Biebrzak

Belarus 826

Polecane posty

Biebrzak    5

Znalazłem takiego belarusa > 826 , a tu jego> zdjęcia. Do pobrania jest też katalog produktów na 2011 i tam też jest opis.

 

Czy ktoś widział tą maszynę, czy w polsce wogóle ona jest sprowadzana, czy to tylko jakaś wersja dla ruskich nie na export.

 

Z tego co doczytałem to ma krzyżakowy most, podnośnik bosha, silnik D 243 82 km, kabina plastik, maska też.

 

Na stronie producenta z kolei piszą, że most stożkowy ma, ale ponoć krzyżakowy montują w każdym jako opcję.

 

Jak jest do kupienia to ile by kosztował.

 

Może ktoś ma jakieś info, bo na necie skąpo jakoś na ten temat.


"KPK Kumurun Team"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

zwykły belarus.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7969

moim zdaniem rozni sie tylko symbolem od belarusow dostepnych u nas w Polsce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

i cos wydawało mi sie że elektroniki dołożone. Ale zobaczcie w katalogu że robią stare MTZ jeszcze jak i Belarusy o normach nawet Tier IIIA :o Do wyboru albo MMZ albo Deutz nawet w MMZ można common rail znaleść. ruscy poszli do przodu czyzby przeganiali Zetora? :D


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7969

common rail w MMZ chcialbym to zobaczyc na wlasne oczy i posluchjac pracy takiego mmz w tym ukladzie

szacun dla ruskich :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Biebrzak    5

Także nikt w polsce narazie nie widział tego, a może poprostu nie sprowadzają bo nie opłaca się czy co. A może np. większy zarobek jest na 952 z takim samym wyposarzeniem i dlatego. Szkoda, że ich nie ma u nas nie ma bo może cena jest atrakcyjna. A z tym ogumieniem to ma takie jak w 820.3 wedle tego co producent podaje.

 

Jak dla mnie to ciekwa opcja taka maszyna.

 

 


"KPK Kumurun Team"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

:

common rail w MMZ chcialbym to zobaczyc na wlasne oczy i posluchjac pracy takiego mmz w tym ukladzie

szacun dla ruskich :D

Belarus z silnikiem MMZ spełniającym normę emisji spalin TIER IIIA :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=FGwohLjuZ0E

Edytowano przez MgrLukash

♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj