Skocz do zawartości
rzeznik13

Claas Domiantor 130,a usługi.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Claas
rzeznik13    282

Witam wszystkich serdecznie.Mianowicie mam kilka pytań co do tego Dominatora.Mama 15ha pola i chciałbym zakupić kombajn,ale oczywiście na kredyt pisany byłby jako na usługi,bo u Nas w okolicy jest niedosyt na kombajny,więc nowy kombajn by się szybko zwrócił.Co o tym sądzicie?,może polecacie jakąś inną markę?.Na razie to są tylko plany,może pomożecie mi w tej decyzji,swoimi opiniami.

Pozdrawiam,Kamil.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

darek14    0

Nowy, nie wiem czy on ci się spłaci?koszty utrzymania też są duże tym bardziej nowy serwis i te sprawy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rzeznik13    282

No trochę czytałem o tym hydro,140 ma już hydro jak się nie mylę,a cena dużo większa nie będzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    36

mowi sie tak "nie masz kasy nie kupujesz" kredyt to wiesz jak jest wziasc latwo ale potem to splacic nie latwo a jak ci sie trafi jeszcze taki dziad ze co wyjedziesz to stoisz to nie bedzie fajnie ( a placic trzeba) nie lepiej nazbierac pieniedzy i kupic prostego dominatora np 76 na twoj areal starczy spokojnie i na uslugi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rzeznik13    282

Ale kolego ja chce nowe.Liczę się z tym kredytem,jak bym nie był zdolny do kredytu to bym nie chciał go brać,bo można tym na siebie wyrok podpisać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cysiu133    1

Bierz claasa 98sl jest on na hydrostacie a jak chcesz miec lepszy kup sobie claasa vx108 on 226km (chyba) ja mam 98sl zadnych ustarek i tez chodzi na usługi. Kup tego a jak sobie uzbierasz to wez jakiegos avero i gra gitara.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rzeznik13    282

Avero nigdy w życiu,400tysiecy netto,to już przesada,porządnego Masseya mam 450brutto.Claas przesadza trochę z cenami,ale też bierzemy pod uwagę New Hollanda TC5040.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cysiu133    1

Za dobre trzeba płacić ale mowie napoczatku bierz 98sl

 

Bo te nowe dominatory to cos mi sie nie widzą te stare są bardzo dobre u mnie w okolicy tylko takie sa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rzeznik13    282

Będzie nowy,albo wcale.Wybieramy miedzy Claasem Dominatorem 140,New Hollandem TC5040,a Deutz-fahrem 5445H.Myślę,że te 3 kombajny można do sb porównać,tylko Nh trochę mocniejszy jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    36

ja niebral bym nowego ;p i to na kredyt jeszcze hehe :) kiedys to bylo inaczej to wszystko bylo wytrzymalsze dawali stal a nie teraz stop ktory sie gnie w reku ;p ja radze jak cysiu133 wes sobie 98 ale jak chcesz to 108 to mlode kombajny i wytrzymale :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MichalR    33

cysiu co ty taki przeciwnik nowego? A od kogo później będziesz kupował używane sprzęty. Jeżeli kolega chce nowy, na kredyt to niech bierze jeżeli wie że spłaci.

@rzeznik13 nie myślałeś o różnicowaniu? Wtedy masz 100 tys. w kieszeni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vril    1

Oczywiście Twoja wola Panie i bez urazy ale na 15 ha kombajn -przecież to żadnego uzasadnienia ekonomicznego nie ma !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mickas092    320

@Vrill są cuda na świecie które się filozofom nie śniły. Większość z nich można zobaczyć na AF ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    36

u nas wlasnie na uslugi kupil koles rope euro tiger kiedy kopie to kredycik sie dobrze splaca ale jak stoi w garazu nie jest juz fajnie ;p tak samo z kombajnem teraz uslugi sie nie oplacaja sezon trwa 4 dni max 7 i kombajn stoi caly rok ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rzeznik13    282

No myslimy z tatą nad jakimiś programami,na dniach będziemy jechać dowiadywać sie co i jak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
endzit    26

Mała uwaga Dominatora 140 już chyba od roku nie produkują, a i 150 schodzą ostatnie egzemplarze - po żniwach ma być zastąpiony Avero 160. Tylko ta cena za nowy to już kosmos, zwłaszca że kombajny Claasa w tym roku 2 razy drożeją w lipcu i wrześniu Aż strach pomyśleć ile to będzie kosztować...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xsysiek    3

Heh, my sobie radziliśmy bez kombajnu przy 250 ha zbóż i rzepaku. Jak już chcesz kupować kombajn to w twoim przypadku myśl głównie albo tylko o usługach. Kolega na areał 60 ha ma właśnie takiego dominatora, a ty? I po za tym kombajn się nigdy szybko nie zwraca. Żeby się kombajn szybko zwracał to musi przepracować 300 godzin rocznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cysiu133    1

rzeznik kup sobie uzywanego dominatora do 140tys i elegancko a nie nowego na tydzień żniw. Jak sie przeliczy to tak: ty masz 15ha, u innych zrobisz może te 30ha to masz 45ha i chcesz na to nowy kombajn? Weż naprawde się na tym zastanów B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    36

wlasnie kupisz uzywanego to jest juz twoj nikt ci go niezabierze i bedziesz kosil te 5 dni w sezonie i nic nie musisz splacac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fezoi    47

No myslimy z tatą nad jakimiś programami,na dniach będziemy jechać dowiadywać sie co i jak.

Jak już będziecie z tatą jechać to proponuję odwiedzić bank , Urząd Skarbowy i ZUS , bo zakładam że te usługi to ma być legalna działalność .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kombinator18    18

fezoi ja proponuje odwiedzic psychiatre z takim tokiem rozumowania.

Synem naszego wszech wielkiego premiera jestes ze tylko podatki widzisz ?

 

Jak masz duza liczbe uslug to sie nie zastanawiaj bier nowego.

Tylko jak dla mnie oplacalnosc takiej maszyny na same uslugi to minimum z 150 ha na rok,przykladowo 300 zl za ha daje nam 45 tys. na czysto powinno nam zostac spokojnie 30 tys

Teraz kwestia ile za taka "bestie" trzeba zaplacic ? Z 250 tys ?

 

Czyli dochodzac do wniosku moje 3 zdanie niema sensu najmniejszego bo maszyna zwroci sie dopiero za jakies 10 lat mniej wiecej. :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×