Skocz do zawartości
TTjarek

Belarus 1025.3 vs Pol-mot h 10014

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
TTjarek    1

Którego wybrać na ok 40ha, jako główny. Pracował by przy prasie zwijającej i pługu zagonowym 5x30 ziemie mam ciężkie. Narazie jest C-360 i MTZ 82 z turem. Cena 1025.3 to 108tyś a 10014 128tyś. Chciałbym się coś więcej dowiedzieć o polmocie od posiadaczy jak jest ze spalaniem, jakie koszty serwisu, przeglądów i awaryjnością. Z tego co zauważyłem to Belarus jest dłuższy i cięższy, ma mocniejszy podnośnik. Tu macie aukcje do porównania http://otomoto.pl/mtz-belarus-1025-3-1025-105km-d245-euro-2-monoblok-A65731.html http://otomoto.pl/pol-mot-10014-h-A69383.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    188

polmot posiada silnik perkinsa który napewno mniej spali niż MMZ. sam posiadam belarusa 1025 i pali naprawdę mało w pługu 4x40 pali około 11 litrów. Tak to prawda podnośnik ma bardzo mocy bo 4,5 tony udźwigu. Ostatnio ważyłem go z pełnym bakiem, obciążnikami i kierowcą i wyszło prawie 5 ton, polmot na przodzie ma bodajrze 340 opony a belarus 360 także trochę szerszy. Uciąg ma bardzo dobry a silnik jest sprawdzony... jedyna komplikacja to skrzynia która niesie za sobą pewne utrudnienia, i nie ma może takiego komfortu jak w polmocie ale różnica jest bardzo spora jeżeli ktoś przesiadł się z 60 siątki. przegląd po 30 mtg kosztował mnie 1500 zł nie wiem jak w polmocie, a co do awaryjności to mtz się nie psują tak jak gadają ci co go nie użytkują.

 

 

jedna uwaga do ciebie poszukaj sobie modeli a raczej zamów z takimi maskami

 

http://allegro.pl/ciagnik-mtz-belarus-820-3-dostepny-od-reki-i1675976263.html - ładniej wygląda :)

Edytowano przez piotrb14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TTjarek    1

Mi podobają się te maski http://allegro.pl/ciagnik-belarus-952-90km-2011r-nowy-okazja-i1630604728.html tylko nie wiem czy 1025.3 występują w takich. Narazie z tego co zauważyłem to belarus wygrywa tym że ma lepszy uciąg natomiast przegrywa wyposażeniem w polmocie w standardzie klima, siedzenie pasażera, rewers, a ogumienie jest w opcji przód-380/70 R24 tył-480/70 R34.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

MgrLukash    128

@piotrb14 modele z silnikami EURO II występują tylko i wyłącznie w takim opakowaniu:

MTZ%201025%20E2%20%20%20019.jpg

 

Co do skrzyni to można poszukac 1021.3 one chyba mają 14/4

http://otomoto.pl/bialorus-belarus-1021-3-prof-tani-kredyt-A71155.html

 

Bardziej można się obawiac WOMu w tych ciągnikach ;)

 

Do MTZ też możesz zamówic klimę :D

Edytowano przez MgrLukash

♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    188

jak bierzesz 1025 to tylko .3 bo on ma reduktor synchronizowany a .2 i bez . tego nie ma

 

tu masz klimatyzator http://sprzedambyka.pl/pozostale-ciagniki/klimatyzator-dachowy-do-ciagnikow-mtz-belaru-18072.html

 

a 1025 a 1221 to mają te same skrzynie tylko 1221 ma 6 cyl.

 

osobiście swojego belarusa bardzo chwalę, dobry w uciagu nie ma elektroniki także nie ma co się psuć. ciagam nim agregat uprawowo siewny 2,5m brona wirnikowa + siewnik ( mam w galeri) i nie ma co z nim robić więc dokupiłem do niego przedni tuz i założyłem przed belarusa agregat bierny 2,5m żeby lepiej uprawiało i wyrównało pole, i teraz jest obciążony na 75% góra :)

Edytowano przez piotrb14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    128

O 1021 mi chodzi a nie o 1221 :P

Edytowano przez MgrLukash

♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    188

1 wajcha jest główna 4 biegi a 2 wajcha to reduktor z 2 przełożeniami ( trudno wytłumaczyć) a wogóle jest model 1021?? bo ja o takim nei słyszałem

Edytowano przez piotrb14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnikix    4

Pfff, na pewno mtz się nie psuje..., i mówię to ja, co użytkuję dwa modele, jeden nowy drugie trochę starszy....

Nigdy więcej belarusa o ile tylko będzie kasa na co innego.


Sprzedam pług 2-skibowy, sadzarkę, przetrząsacze widłowe- maszyny z własnego gospodarstwa
W celu kontaktu proszę pisać prywatne wiadomości na tym forum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    188

mów co mów ale mojego zdania nie zmienisz. może polmot ma lepszy komfort ale po zatym nie widzę żeby przeważał nad mtz

Edytowano przez piotrb14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TTjarek    1

Z tego co wyczytałem na forum to polmot ma skrzynie i mosty od valtry A, i ciekawe też jest że gwarancję można przedłużyć do 6 lat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    188

a belarus ma gwarancję na 2 lata a wydłużyć też można za opłatą, przeniesienie napędu może i ma od valtry , ale z tym wszystkim jest tak że prawie każdy ciagnik jest składany z podzespołów znanych przykładowo belarus ma most carraro ( włoski) hydraulikę bosha, itp.... a może pod uwagę bierzesz też farmtracka??? a co do gwarancji wracając to jak coś ma się poważnego zepsuć to się zepsuje od razu, a koszty mtz belarusa są tańsze w porównaniu do polmota bo nawet przykładowo części do perkinsa więcej kosztują niż do mmz

Edytowano przez piotrb14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    809

Jak ciężkie ziemie to bierz belarusa, polmot podejrzewam że ma o niebo lepszy komfort pracy, sam wiesz chyba bo masz MTZta, tego samego możesz po belarusie sie spodziewać, skrzynie ma bardziej zamotaną jedynie


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TTjarek    1

Nie farmtraca nie biorę pod uwagę. Poczekamy niech posiadacze polmota się odezwą. Głównie chodzi mi o serwis i koszty przeglądu polmota. O belarusie jestem dobrze poinformowany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    188

chociaż nie jest aż tak źle z poziomem hałasu w kabinie.... polmot bardziej przykłada rękę do komfortu i stylistyki, Ale z tego co wiem to polmot H ma od valtry podzespoły.... jak go dobrze dotrzesz, dobrym olejem zalejesz to pojeździsz długo... poczekajmy na zwolenników polmota

Edytowano przez piotrb14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
filip94lemken    119

jak was tak slucham, to zachowujecie sie gorzej niz kobiety w ciazy, to zle, tak nie wygodnie, co takiego moze byc lepszego odnosnie komfortu w tym polmocie? nie rozumiem tego zamiast szukac sprzetu ktory bylby jak najmniej awaryjny, to bajerow sie szuka ktorych tak wiekszosci nie trzeba, dodatkowo zuzywaja moc ciagnika, tak jak np. klima ktora zrzera 7-8km, kiedys w top technice było, ile taki ciagnik mam mocy efektywnej po dodaniu takich bajerow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    188

może być kabina trochę lepiej wyciszona.... Ja osobiście w kabinie mam wiatraczek który też daje dobry efekt.. ważne że się na łeb nie leje

Edytowano przez piotrb14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    809

Hm, komfort też jest ważny, ja jestem szczęśliwym posiadaczem belarusa 952 i MTZ 82, mi wystarczy to co mamy, ale większość narzeka chociażby na widoczność w tych ciągnikach, ułożenie gałek w nim, na skrzynie podnośnik itp, w owym polmocie wszystko jest bardziej poręczne, chociażby jak w zetorze


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    128

1 wajcha jest główna 4 biegi a 2 wajcha to reduktor z 2 przełożeniami ( trudno wytłumaczyć) a wogóle jest model 1021?? bo ja o takim nei słyszałem

W linku wyżej podałem, wygląda na to iż skrzynia podobna jak w mniejszych ;)

 

jak was tak slucham, to zachowujecie sie gorzej niz kobiety w ciazy, to zle, tak nie wygodnie, co takiego moze byc lepszego odnosnie komfortu w tym polmocie? nie rozumiem tego zamiast szukac sprzetu ktory bylby jak najmniej awaryjny, to bajerow sie szuka ktorych tak wiekszosci nie trzeba, dodatkowo zuzywaja moc ciagnika, tak jak np. klima ktora zrzera 7-8km, kiedys w top technice było, ile taki ciagnik mam mocy efektywnej po dodaniu takich bajerow

 

Pojęcie Ergonomii się kłania ;)

 

Odnośnie klimy to każdy sam decyduje czy ważniejsze jest zdrowie czy kilka koni ;)

Edytowano przez MgrLukash

♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rino    1

a belarus ma gwarancję na 2 lata a wydłużyć też można za opłatą, przeniesienie napędu może i ma od valtry , ale z tym wszystkim jest tak że prawie każdy ciagnik jest składany z podzespołów znanych przykładowo belarus ma most carraro ( włoski) hydraulikę bosha, itp.... a może pod uwagę bierzesz też farmtracka??? a co do gwarancji wracając to jak coś ma się poważnego zepsuć to się zepsuje od razu, a koszty mtz belarusa są tańsze w porównaniu do polmota bo nawet przykładowo części do perkinsa więcej kosztują niż do mmz

To nie sa mosty carraro tylko ruskie, tak samo jak hydraulika tez jest hydrosila nie zaden bosh, sa modele na hydr bosha i mostach carraro ale w polsce nie kupisz, a nawet jak kupisz to cena takiego belarusa bedzie zblizona do ceny zachodnich marek z racji znaczka na moscie i hydraulice.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    188

i to co piszesz to są głupoty... jak ktoś może produkować inne mosty i nazywać je carraro. widziałem most carraro w nie jednym ciągniku i niczym od tego w belarusach się nie różnią tak samo hydraulika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    128

@piotrb14 to są oryginalne białoruskie mosty ;)@rino ma rację :)

W 5340 mam Carraro a moi sąsiedzi mają 1025.2 i 952.3 tak więc mam porównanie :lol: podobnie odnośnie hydrauliki ;)

Boscha jest EHR w większych modelach :D

 

A z tym nazewnictwem to taka ściema sprzedawców żeby zachęcic klienta :P

Edytowano przez MgrLukash

♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
filip94lemken    119

i co z tego twojego porownania wychodzi? jeszcze nie slyszalem zeby komus w mtz albo pronarze strzelil most przedni, a w okolicy jest ich troche, niektorzy maja nawet starsze typy belarow na stozkowym i tez sie trzymaja, a takie porownania u siebie i sasiada to mozesz do d*** wsadzic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    128

@filip94lemken Ile ty masz lat? Bo po twoich wypowiedziach i umiejętności czytania ze zrozumieniem sugeruje iż jeszcze z podstawówki nie wyrosłeś :P :lol: :D

Gdzie napisałem że pękają?

Moja wypowiedź odnosiła się jedynie do określenia producenta tegoż pozespołu ;)

Edytowano przez MgrLukash

♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    128

Na moście jest tabliczka a na niej jest napisane: Carraro, Made in Italy (czy jakoś tak) ;)

Edytowano przez MgrLukash

♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ShunDevil
      Witam poszukujemy wraz z ojcem ciągnika o mocyktórej 110-140 koni.Ciągnik ma być główny w gospodarstwie.Ma być to ciągnik nowy i powinien zmieścić sie do 340 tys.
       
    • Przez Zico99
      Witam poproszę was o opinię który waszym zdaniem i dlaczego? Tylko te dwa ciągniki mnie interesują. 
    • Przez globus512
      Witam. Proszę o opinie ponieważ zastanawiamy się nad nowym ciągnikiem, właściwie bierzemy pod uwagę tylko Valtrę lub John Deera. Moc 195 do 220km 
      Jeśli John to 6195R lub 6215R na skrzyni DD lub PQ czy AQ jak ona się tam nazywa
      Jeśli Valtra to T194 lub T214 Versu na Powerschifcie
      Na Valtrę T214 na oponach 710 tył i 600 przód, nawigacja do 2cm, skrętne błotniki, 4 pary hydrauliki, przedni tuz, miękka ośka, dolny zaczep smart Tuch i kilka innych cena 433 tyś netto mi zaproponowali. 
       
      Co lepsze, mniej awaryjne, i mniej pali ? Będę wdzięczny za opinie. W gre nie wchodzi ani NH, ani Deutz biorę te 2 pod uwagę
    • Przez zielo0ony
      Witam serdecznie, 
      Przejrzałem nasze forum w poszukiwaniu opinii na temat traktorów wyższej mocy. Niestety nic sensownego nie znalazłem i w związku z tym postanowiłem założyć osobny temat. 
      Chciałbym aby każdy kto wie coś na ten temat się wypowiedział.
      Mamy do porównania Claas ARION, AXION oraz John Deere 7430 7530 lub 7720 7820.
       
    • Przez SlaSzy
      Poszukuje jakiegos używanego konia pociagowego 150-180 KM, w okolicy pojawił się axion  cmatic w zadowalającym stanie , boję się skrzyni biegów cmatic , niby fajna ale to typowa bezstopniówka  ZF o której nic nie wiem. Ciekaw jestem tez ile może kosztować naprawa takiej skrzyni, vario z fendt za naprawe w okolicy cenią od 5 do 25 tyś , ZF będzie  taniej czy drożej ? Kolejna sprawa to jakoś bardzo duzo jest na sprzedaż tych axionów , czyzby ludzie byli niezadowoleni z nich ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.