na 1221

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    128

Założymy się ;)

1221 Dlaczego?

 

1Przyjzyj się jak wysoka jest ta maska(konczy się sporo powyżej dolnej krawędzi przedniej szyby)

2 Tłumik :huh:

3 Jak się dobrze przypa3sz to zauważysz iż ma 2 siłowniki od wspomagania a to mają tylko 6cylindrowe MTZ :P

 

Ciągnik o jakim jest mowa w treści czyli 82.1 wygląda tak:

820_1.jpg


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    306

Tak jest to wersja 6 cylindrowa widać to po wale tylnego koła i feldze tylnej, tłumik


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bel920    7

popieram kolegę wyżej to cena netto więc żadna rewelacja za te pieniądze kupisz gdzie indziej z lepszym ładowaczem i belarus będzie bardziej podobny do innych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Beryl    20

Z podatkiem było by chyba jakieś 102,5 tyś.

Może jakaś Proxima 85 ? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janczar810    276

Witajcie

Mam takie pytanie jak uważacie czy MTZ 82 z 96r na serwo i z przebiegiem 3000mtg od 2właściciela za 30tys sie opłaca

wydaje mi sie że troche drogo ale jest to znajomu i mówi ze tak woła ok32tys za niego a tak jak dla mnie to za 30 sprzeda.

 

Odkąd go kupił nie było w nim nic robione wyłacznie wymiany olejów i filtrów

(tylko tak się własnie zastanawiam aby czasami nie zaczoł sie własnie psuć)

 

Z tego co widzę ciągnik jest zadbany itd. (spocona hydra. to standard)

 

Srzedaje go bo kupuje Pronarka82SA z turem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ltz55aluki    0

nich sie pomodli nad tym pronarem..... kolega ma nie polecam sprzeglo trafia przecieka ;[ .....no ale jezdzi!! :D

co do mtz w sumie taki przebieg to jest duzo.. trzeba go jedynie sprawdzic pojezdzic nim no i jeszcze troche cene zbic jak sie da..:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Skamp    0

3 tyś mth to jak na ruska nie jest dużo.. co jak co ale mmz-ty są wytrzymałe... i to bardzo...


Myślenie Nie Boli!!!
Najpierw pomyśl... Potem dopiero pisz posta lub zakładaj nowy temat.

KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Alchemik
      W czasie pracy ładowarką, gdy pociągniemy za dźwignię, żeby podnieść  ramię, lub ładowarkę na "łapach" w pierwszym momencie zamiast unoszenia to mamy gwałtowne opadanie kilka cm w dół  ( z 1000kg w łyżce podejrzewam że obecnie mogłaby się ładowarka przewrócić przy maksymalnym wysięgu, a przy ładowaniu normalnych ładunków przedni lemiesz odrywa się na moment od ziemi.... )
      ładowarka jak kolegi zwc18 z forum:

      schemat hydrauliki na 95% jak tu:
      schemat
      Problem się nasila z biegiem czasu, mimo, że pracuje sporadycznie.  Ramiona same nie opadają - 500kg można za zgaszonym silniku zostawić na kilka godzin, minimalnie opadnie, ruchy ramion przy pracy są dosyć szybkie, czasami silnik nawet pracuje na za niskich obrotach ze względu na szybkie ruchy ramion.
      Gdzie szukać przyczyny?
      - zatrzaski hydrauliczne przy siłownikach?
      - rozdzielacz (który?)
      - zawory przelewowe, bezpieczeństwa w rozdzielaczach?
      - zawór łączący pompy zasilające przy rozdzielaczu?
       
    • Przez ziomekq
      Witam jako,że mój stary rozdzielacz juz mocno przecieka, hałasuje, i puszcza mam zamiar zmienić go na taki:http://allegro.pl/rozdzielacz-hydrauliczny-40l-3-z-sekcja-plywajaca-i4076419476.html teraz takie pytanie: czy będzie pasował?,jak nie to jaki inny z sekcja plywajaca. W hydrauliczne nic nie zmieniane, Wywalony tylko ten regulator z pod siedzenia. Pozdrawiam
    • Przez Eryko
      Witam.jak podłączyc czujnik poziomu paliwa w MTZ? w załączniku fotka jak to wygląda

    • Przez audi80b4
      zaczeło mi ostatnio spadać ciśnienie oleju w belarusie 952 na czerwone pole wiem gdzie się zwiększa trzeba wykręcić ten korek przy filtrze i jest tam taka śruba na śrubokręt ale nie wiem w którą strone się zwiększa w którą strone mam kręcić zeby zwiększyć ciśnienie oleju i ile ma być na rozgrzanym?
    • Przez KubAE86
      Witam posiadam MTZ 82 pronar z 1996r, problem w nim jest taki że cisnienie oleju w cięższych pracach na zegarze szybko spada, gdy po nocnym postoju i odpaleniu wskazuje 3,5 - 4 atm tak po godzinnej robocie zegar wskazuje już z 1 atm czy da się pompę jakoś podkręcic czy tylko nowa? Główny problem to taki że tak jak i spada ciśnienie tak i jednakowo spadają obroty silnika.  1.5h pracy z pługiem  i silnik chodzi jak by sie miał zaraz rozpaść.(Nie traci mocy). Po ostygnięciu silnik znowu pracuje jak nowo narodzony. Czy ktoś wie co się dzieje dół silnika do roboty czy może coś innego ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.