pOngO88

Kiedy planujecie zbiór rzepaku ozimego.?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
pOngO88    4

Jak powyżej w temacie ;) chodzi mi o to na kiedy planujecie zbiór i jaką metodą (reglonowanie, pokosówka czy prosto z pnia) i z jakiego regionu kraju jesteście.?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    58

Dzisiaj prysnąłem sklejaczem a z desykacją czekam na ostatnią chwilę może za 2 tyg. zbiór z pnia.


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz1995    53

u mnie sąsiad planuje na 15 lipiec może i szybciej ,ja nie mam rzepaku , metoda to prosto z pnia jestem z Podkarpacia :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ja tez z podkarpacia to mysle ze okolo 10-15 lipca go skosze z pnia :P niedaleko ciebie lukasz mieszkam jakies 50km od przemysla to praktycznie tak samo sie kosi

Edytowano przez Profil usunięty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

u mnie zawsze było 15 lipca ale w tym roku będzie opóżnione o 2 tygodnie... tyle ile był siew opóżniony


sprzedam białoruske z masztem (widlakiem) z przodu stan dobry cena 7 tys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenekbizon    6

Śląskie 20 km od Bielska Za jakieś 2 3 tygodnie byle by dalej prażyło to będzie za niedługo :D a sposobem no co młocarnia heder full gaz i jadę;D nie desykujemy

Edytowano przez zenekbizon

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PiotrekMTZ    4

Za jakieś 2 tygodnie,z pnia planuje bez reglonowania.

U mnie na wiosce dzisiaj już jakaś pokosówka się kręciła;)

woj. Łódzkie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukaszjarm    4

ja planuje ok 20-25 lipca mysle ze sie uda prosto z pnia bez desykacji

woj opolskie powiat nyski gmina glucholazy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Johny66    2

Planuje w okolicach 15 lipca.Jak się uda bez reglonowania.Prosto z pnia i na suszarnie.Kujawy.:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pigwa12    0

Ja planuje na ok. 10-15 lipca. wczoraj patrzyłem to jeszcze jest zielony ale miejscami zaczyna się już

żółcić. U mnie kosi się metodą prosto z pnia. Woj. podkarpackie przemyśl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość marekfarmer   
Gość marekfarmer

ja planuje reglonować i sklejać 4-7 lipca kosić za 2 tygodnie po zabiegu kolo 20 lipca.

Liczę na wysoką cenę hehehe

 

Metoda zbioru z pnia

Edytowano przez marekfarmer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stachu19    1

Ja tez z podkarpacia to mysle ze okolo 10-15 lipca go skosze z pnia :P niedaleko ciebie lukasz mieszkam jakies 50km od przemysla to praktycznie tak samo sie kosi

a takie pytanie w którą strone od przemyśla 50 km bo ja też z podkarpacia i ja szacuje na 15 lipiec lub wczesniej zalezy od warunków

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

ja Powiat Lubaczowski , 50km od strony Radymna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stachu19    1

A to wiem ja mam powiat przeworski

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
honker    1

ja w piatek chce polozyc na pokos,

jestem z okolic kutna


linux, don't be afraid penguin!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pOngO88    4

Wczoraj randapowałem i z moich obserwacji wynika że 2 dni za późno, obleciałem 12ha (jeszcze sąsiada) i widzę że plonów zbyt wielkich nie będzie a odmiana to californium... mimo 3 krotnego pryskania na robaka i pełna ochroni, a plony zapowiadają sie w granicach od 2 - 3 ton... więc plichta :(

 

 

ps. a dodam że na każdym kawałku robiłem test na "jabola" ale butelka z wody i tylko na 2 ha (dwa kawałki) butelka nie spadła na ziemie i się utrzymała na łanie ;)

Edytowano przez pOngO88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A na czym ta butelka polega :P?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pOngO88    4

stary taki zwyczaj że kupujesz butelkę "jabola" rzucasz na łan i jak utrzyma się na górze łanuu to rzepak jest mocny i sypnie a jak spadnie to już sam wiesz ;) niby śmieszne ale coś w tym jest....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A musi to byc jabol :P? czy inne wino kartonowe tez moze byc ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Senator    44

W moich okolicach to się kota bierze i "umieszcza" :lol: na łanie, jak idzie po nim to jest git :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Johny66    2

U mnie też kot musi przejść po łanie to rzepak jest db :lol:

Edytowano przez Johny66

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenas    11

:lol: a u nas w wlkp to rzuca się butelkę z winem na rzepak i nie może spaść na ziemię. To wtedy jest raps gut :) w tym roku jest cienko planujemy coś ok.1,5 t z ha. Mrozy gradobicie solidne ;[


Ciągnik powinien być jak koń-prosty w budowie i nie zawodny w pracy.
www.youtube.com/watch?v=N--TWYKpbYM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzenio    15

Ja planuje że za tydzień jak pogoda dopisze to wjadę w rzepak. Tdzień temu pryskałem na dosuszanie.


Bierzcie pieniądze póki dają bo długo to nie potrwa!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez yacenty
      Jak chronić rzepak w 2021 roku? Kiedy stosować regulatory? Jak zwalczać chwasty w rzepaku? Jakie fungicydy stosuje się w rzepaku? Kiedy pryskać rzepak na płatka?
      Jakie nawożenie azotowe rzepaku przyjąć w roku 2021? Jaki nawóz pod rzepak? Ile azotu na rzepak? Kiedy siać azot na rzepak? Mocznik na rzepak? Czy warto stosować RSM w rzepaku?
      Na te i na wiele innych pytań znajdziesz odpowiedź w tym temacie - zaktualizowanym na potrzeby sezonu 2021.
      Kontynuacja dyskusji z tematu o ochronie i nawożeniu rzepaku 2020
    • Przez Oski28
      Witam. Zauważyłem takie plamy w Rzepaku. Co mu może dolegać? 

    • Przez Cheesburger
      Czesc,
      Kupilem Dovvo i niestety zabieg sie opoznil.  Widoczne sa juz paki glowne i odgalezienia. jak sadzicie mozna pryskac jeszcze nim? To szkodzi na paki czy poprostu czesc antywylegacz nie zadziala bo jest za pozno i tylko zostanie czesc na grzyba? Wedlug instrukcji uzywac w fazie wzrostu pędu głównego do fazy widocznych pojedynczych pąków kwiatowych. 
    • Przez Krakers16
      Witam :mellow: Zbliza sie zima a wiec czy ubezpieczacie swoj rzepak ? Jesli tak to w jakich firmach jakie sa ceny? i jakie pakiety wybieracie? Wgoloe to mam takie pytanie czy mozna teraz ubezpieczyc rzepak jakimis dwoma pakietami a wiosna na lato nastepnymi jesli tak to czy doplata bedzie obowiazywal dwa razy czy tylko raz?
    • Przez damiandg
      Witam zrobiłem odchwaszczanie przed wschodowe ale ono nie podziałało ze względu na susze. Teraz chciałbym zrobić poprawkę za pomocą Metazachloru i Nawigatora. Czy ma to sens czy czekać do wiosny??
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj