Skocz do zawartości
Misiak1177

Lakier ( farba ) Na Zetora 12145

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Lakier
Misiak1177    5

Witam :)

Pilnie potrzebuję wiedzieć jaką farbą odmalować zetora 12145. Chodzi mi o samą blacharka tj. błotniki, maska..

 

Chciałbym, też wiedzieć gdzie dostanę taką farbe. Jak myślicie będzie w takich sklepach jak- roltech, agroma?

 

A może auto-renolagiem czerwonym pomalować?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    100

Ciągniki Zetora serii UR2 widziałem w kolorach zielonym, niebieskim (błękit), czerwonym więc nie musisz się ograniczać do czerwieni.

Też stoję przed podobną zabawą jak malowanie i nie wiem czy nie zdemontowac elementów, oczyścić i zawieźć do lakiernika (tylko ja zakładam wymiane przedniej maski na plastikową od ursusa więc lakiernik za dużo roboty nie będzie miał szczególnie że przednie błotniki chyba wymienię na plastikowe takie jak mam w MTZ952.3.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

piotrb14    187

pod spodem błotniki pomaluj bitexem tzw bitgum. Zabezpieczy je przed korozją naprawdę warto, ja swojego nowego belarusa zabezpieczyłem ( błotniki od spodu) bitexem i jest git :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
filip94lemken    119

Piotrb14, sam bitex to za malo, trzeba dodac w stosunku 1;1 czarna farbe olejna, schnie troche dluzej ale efekt powalajacy, zobacz u mnie w galeri autosana rame mam tym zawalona

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    158

Bitex to najtańsze i najgorsze dziadostwo, utrzymuje sie ok 3lat. Proponuje jeżeli chcecie naprawde zabezpieczyć to na sam spód na blachę oczyszczoną z innych farb i rdzy podkład epoksydowy, a następnie już po kolei następny podkład zależny od rodzaju lakieru czy to akrylowy, karbamidowy czy jakiś inny, i lakier czy tam autorenolak. Gwarantuje że epoksyd dłużej wytrzyma niż bitex,.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
filip94lemken    119

moj post powyzej twojego, moze sam bitex toslabe, ale dodaj tyle samo fabry czarnej i to bedzie kolo 2dni schło, jak wyschnie, t osam ocenisz, i daje bankowo ze wiecej niz 5 lat wytrzyma, a dziekuje jakbym mial szlifowac cala przyczepe, a tak tylko umyje myjka i gdzie odchodzi to szpachelka i gitara

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    158

No wiesz można zrobić po twojemu ale to odlezie po jakimś czasie, proponuje zrób sobie albo kup mała piaskarkę taka do 800zł, i nie namęczysz się przy szlifowaniu czy tam skrobaniu, ja jestem takim człowiekiem renesansu robie wszystko i również blacharki samochodowe, i naprawde epoksyd jest najlepszy choć drogi, bitex daje złudzenie że chroni ale to jest zwykła smoła ze stabilizatorami aby szybciej schła, na niektórych puszkach pisze ile wytrzymuje, jak już w sklepach lakierniczych czy mieszalniach można kupić specjalne masy do konserwacji podwozi, wygląda jak oryginalna konserwacja na podwoziu samochodu- biała guma, schnie ok doby kosztuje ok35zł 1l , ale są też droższe iu lepsze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
filip94lemken    119

hmm, jak odpadnie to sie znowu zateguje, a jest sens szlifowac rame ktora jest zamalowana 2 warstwami podkladu, i 1 warstwa koloru tylko po to zeby to ladniej wygladalo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    158

Skoro była zamalowana niby dwa razy to czemu rdza wyłazi? jak się robi coś to raz a dobrze, takie moje zdanie róbcie jak chcecie napewno nie oszczędzicie nawet zlotówki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    187

kolego jak się powierzchni nie odczyściło i źle pomalowało to odlatuje... na 60 siątce i t25 mam samym bitexem pomalowanym z 10 lat i się trzyma także nie gadajcie ludziom głupot, tylko ja tego nie żałowałem tylko grubo tego waliłem i rdzy nie widzę wogóle tyle że kurz się tego trochę klei

