Skocz do zawartości
Menthol

Pompa hydrauliczna

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Pompa
Filipoo    14

hmm przy 60 od lata tez jest pompa i hmm była braba z pólki zetora 7211(wiec jaka to jest??) nic nie musiałem szlifować nic tylko otwór ssawny czy tam wlot jest wiekszy ale dodatkowy większy oring na filt i juz po kłopocie no i pompa 33L??wydajnośc super łądnie tur podnosi podnosnik tez pług 5*35 bez problemu dzwiga no ale z zmianą pompy zmieniłem tez zawór i zdaje sie ze tez od zetora jest załozony choc nie jestem pewniem juz zapomniałem a jakie cisnienie tam jest ustawione hmm 17,5 lub 19 było na nim napisane ale wyleciało mi z głowy juz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Thomas2135    1190

Po co ładować pompę z zetora i przerabiać jak w sprzedaży są już dostępne wzmocnione pompy.

http://sklep.hylmet.pl/pompa-hydrauliczna-ursus-c360-wzmocniona-6046546310w1alzaw-0046546310-p-104.html?cPath=1_5

Wystarczy, że zrobisz rozdzielacz, siłownik i oryginalna pompa w zupełności by wystarczyła(jeśli nie masz tura) tak jak u mnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bzykuu    5

Właśnie mam też tura i chce żeby on też podniósł z 1t.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

andrzej612b    86

Myślałem że ktoś mnie poprawi dlatego małe sprostowanie do mojego ostatniego postu - pompa w zetorach 52xx....72xx jest taka sama a zetor72xx ma większy udźwig gdyż ma dodatkowy siłownik .......... ;):(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dokładnie. udźwig zwiększamy na zaworze. a żeby c360 podnosiła tonę to jest moim zdaniem delikatne marzenie:D chodzi nawet o względy bezpieczeństwa. przecież te ramiona od tura wygną się jak zapałki :D. ok zgodzę się tonę ale na tylnym tuzie ale nie turem. u mnie w MF jak podnoszę tonę to już czuje. najwięcej podniosłem 1600kg ale nie miałem z tyłu obciążnika i bałem się zdjąć tej palety z przyczepy :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bzykuu    5

A rozmyślam jeszcze nad rozwiązaniem żeby pompę od cyklopa zamocować z przodu ciągnika lub z tyły do wałka i ta pompa była by podłączona tylko do tura ale nie wiem czy to rozwiązanie dużo, pomoże i nie wiem które będzie lepsze czy do wałka czy z przodu.

Wiecie coś na ten temat?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grala13    6

lepiej z przodu,wtedy masz hydraulike cały czas niezależną,tak jak w ostrówku pamietm ze w jakis temacie tez cos o tym pisało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jest na youtubie właśnie ciapek z zewnętrzną hydrauliką do tura i podobno podnosi 1,5 tony. ale tur jest mega wzmocniony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
talibanone    0

Witam

Chcialbym zastosowac pompe hydrauliczna z ciagnika Ursus c360

Do ciagniczka samorobki i mam problem gdyz nie wiem gdzie jest zasilanie

pompy ze zbiornika, a gdzie wyjscie z pomp na rozdzielacz

Zalanczam pozyczone zdjecie z ponumerowanymi wejciami

prosze o pomoc

cf664c8f442b493fmed.jpg"]http://cf664c8f442b493fmed.jpg[/url]

Edytowano przez talibanone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dodi    105

1-wyjście na rozdzielacz

2-zasilanie ze zbiornika

 

Tylko o filtrze przed dwójką nie zapomnij

Edytowano przez Dodi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prometeusz    2

tylko ta pompa musi być schowana w środku, w skrzyni biegów lub w jakimś zbiorniku, ponieważ będzie z niej leciał olej, zainstaluj od c 330 lub od ruska

