Skocz do zawartości
News
bamberszol

nowa proxima 85 pogięte łopatki chłodnicy klimatyzacji!!!

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
bamberszol    0

nowa proxima 85 pogięte łopatki chłodnicy klimatyzacji!!!

Witam posiadam ją od tygodnia nie zwracałem nigdy uwagi na chłodnice od klimy ale widać ze ze 40 żeberek ( tych blaszek ) sa pogięte, napewno jest to od nowości bo jeszcze go nie czyściłem. Nikt w okolicy nie ma proxy z klimą bo chciałem sprawdzić jak jest u kogoś. Jak ktoś ma jakąs wiedze nt temat dajcie znać. Hyba w tygodniu zadzwnie do serwisu i zapytam. Ps ile wam spala ta proxa w transporcie i jak wyglądalo u was docieranie tego trekerka ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ENDURAK91    1

spróbuj zgłosić to do serwisu to powinni wymienić ci na gwarancji tą chłodnice.

 

ja swoją proxime docierałem w transporcie ponieważ od kwietnia do lipca niemiała przy czm pracować?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szuma    12

ja docieralem swoja na pustych przejazdach, spalała w takim docieraniu 120l (cały zbiornik) na 20h jazdy.


"Siła w jedności, jedność w wierzę"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

proximaplus    1

Ja kupiłem ją w październiku i docierałem ją też w transporcie bo pracy w polu praktycznie nie było żadnej.


Jeżeli nie zainwestujesz to nie będziesz miał...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bamberszol    0

http://imageshack.us/photo/my-images/855/20110708197.jpg[/img]

 

http://imageshack.us/photo/my-images/854/20110708199.jpg[/img]

 

Czy u was też tak wygląda chłodnica klimy w nowy proximach ? napiszcie jak jest u was bo nie mam mozliwości sprawdzenia bo nie maja proxy z klimą. serwis twierdzi ze to normalne zjawisko tylko ze ciagnik ma nakulane dopiero 15motogodzin ma ok 3 tygodni i wcale nei był jezdzony ani czyszczony.

wogole czy jest taka opcja aby do ciągnika wstawiono regenerowaną chłodnice ??? bo nasłuchałem się juz róznych opinnii.

Edytowano przez bamberszol

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez kolos87
      Witam,
      Proszę o pomoc kolegów, którzy mieli cokolwiek do czynienia w tym temacie.
      poprzedni właściciel zamontował świecę ogniową w ciągniku, ale zrobił to w ten sposób, że wywiercił otwór w kolektorze ssącym pod w/w świecę bez jego demontażu. Efekt? opiłki zostały zassane do jednego z cylindrów i ciśnienie na nim  jest 70% mniejsze niż na pozostałych.
       
      Czy ktoś może po krótce opisać jak wygląda temat rozbierania takiego silnika? 60-tki i 30-tki nie są dla mnie żadną nowością ani zagadką, ale takiego zetora jeszcze nie robiłem. Jakby ktoś był tak dobry i naświetlił trochę temat byłbym wdzięczny... To jest silnik prosty jak....zetor, ale trzeba znać parę szczegółów przed rozpoczęciem prac, np czy przed zdjęciem miski olejowej trzeba spuścić olej ze skrzyni biegów?
      Z góry dziękuję za wszelką pomoc!
    • Przez darus74
      Witam. Zamierzam kupić Zetora serii x540 . Interesuje mnie jak użytkować wzmacniacz momentu (półbiegi) dwuzakresowy i trzyzakresowy. Konkretnie chodzi oto czy przełączanie między zakresami musi odbywać się przy konkretnie dużych obrotach (jak to jest np. w ursusach i zetorach ciężkich ) i czy używać wszystkich zakresów można na wolnych obrotach silnika. Zwracam się o poradę zwłaszcza użytkowników tych modeli. Osobiście posiadam ursusa 904 i instrukcja wspomina o utrzymaniu wysokich obrotów w momencie przełączania na inny zakres. Denerwuje mnie to a nie zawsze pasuje mi zwiększać obroty. Jeszcze jedno czy można używać tych półbiegów non stop czy tylko krótkotrwale jak w wyżej wspomnianych ciężkich ursusach.
       
    • Przez kris14
      Witam.
      Przeglądając dzisiejszą dostawę fachowych czasopism rolniczych znalazłem informację że Zetor w "dalszej perspektywie" chce rozpocząć produkcję nowych, małych, prostych modeli które nazwie Zetor Major.
      Miały by być to ciągniki o mocach 50-70KM.
       
      Co najciekawsze, producent chce zastosować w nich silniki Zetor, Perkins i John Deere.
       
      Myślę że ten temat będzie dobrym miejscem do dyskusji i zbierania wszystkich informacji o tej serii.
       
      Pozdrawiam.
    • Przez slavo666
      Witam
      Spotkaliście się kiedyś z takimi zegarami? Nie mam do tego żadnej instrukcji, w sumie nie wiem nawet gdzie szukać bo to była raczej rzadkość, a mam z tym mały problem.

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.