Edytowano przez piotrb14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
filip94lemken    119

Skoro była zamalowana niby dwa razy to czemu rdza wyłazi? jak się robi coś to raz a dobrze, takie moje zdanie róbcie jak chcecie napewno nie oszczędzicie nawet zlotówki

powiem Ci czemu, jestmioejsce ze wyskoczy troche rdzy, a jest miejsce gdzie sie trzyma farba jak gluchy drzwi, tak wiec, ciekawe jak by to wygladalo jakbympomalowal na czarno tylko w miejscu gdzie rdza???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    100
Grabcio    23

Na niebiesko chyba były malowane te które miały pracować w drogownictwie w Czechach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lopol92    0

Na niebiesko chyba były malowane te które miały pracować w drogownictwie w Czechach.

a z tymi kolorami to różnie jest, teoretycznie te niebieskie to miały ość do drogownictwa ale później to się wszystko pomieszało i były czerwone i niebieskie i w rolnictwie i na drogownictwie

a zielonego oryginalnego nigdy nie widziałem ani w Polsce ani na czechach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mocher    8

mógłby ktoś podać mi nazwę farby lub kod do pomalowania silnika na ten ciemno zielony kolor? Bo wujek chce pomalować zetora a jego znajomy kupił że ma być to ten kolor i wyszło jakieś nie wiadomo co.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emonkey    0

Witam, ja malowałem ostatnio swojego Zetora 16245, co do farby, to użyłem na maskę i błotniki farby nopolux jakieś 30zł puszka 750ml + utwardzacz (większa odporność na zadrapania), do tego na felgi farby agtech 22,50zł 750ml (ale słabo się nią malowało... ) Więc polecam też nopolux'a, o ile mają na felgi :)

 

A gdzie kupić? Allegro wpisać: lakier Zetor

 

Pozdrawiam

 

A u mnie to tak wygląda:

img20120627001.jpg

Edytowano przez emonkey

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez damian123141
      jaka długość siłowników gazowych drzwi żeby pasowały. niestey poprzedni właściciel zdją je i nie wiem jakie były
    • Przez Marcin91
      Witam.
       
      Mam pytanie odnośnie filtrów kabinowych w grubym dachu Zetorów modeli 8111-16145. Czy ktoś z was je wymieniał? Swoje wyciągnąłem, bo są w opłakanym stanie i nie wiem czym je teraz zastąpić. Szukałem w sieci takich, niestety nie znalazłem. I się zastanawiam czy nie zastąpić ich filtrami powietrza z jakichś samochodów ciężarowych o podobnych wymiarach (ewentualnie skrócić z długości) albo stworzyć z cienkich kątowników ramkę o wymiarach filtra i zastosować jakiś materiał żeby trochę oczyszczał to powietrze. Co o tym myślicie?
       

    • Przez KaMaDiRxD
      Siemka wie ktoś czy do zetora 8011 mogę założyć kabinę od jakiegoś innego ciągnika bez jakiś wielkich przeróbek na mocowaniach i przede wszystkim od jakiego ciągnika chodzi oto żeby poprawić komfort
    • Przez suave
      Czy ktoś mi podpowie w którym miejscu w Zetorze 16145 umieszczony jest VIN? Nigdzie nie mogę się go dopatrzyć.
    • Przez rolmasz
      Witam!
      Czy ktoś z Was zakładał plastikowe błotniki do Zetorów czy ursusów 6cio cylindrowych?
      Szukałem uchwytów jakie wykonują ludzie do zamontowania błotników, znalazłem tylko to. 
       
      Czy format 420x1380mm będzie odpowiedni na koła 14.9x28 ?
       
       
×