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys48    315

pompa od 360 nie jest zbyt dobrą pompą do samoróbki lepiej zastosuj pompę mtz'a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
raf21    0

hej koledzy pomozcie bo rece juz opadaja w tym roku juz 3 raz wyrwało mi uszczelniacze na pompie . po zniwach wymieniłem nowe i olej tez nowy, i teraz gdy kopałem ziemniaki to pod koniec cos kiepsko mi podnosiło a na poczatku na wolych obrotach podnosiło kombajn , a teraz to gaz w podłoge trzeba zeby podnisło kombajn anne . co jest nie tak chce juz to zrobic bo nie bede co 3 miesiace rozkrecał . ....... moze byc jakas pompa wadliwa ??? pomocy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kondzioo    3

hmmm nie wiem nie znam sie ale może zawór przelewowy sie zacioł albo jest za bardzo podkręcony i pompa dajeza duże cisnienie ze wypycha uszczelniacze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
raf21    0

zawor przy ostatniej wymianie rozkrecałem i czyscilem nic tam nie było tylko sprzyna wyglada na działajacy , ale chyba kupie nowy ,a czy pompa ma luz to nie pamietam ale wiem ze była wymieniana prez poprzedniego własciciela

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    575

Sprawdź ciśnienie na wyjściu zewnętrznej hydrauliki. Jak za duże to zawór jak małe to pompa. Chociaż osobiście nie zastanawiał bym się tylko od razu wymienił pompę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sel    0

Można na próbę zamontować grubsze o-ringi o 0,5- 1 mm. Nie piszesz czy chodzi o zimering czy też o uszczelnienie pod pokrywą między wałkami. Te uszczelniacze sprzedawane w sklepach z częściami do maszyn rolniczych bywają za cienkie i pokrywa nie jest w stanie ich odpowiednio docisnąć aby odpowiednio uszczelnić, a przepływający olej pod dużym ciśnieniem wyrywa kawałki gumy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gorczyca81    0

witam wszystkich. Panowie pomóżcie bo sam już nie wiem o co chodzi. Mianowicie: w maju zeszłego roku wymieniłem pompę hydrauliki na mocniejszą (Hylmet). Już w październiku coś zaczęło zgrzytać w tylnym moście. Okazało się, że łożysko we wsporniku napędu pompy zostało zmielone przez co koła zębate się nie zazębiały i podnośnik przestał działać. Wymieniłem na cały kompletny wspornik. Dzisiaj znowu to samo. O co chodzi? Czy ja za ostro działam z hydrauliką, może jest znaczenie jak montować wspornik w stosunku do pompy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sakos2803    3

Miałem ten sam problem robiłem to 3 razy w jednym tyodniu.u mnie łozyska sie zacierały.Ostatnio jak składałem przeszlifowałem wspornik drobnym papierem sciernym,i wszystko zanuzałem w oleju i jak narazie spokuj.jak złozysz na sucho to olej ma problem dotrzec do łozysk. Zwróć uwage czy w wsporniku nie ma jakis nierównosci. Najlepiej przejedz go papierem tak jak ja to zrobiłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gorczyca81    0

Miałem ten sam problem robiłem to 3 razy w jednym tyodniu.u mnie łozyska sie zacierały.Ostatnio jak składałem przeszlifowałem wspornik drobnym papierem sciernym,i wszystko zanuzałem w oleju i jak narazie spokuj.jak złozysz na sucho to olej ma problem dotrzec do łozysk. Zwróć uwage czy w wsporniku nie ma jakis nierównosci. Najlepiej przejedz go papierem tak jak ja to zrobiłem.

 

ok. dzięki za podpowiedz. Spróbuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1111    24

Witam

Do C-360 lepiej kupić pompe Zetora czy tańszą Hylmet(Znana też jako Tuchola)?

Zetoroska ma wydajność 33,5 l/min. a wzmocniony Hylmet 30,5 l/min a zwykły 25,7 l/min,ciągnik jest bez ładowacza i zależy mi tylko na trwałości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Witam wzystkich. Mam podobny problem co koledzy wyżej. Wszystko zaczęło sie od kupna wycinaka szczękowego. Póki wspornik był starej polskiej produkcji było ok. Ale się rozkręcił... kupiłen nowy i po 3 tygodniach się rozpadł. Kolejny po 2. Standardowo łożyska, wałek i ta zdejmowana zębatka. I tak dzisiaj z ojcem myślałem jak by łożyska zastąpić tulejkami z brązu? Co o tym myślicie? Rozmawiałem z mechanikiem, dał pomysł że jest złużyta tulejka w tulei napędu pompy (tej co ją widać po zdjęciu dekla z pompą) przez co tuleja ma luz, podnosi się do góry i niszczy wszystko. ale po sprawdzeniu okazało się że wszystko jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×