sebekwolkasos

Halogen na błotniku nad tylną lampą

Polecane posty

Witam. Otóż chciałbym przywrócić ten halogen w ciągniku U4514 do stanu użytkowania (żeby świecił) bo bardzo ułatwiłby nocną robotę wraz z halogenami na dachu. Liczę na Waszą pomoc i z góry dziękuje. Pozdrawiam.

P. S. Żarówkę w halogenie sprawdzałem jest nie spalona.

Edytowano przez sebekwolkasos

Jak rolnictwo daje zdrowym ludziom pożywienie, tak medycyna rokuje chorym zdrowie. - Aulus Cornelius Celsus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Sprawdź kostkę pod prawym błotnikiem, czy tam błota nie naszło i nie zaśniedziało wszystko. Ew. sprawdź wyłącznik halogenu bo on ciężkiej pogody nie lubi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ten wyłącznik w lampie co jest czy w kabinie koło radia i dzięki za dotychczasową podpowiedź.

Edytowano przez sebekwolkasos

Jak rolnictwo daje zdrowym ludziom pożywienie, tak medycyna rokuje chorym zdrowie. - Aulus Cornelius Celsus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Ten na zewnątrz w lampie. Nie wiem jak w 4514, ale w starszych MF był tylko włącznik na lampie, a prąd stale był w kablu idącym do tejże lampy.

Edytowano przez grzegorz508

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ten na zewnątrz w lampie. Nie wiem jak w 4514, ale w starszych MF był tylko włącznik na lampie, a prąd stale był w kablu idącym do tejże lampy.

Jest tak jak mówisz, ale mam trzy włączniki od halogenów w kabinie dwa od tych na dachu i trzeci też z symbolem halogenu i zastanawia mnie do jakich świateł on służy, ale ok sprawdzę ten w co jest w lampie. Sprawdzę i zobaczę jak znajdę chwilę czasu. ;) Dzięki za rady. A czy nie jest tak jak w C-330 że halogen nad tylną lampą świeci jak jest choć pozycyjne włączone bo może być inaczej jak w MF 255 (mogli by się posiadacze 4514 wypowiedzieć).

Edytowano przez sebekwolkasos

Jak rolnictwo daje zdrowym ludziom pożywienie, tak medycyna rokuje chorym zdrowie. - Aulus Cornelius Celsus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

U mnie w 4514 z kabiną "komfort" halogen na błotniku można powiedzieć że jest podłączony bezpośrednio pod aku, włączany jest wyłącznikiem w obudowie.

 

PS: Ciągnik jest z 1995r.

Edytowano przez kris14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@kris14 dzięki kabina też taka sama jak u Ciebie, mój 4514 jest rówieśnikiem Twojego.

Edytowano przez sebekwolkasos

Jak rolnictwo daje zdrowym ludziom pożywienie, tak medycyna rokuje chorym zdrowie. - Aulus Cornelius Celsus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol0    3

jeśli jest bezpośrednio z baterii połączony to jest pewnie tak samo zrobione jak w 3512 i też powinien być bezpiecznik na kablu przy aku proponuję go sprawdzić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez krzys111
      Witam wszystkich. Potrzebuję schemat, opis lub zdjęcie podłączenia skrzynki bezpieczników tej przy kierownicy. W necie znalazłem jeden schemat ale jest nie czytelny. Wymieniałem całą skrzynkę i coś pokręciłem bo nie mam klaksonu tylko przy na ciśnięciu na pokrętło zapalajà się światła drogowe i nie działa wycieraczka. Mogę podesłać numer do mmsa lub maila. Dzięki
    • Przez szymon134
      Witam chcem zamonotwać radio w MF 6170 1997 r . Jest otwór na radio lecz nie ma kabli poprowadzonych do radia są tylko ucięte kable od głośników . Czy ma ktoś rozpiskę od bezpieczników ? Z góry dziękuję za odpowiedzi 
    • Przez 45142007
      Jak podłączyć radio do ursusa 4514 kabina komfort ?
    • Przez Soundkilla
      Witam! Mam problem z kierunkami w ursusie od czasu kupienia ciągnika kierunków nie było (z tego co pamiętam) nie było też świateł pozycyjnych z przodu i z tyłu palił sie ciągle stop 
      postanowiłem najpierw naprawić instalację,sprawdzić gdzie leży problem.I tu zaczynają się schody,o ile ze światłami stop i pozycjami jakoś sobie poradziłem o tyle z kierunkowskazami jest problem.Przełącznik kierunkowskazów (na trzy piny,2 mają prąd jeden nie) cały czas działa i nie ważne w którą stronę przekręce i tak migają wszystkie kierunki tak jakby na awaryjnych stał.dodam że przełącznika awaryjnych nie mam w tym modelu,próbowałem zamieniać kable ale nic to nie daje,Kupiłem drugi przełącznik i na nowym jest taka sama sytuacja.Miał ktoś taki problem i jest w stanie mi podpowiedzieć? 
       
    • Przez Sadownikx2
      Mam problem w Ursusie 2812 mianowicie jak trochę pojeździe się w nocy to zaczyna żarzyć się kontrolka ładowania, ten piorun, nie świeci się tak jak przy przekręconym kluczyku, tylko się żarzy.
      Czym więcej gazu tym mocniej się żarzy.
      W dzień się nie żarzy.
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj