kubaw1

renault cergos 350 - jaki olej

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Renault
kubaw1    0

Witam,

jestem powiedziałbym laikiem w kwestiach rolniczych, jednak los tak chciał, że zostałem posiadaczem traktora renault cergos 350.

Ostatnio podłączyłem na wyjście hydrauliczne sprzęt i okazało się, że jest mało oleju hydraulicznego.

Troszeczkę poszperałem w internecie w celu znalezienia oleju jednak tym razem wujek google mi nie pomógł (widać źle szukam). Coś tam pisało, że dobry olej to fush, jednak nigdzie nie było napisane jaki rodzaj oleju. Jeżeli ktoś wie jaki olej należy lać do skrzyni do renault cergos 350 proszę o pomoc. Jeżeli taki temat był już na forum poproszę o linka.

:rolleyes:

leszekd    95

KOLEGO

TITAN HYDRAMOT 1040MC powinien być dobry jak nie wierzysz w dobroć tego oleju udaj się do serwisu Claas tam dadzą ci olej zalecany przez producenta. Masz tam półbiegi ??

Wiadomość z agroFakt.pl

witam za jakos 2 dni mają mi przywiesc renault cergos 350 2001r 6000mtg z ładowaczem czołowym możecie mi powiedziec jaki olej zmienic jaki wlac i jakie filtry i ogólnie wszystko co musze zrobic

konrad00017    17
Napisano (edytowany)

olej ze skrzyni zasila wspomaganie i hydraulikę, w przekładni powinno być 65 litrów, do silnika około 10, co do filtrów to po prawej stronie silnika, bardziej u góry w takiej szklance masz filtr na wyjściu z pompy hydraulicznej a jak spojrzysz niżej w okolice misy to powinieneś zobaczyć filtr na rurce zasilającej pompę

Edytowano przez konrad00017

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Przez DEMONxXx
      Witam jak wygląda tryb awaryjny skrzyni Tractonic 24/8 w Renault 110-155.54?