elektrotech

Hydraulika siłowa - czyli wszystko co dotyczy wywrotu w przyczepach

Polecane posty

bobytempelton    161

Tu jest link do najlepszej firmy zajmującej się hydrauliką automatyką w południowo wschodniej polsce, nie możecie dostać uszczelek -dorobią, nietypowego siłownika, rozdzielacza itp.-wszystko dorabiają i naprawiają... sa najlepsi, w sumie cóż się dziwić moi koledzy ze studiów :rolleyes:

http://www.utech.biz.pl/


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
regmasz    0

Dość często trafiają mi się klienci z Lublina, Rzeszowa kupujących tatre,liaz,miller,steyr .Czy boby... jesteś z tego rejonu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Tak, z Opatowa w świetokrzyskim


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
regmasz    0

Jeśli orginalne uszczelnienie nie trzyma ,to jest jakiś powód: zniekształcenie cylindra, korozja lub rysy cylindra, a naj częściej ktoś przetoczył ,

ktoś szlifował ( przezco zmienił średnicę ) z powodu wcześniej wymienionych. Wtedy należy zlikwidować luz na prowadzeniu, oraz zastosować

inny rodzaj uszczelnienia ( oczywiście odpowiedniego do typu siłownika ) . Nawet z dorobieniem komputerowym pod wymieżony wymiar.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Więc przez twój post rozumiem że ten kto ostatni zmieniał uszczelnienia to młotkiem ich nabijał niszcząc cylinder...(znam takich) a masz do dyspozycji szlifierkę do wałków i honownicę?czym naprawiasz tego typu błędy wzajemnego położenia współpracujących elementów?o ile ich naprawiasz nie wymieniasz, komputerowe wymienianie...? masz do dyspozycji obrabiarki cnc?


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
regmasz    0

10 tokarek uniwersalnych różnego typu, szlifierka do wałków oraz cylindrów , szlifierkę magnesówkę , itp.

Są typy siłowników mających powierzchnie pokryte chromem , lub nie , czyli miękkie . Pozatym są jeszcze utwardzane , hartowane , jak

na przykład miller . Meillery są tak pięknie schartowane że nie muszą posiadać żadnych wstawek , kombinacji typu prowadzenia .

A jeśli chodzi o sposób naprawy poważnych usterek , to wymieniam poszczególne sekcję na nowe .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
saszeta    164

witam wszystkich. na poczatek mam pytanie jaki siłownik musze założyć do przyczepu o wymiarach 3m *2,10 m i wysokosci burt około 50 cm. może ktoś się orientuje w tym temacie proszę o odpowiedz. a po drugie czy siłownik od przyczepy d-35 będzie sie nadawał??

założyłeś od d35? Czy jakiś inny? Mam podobny problem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrz    0

Witam,

A jak prawidłowo zakłada się uszczelnienia w siłowniku 3-członowym od przyczepy D-47? Chodzi mi o to, czy najpierw wysuwa się tłok, zakłada uszczelniacz i potem wkłada tłok, czy na wsuniętym tłoku wciska się uszczelniacz (przeszkadza w tym rowek pod seger). Proszę o szybką odp.

Za info z góry dziękuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
casexl    0

Ja mam przyczepe jednoosiową z kiprem na WOM, super sprawa ciągnik na niskich obratach bez problemu daje sobie z podnoszeniem rade, tylko umnie tłok jest zamocowany poziomo do ramy a przy nim jest zamocowane po dwie rolki z oboch stron, i jedna rolka leci po ramie a druga po saniach od paki !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    54

tak jak @asharot napisał-zestaw hydrauliczny od windy samochodowej lub nawet od kiprowania-takie od większych dostawczych-napęd jest elektryczny.

najlepiej zastosować jednakowy olej we wszystkich ciągnikach-taki od JD w starej 330 też podejdzie,a przyczepę jak pożyczysz komuś to zastosować złączkę której prawdopodobnie on nie posiada-tak żeby musiał ręcznie rozładowywać-kiedyś było to bez znaczenia że ktoś kiprował,raczej nic się nie działo,obecnie jest ten nowy sprzęt wymagający i pożyczając przyczepę komuś można sobie tylko kłopotu i kosztów narobić,o gość i tak się na ciebie wypnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
regmasz    0

Umieszcza się uszczelnienia , następnie składa tłoczyska [ poszczególne sekcje ].Oczywiście muszą posiadać gładź.Ta zasada obowiązuje we wszystkich przypadkach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
martinezo    41

a czy mógłbyś wskazać odpowiednią długość ( skok ) siłownika, robię przyczepę SAM i planuje w niej trój stronny wywrot. Skrzynia ma wymiary 200x 400 cm, siłownik umieszczony będzie w połowie długości czyli 200cm, planowany kąt przechyłu skrzyni to około 46 stopni. Jaki skok i średnicę powinien mieć tłok dla ładowności 6 ton??sad.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
regmasz    0

Np; 5 tłoczysk pracy [1m 40cm] , 6-ty cylinder zewnętrzny . Więcej na www.regmasz.firmy.net [zdjęcia , itp.]

Edytowano przez regmasz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
regmasz    0

Nie zaszkodzi dać siłownik do większego tonażu . Zawsze będzie trwalszy , oraz w razie potrzeby można pozwolić sobie na większy tonaż załadunku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
regmasz    0

www.regmasz.firmy.net

Regeneracja wszystkie typy np; rolnicze ,meiller,naczepa, steyr,star,tatra,liaz,jelczo-steyr,itp.

Tokarz zaprasza. Tel; 666243971

Edytowano przez regmasz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luki1989    0

witam, mam pytanie dotyczące siłownika od wywrotki typu SAM. siłownik jest od stara. wymagał regeneracji wiec oddałem go w ręce fachowca. ocenił gładź tuleji jako dobra i założył nowe uszczelniacze jednak po zamontowaniu był wyciek z jednego uszczelniacza. wiec oddałem siłownik znowu do poprawy. Fachowiec założył uszczelniacze z symbolem "R" miały być ciaśniejsze. wyciek ustąpił lecz pojawił się na innej tuleji tam gdzie poprzednio było sucho. czym może być to spowodowane? czy może tym ze uszczelniacz jest za ciasny i nie pełni swojej roli? już trochę wydałem na ten siłownik i proszę o jakieś porady nie wymagające kolejnego wkładu finansowego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
regmasz    0

Trudno mi ocenić [ by nie urazić ,, fachowca,,]. Przyczyn może być wiele.1- uszkodzony uszczelniacz przy montażu. 2- luzy na prowadzeniach, przez co następuje przechył ,i uszczelniacz z jednej strony jest dociskany z przesadą , a z drugiej występuje ,,luka ,, . 3- itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luki1989    0

A, czy jest taka możliwość że siłownik wywrotki przestanie lać podczas podnoszenia załadowanej przyczepy?(na siłownik będzie działało obciążenie). Bo u mnie problem z nieszczelnością siłownika występuje podczas podnoszenia samego szkieletu paki. Nie mam możliwości załadowania przyczepy gdyż jest jeszcze w fazie budowy burt i podłogi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
regmasz    0

Nie powinno być wycieku nawet gdy nie działają siły oporu.Ją sprawdzam nawet powietrzem,i nie mogą pojawiać się bombelki przy zanurzeniu siłownika.Pod ciężarem ,prawdopodobnie wystąpi większy wyciek,gdyż ciśnienie oleju będzie musiało wzrosnąć aby parę ton unieść.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek116    3

dla tych którzy są z wielkopolski polecam firmę masz bud w poznaniu. naprawiają siłowniki, rozdzielacze, pompy i inne takie bajery. udzielają na to gwarancji a w razie potrzeby są w stanie załatwić nowe bądź używane ale po regeneracji. korzystałem już nie raz z ich usług i bez zarzutu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez szostiwf88
      Jeżeli ktoś szuka siłownika do maski John Deere 5620, 5720, 5820 o oznaczeniu AL175748 lub RE206116 to zamiennikiem jest siłownik, sprężyna gazowa FORD Mondeo IV Sedan klapy bagażnika - sedan 03/07- np. (FA Krosno 24477).
      Ja taki wstawiłem pasuje idealnie jak oryginał, a kosztuje ok. 30zł.
    • Przez Sqowron
      Witam, jak nazywa się ta część ze zdjęć pochodzi ona z siłownika piwłaki D35-M



    • Przez rolnik159
      gdzie ma wybite numery ramy przyczepa d 35M, i jak wygląda do niej tabliczka znamionowa??
    • Przez SamaPrawda
      Witam podczas rozbierania rozleciała mi się część od siłownika, wyleciało zabezpieczenie, kulka metalowa i podkładka miedziana, niewiem jak to ma być tam włożone, może ktoś wie jak rozwiązać ten problem? zdjęcie: https://zapodaj.net/cd01d8e55d40a.jpg.html
    • Przez Młody_mich
      Witam, zastanawiam się nad zakupem naczepy (typowej pod tira) do ciągnika (podłączanie przez wózek dolly). I mam pytanie jak wygląda rejestracja, czy da się zmienić z ciężarowej na rolniczą (poprzez zmianę opon itp) ? Komuś się w ogóle udało i w jaki sposób
      Z góry dziękuje za odpowiedzi
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj