miecho123

Ropa w oleju silnikowym Ursus C-360 3P

Polecane posty

miecho123    4

Witam mam taki problem po przerwie zimowej w oleju pojawiło sie paliwo. Wymieniłem pompkę zasilającą a po ok 6 godz pracy znowu oleju jest ponad stan. Czy możliwe żeby płomieniówka lała do dego stopnia że paliwo dostaje sie do oleju czy raczej jest to winą pompy i wtryskiwaczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fordtw15    0

a ciągnik mocno kopci? jak masz centralne smarowanie pompy wtryskowej to możliwe ze pompa będzie do regeneracji, proponuje sprawdzić jeszcze wtryskiwacze, być może są tak walnięte że mocno leją ale to ciągnik powinien kopcić z tego względu że nie przepali tego paliwa, świece tez można łatwo sprawdzić, odłącz ja, wykręć i podłącz tak na zewnątrz kolektora, zapal ciągnik i będzie widać czy leci z niej paliwo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miecho123    4

Ciągnik pali na dotyk a po zapaleniu przez chwile dymił na biało (zapalałem po przeszło trzech miesiącach postoju). Możliwe że jest to pompa ponieważ po wyciągnięciu urzadzenia stop nie zawsze gaśnie a zostawiony na wolnych obrotach faluje to znaczy chodzi podobnie do Władymirca prawie przygasa a następnie dostaje wysokich obrotów. Może ktoś z Kolegów miał podobny przypadek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matus951    6

Ja miałem podobny z Deutzem Dx110. Po żniwach podczas gruberowania padła pompka zasilająca, a konkretnie jakaś membrana w tej pompce. Też paliwo dostało się do oleju, ale tutaj pomogła wymiana tej membrany tylko. :D Ciągnikiem pracowałem z tą usterką ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemas8595    0

Witam miałem ten sam problem ,odłączyłem świece płomieniową i jest wszystko w porządku . świeca przepuszczała paliwo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miecho123    4

Ale przez około 6 godzin pracy przybyło prawie drugie tyle "oleju" to możliwe żeby świeca przepuszczała aż tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja też miałem taki problem że dostawoło się paliwo do oleju ale wymieniłem membramy w pompce i jest ok. membrama płótna się rozeszły i przepuszczały a mój wójek w swoim 3512 też miał taki problem ale winna była świeca wymienił i wszystko ok. pompe równiesz można brac pod uwagę ona ma smarowanie przez paliwo ale w tym miejscu gdzie ma napęd gdzie jest koło zębate jest chyba uszczelniacz i on może puszczac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miecho123    4

Pompkę paliwową wymieniłem na nową. A pompę paliwową zawiozę do regeneracji chyba już jej sie to należy. Mam nadzieję że to tylo to. Jak znaję sprzęt to zmierzę ciśnienie w cylindrach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Jak oddajesz pompę do regeneracji na zasadzie, że oddajesz swoją a bierzesz inną, to zrób taki trik: wymontuj z niej łopatki i ten filterek. ;) Może ci się to kiedyś przydać. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miecho123    4

witam obeszoło sie bez poważnych napraw. Świeca płomieniowa ciekła jak żeszoto. jeżeli ktoś wie gdzie mozna kupić oryginalną swiecę, cena nie gra roli, proszę o kontakt. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    6

jest preparat autostart-psikasz w filtr powietrza ... zastanawiam się jednak czy plomieniówka góruje nad świećą żarową -sam mam żarowe i zde4cydowanie na mrozach to starcza - płomieniówka nie pomoze jak olej jest gęsty -opór przy odpalaniu - wydaje mi się ze szkoda kasy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miecho123    4

Mam oryginalną instalecję więc chciałbym żeby działała, stara świeca wytrzymała prawie 20 lat. W zasadzie niemam potrzeby odpalania zimą (jedynie do lasu ale i tak nie jeżdże jak są duże mrozy). Strasznie mnie wnerwia jak coś jest a nie działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    6

Trzeba napisać jedno mamy już wiekowe ciagniki... przewidziana była świeca żarowa.... czy świeca płomieniowa poprawi skuteczność odpalania.... skoro olej jest gęsty...-rozwiązanie jedne zastosować lepsze oleje tak mi sie wydaje.

 

ps wydaje mi się że jeżeli ukryjemy ciapka w garazu nie na wolnym polu czy to nawet blaszak i zadbamy o stan akumulatora odpali ,pomijam fakt ropy okres zimowy-dodatki.... , bo jak sie okazuje wszelkie pomoce do odpalania giną - niszczymy rozrusznik,pomijam juz nerwy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miecho123    4

Kolego Elektrotech zgadzam się z Tobą zimowe paliwa zimowe oleje, dobry stan akumulatora, dobrze działający układ zasilania i każdy ciągnik powinien zapalić. Ja jak już pisałem lubię jak wszystko działa sprawnie, świeca płomieniowa ułatwia rozruch zimnego silnika pod warunkiem że działa jak należy. Wnerwiają mnie części robione przez rzemieślników lub chinczyków. Tandetne jednorazówki. Raz w sklepie z częściami mało sprzedawcy nie pobiłem bo łajza powiedziała że dobrych części nie opłaca sie sprowadzać ponieważ na podróbach więcej zarabia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    6

Miecho jak najbardziej masz racje<piatka> uczciwy sprzedawca mówi czy sie oplaca...co kupić nikt niema tyle doświadczenia co sprzedawca -wie co idzie co ludzie kupują nie sztuka kupować to samo co chwile -czasem warto dołozyć i nie żałować .. wszystko byłoby dobrze jak mamy jakieś pojęcie..ale gdy przyjdzie osoba z kartką w reku... zaplaci...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

napisz gdzie w oleju w misie czy w pompie, jak w pompie to juz kolega wcześniej udzielił odpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

No chyba wiemy. Przeważnie szum z okolic sprzęgła to oznaka kończącego się łożyska wyciskowego. Jeśli masz sprzęgło dobrze ustawione to powinien on znikać po puszczeniu pedału a pojawiać się gdy go wciśniesz.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj