pawel6n

Hamulec skrzyni biegów

Polecane posty

pawel6n    0

witam wszystkich jestem tu nowy

 

mam taki problem posiadam 1634 wywaliłem wzmacniacz bo jak kupiłem to był zaspawany i teraz chce założyć hamulec skrzyni rzecz w tym ze w skrzyni już mam wszystko zrobione ty tylko gdzie go podłączyć przy sprzęgle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli mnie pamięc nie myli to w 1634 nie ma hamulca skrzyni bo biegi są synchronizowane więc po co hamulec?


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel6n    0

w mojej wersji nie ma synchronizatora jest to wersja z 89 czyli pierwsza na silniku ma 002 kabina 003 czyli pierwsze wersje może jeszcze nie montowano synchronizatora a jest możliwość podłączenia tego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie masz synchronizatorów to powinienes mieć hamulec skrzyni. To takie zamienniki chyba że albo hamulec albo synchronizacja skrzyni (1634 i 1934).


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miszka31    31

czemu wzmacniacza nie zrobiłeś? u mnie hamulec części obrotowych był zamontowany na jednym wałku razem z pedałem sprzęgła, ale w 1634 może być inaczej choć niekoniecznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel6n    0

dobra koledzy jeszcze mogę to zrobić na wzmacniacz ale z kim nie rozmawiam to wszyscy mówią że to badziewie i lepiej wywalić i założyć wałki a koledzy naprawdę nie ma synchronizatora ani hamulca czemu nie wiem jest to 3 skrzynia może dlatego

 

to powiedzcie jaką to ma awaryjność najlepiej ci ci mają wzmacniacze w 1634 u używają i działają

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja pilnujesz stanu oleju, nie używasz za długo i nie latasz poniżej 1200 obr/ min na zółwiu to nie powinno się psuć. Aha i trzeba mieć dobrze wyregulowana taśma wzmacniacza to powino cykać.

3 biegową skrzynię masz? Nie będzie Ci brakowało biegów. W koncu będzie tylko 6 biegów do przodu.


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel215    1

paktofonikas1987@ A ty masz w swoim wzmacniacz?? słyszałem ze potrafią się co jakiś czas popsuć... (ja u siebie nie mam, mam na sztywno-wstawiony wałek)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam. Mam skrzynie 3 i wzmacniacz bardzo mi się przydaje. 6 biegów na taka moc to jest mało i ciężko ja wykorzystać.


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

3 rok. Jeśli chodzi o wzmacniacz to żadnych awarii. Tak ogólnie to urwało mi się mocowanie dolnego ramienia TUZ.


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315

co do wmacniacza - smiga już 3 czy 4 rok u nas a wcześniej u gościa tez smigał.

Bzruda ze to się psuje bez powodu. Tylko trzeba trzymac 1200 na zającu aby były obroty pompy do utrzymania wysokiego/odpowiedniego cisnienia.

Stryjek ma U902 z 82 roku i do dziś ten zółw/zając smiga. Ale jak kto dba o sprzęt tak ma.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Liloboot    0

u mnie też działała bez zarzutu mimo że skrzynia bez remontu oryginalna ma 9000 godzin i mimo że ciągnik śmiga na madach wiec za**biście ciężko i wzmacniacz prawie co chwile bo górki są tyle że na wysokich obrotach i może dla tego, w ogóle dziwny ten mój 1012 bo jeszcze wszystkie pompy olejowe oryginały a zasuwa z trójką obrotową

zgadzam się jak dbasz tak masz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. W moim ursusie 912 bardzo ostro zgrzytaja biegi pytałemn sie kupmla i pokazał mi na swojej 912 że przy pedale sprzęgła jest taka śruba chyba na klucz 17 i to ona ma wyhamowac skrzynie w trakice wciśnięcia sprzęgła tak więc chciałem to zrobic i wyregulowac u mnie ale gdy zajżałem u mnie to nic takiego nie ma żadnej śruby czy coś wogóle inaczej niz u niego . Poniżej wrzucam foto jak to wygląda. Panowie pomóżcie bo tak sie jeżdzić nie da możliwe ze brzez brak tego hamulca te biegi tak zgrzytają.

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7092cb002812a194.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

Naucz się podwójnego wysprzęglania i dopasowywania obrotów silnika do prędkości to ci przestaną zgrzytać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego próbwałem już z tym sprzęgłem ze 100 razy i nic daje jak zgrzytały tak zgrzytaja a u kolegi taki sam model nawet rok ten sam i biegi elegancko wchodzcą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prometeusz    3

na forum jest opisana cała ta operacja wyregulowania, poszukaj, bo nie jest to takie proste, że tylko podciągniesz i ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Powinna być wkręcona śruba M10 z drugiej strony kontra, Wkręcasz tak ażeby było wyczuć lekki opór na pedale sprzęgła 2,5 cm przed całkowitym wciśnięciem sprzęgła.Ale na Twoim miejscu za bardzo bym się nie łudził że biegi przestaną całkiem zgrzytać :lol: ten typ tak już ma,tak jak koledzy pisali- trzeba go wyczuć

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Murphys    152

tak raczej to jest śruba od sprzęgła wkreć ją za 3-4 obroty i jak sprzęgło twardsze sie zrobi to może się poprawi. U mnie tak samo jest jak wkrece chwile nawet dobrze wchodzą ale potem znów to samo. Tylko nie zapomnij jej zakontrować :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Tam to jest chyba od sprzęgła a u kolegi to była taka śruba wkręcona w ten pierwszy patrząc na zdjęcie wałek chyba

 

Przede wszystkim u Ciebie tej śruby od regulacji hamulca w ogóle nie ma.

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiem że nie ma. Wczoraj wkręciłem ją tam ale to nic nie daje bo to coś co wkręca sie to śrube chodzi niezależnie od lewej do prawej bez oporu tak więc ta śruba nic nie daje chyba cos jest gorzej rozwalone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawi    0

ta śróba opiera na taki pierdzielnik i obraca wałek,na wałku jest wpust(klin)i na klin ten jest nabity ten pierdzielnik,lub możesz mieć zużyty ten hamulec w skrzyni,ale wtedy musisz rozpołowić na skrzyni pośredniej i kupić ten hamulec nowy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzeski    5

witam mam pytanko

czy tarcza hamulca skrzyni biegow musi byc taka luzna? strasznie lata mi na boki nawet jak trzymam ten walek co jest osadzony na niej hamulec?

moze przez to mi tak cieko w polu biegi wchodza. na szosie jak sie jedzie biegi wchodza bez problemu. a w polu gdy ciagnik sie zatrzyma strasznie ciezko chodza nawet reduktor a o biegach to juz nie wspomne. tak jak by sie blokowaly. chodzi mi o te tarcze co znajduje sie przed wzmacniaczem momentu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Szymon94
      Mam pytanie odnośnie pokrywki bocznej skrzyni biegów Ursus 1224. Chodzi o pokrywkę z prawej strony na korpusie skrzyni przekładniowej. Chciałbym ją zdemontować i obejrzeć wzmacniacz momentu. Do pokrywy jest przykręcona rurka olejowa. Od czego ona jest, to powrót oleju? Można tą pokrywkę zdemontować bez obaw że tam od tej rurki jakiś nypel nie odpadnie?
    • Przez Lukas1995
      Witam pacjent tak jak w tytule po wymianie sprzęgła nie idzie włączyć biegów dodam że przy wciskaniu sprzegła silnik przystaje na wciśnietym sprzegle traktor nie chce odpalić a gdy puszcze zapali gdzie szukać przyczyny ??? tarcz i docisk wymieniony został
    • Przez Andrzej66Lud
      Witam, wymieniam sprzeglo w mtz starego typu, czy założyć nowy typ czy słoneczko.  Które z nich jest lepsze. Zdjęcia różnych rodzajów dla podglądu 



    • Przez ursusikc330m
      Witam,co może być przyczyną że nie chce przeżucić z żółwia na zająca ani na zimnym ani na ciepłym jak jest włączony przedni napęd i przełoże dźwignie na zająca to gaśnie kontrolka od napędu i wyłącza przedni napęd ciśnienie w mikropompce chyba jest odpowiednie bo kontrolka się nie zapala,pacjent to Ursus 1634 
    • Przez Przemq
      Witam forumowiczów.  Mam problem od grudnia posiadam ursusa 1214w wersji de luxe sprowadzony z Danii w 2012 roku jestem drugim właścicielem w Polsce a mój  problem polega na tym, że przy przeglądzie okazała  się  być pęknięta obudowa skrzyni  biegów była dopiero ryska na farbie ale ze strachu , że nie  wytrzyma roboty w polu przy siewach wziąłem dobrego spawacza i mi to pospawal specjalnymi elektroda mi plus do tego całość skleilem klejem Belzona 1321 takzwanym płynnym metalem i wytrzymało to siewy lecz obawiam się czy na dłuższą metę zda to egzamin? Czy trzeba szukać  drugiej obudowy? Silnik i skrzynia mechanicznie są w bardzo dobrym stanie technicznym. Ciagnik bardzo  mało  pali około 9ltr na 1 ha przy agregacie uprawowo i 10 przy pługu 4 skibowym brix. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj