grego

Pompa wtryskowa MTZ

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
seweryn20    824

Zawór w pompie? Chodzi ci o korektor?

Tak. Jest regulacja początku reakcji napinając sprężynę i regulowany zderzak odpowiadający za dawkę paliwa zanim zacznie reagować korektor.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Zna ktoś parametry na jakie powinna być ustawiona pompa podczas regeneracji? Mam pompę od silnika D50 i chcę ją podpasować do 80. 


KPK KUMURUN TEAM

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    117

Dawno Cię nie widziałem na AF. Przerobiłeś na 82? Czy jesteś w trakcie?


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak przerobiłem ale nie swój silnik (mój jest jeszcze w traktorze). Kupiłem kompletny silnik z motopompy za 900zł zamontowałem wał po pierwszym szlifie od 80 (zamieniłem się za wał który był w kupionym silniku nominał ale bez przeciwwag). Zrobiłem kompletny remont silnika łącznie z osiowaniem bloku. Silnik chcę odpalić w garażu bez traktora ale potrzebuję oddać pompę do sprawdzenia żeby też była ustawiona na wyższe obroty. 

15 minut temu, LTZ55a napisał:

Co masz z części? Szukam bąka (filtra oleju). W normalnych pieniądzach 

 


KPK KUMURUN TEAM

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    117

Mam tylko nie pamiętam czy kompletny. Sitka chyba nie ma. 


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radio19966    16

wał bez przeciw wag jest lepszy ciągnik jest bardziej zrywniejszy a obroty maxymalne są te same licznik zamyka nie potrzeba podkręcać

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    117

Ja muszę sprzedać wał i parę innych części. Ale nie chce na złom..

Radio, do ilu kręcisz na codzień bez przeciwwag.?


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    824

W ciągniku raczej cięższy wał jest lepszy nie lżejszy. Im większa masa wirujących elementów tym więcej zmagazynowanego momentu obrotowego. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wał musi mieć przeciwwagi przy tej prędkości obrotowej. To nie jest zbieg okoliczności, że te przeciwwagi tam są. Dodatkowo dochodzi większa masa koła zamachowego to wszystko razem składa się na duży moment. Silnik nie jest tak podatny na uderzenia od strony odbioru mocy bo większość przejmuje masa wirująca. 

Dziś odebrałem swoją pompę z przeglądu. Koleś wymienił sprężynę w regulatorze i wyregulował dawki na sekcjach. Założyłem i wydaje się ok. Jeszcze nie do końca odpowietrzyłem kilka razy przy wyższych obrotach zabrakło mu paliwa. Po czasie wskoczył na obroty. 


KPK KUMURUN TEAM

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    117

Pompę z 50 ustawił do 80?


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    824

Końcówki wtryskiwaczy? Od nich wydatek paliwa nie zależy. Tyle ile wciśnie pompa tyle wysra końcówka minus przeciek w starej.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297
To dlaczego przy tuningu TDI zakłada się szersze końcówki? (oczywiście sekcja też jest wymieniana z 10 na 11)

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    824

Końcówka wtryskiwacza ma średnicę otworów dobraną do ilości paliwa  jaką rozpyla w danym silniku.  Tuningując silnik zwiększa się ilość wtryskiwanego paliwa więc i przepustowość wtryskiwacza musi być większa. Tym bardziej jeśli  wciska się większą dawkę w tym samym czasie przez założenie większej sekcji jak jest np. w d-245 który ma te same końcówki ale większe sekcje po to by nie wydłużać czasu wtryskiwania. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297
W tych silnikach jest duże ciśnienie wtrysku ponad 200 bar, zmniejszenie grozi uszkodzeniem tłoków (widziałem)

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek80    18

Dlatego większa ilość paliwa wtryśnięta przez ten sam wtryskiwacz , w tym samym czasie powoduje zwiększenie ciśnienia wtrysku, a Zbyszku , TY mówisz o początku otwarcia wtryskiwacza, a nie o ciśnieniu wtrysku...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    824

Może niesprawny wtryskiwacz być przyczyną stopienia tłoka ale trzeba by to mocno zaniedbać. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, seweryn20 napisał:

Końcówki wtryskiwaczy? Od nich wydatek paliwa nie zależy. Tyle ile wciśnie pompa tyle wysra końcówka minus przeciek w starej.

Nie końcówki wtryskiwaczy tylko końcówki w sekcjach pompy. 

Tak się siało tej jesieni:

 

Edytowano przez new_profil_luki21

KPK KUMURUN TEAM

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297
To na jakim silniku było? Bo głos nietypowy...

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez darkowe1
      Pany założyłem nowy rozdzielacz . Plug talerzowke czy przyczepę kieruje na małym gazie . Dziś prasowalem i nie ma siły podnieść klapy do końca 3/4 i stoi macie jakieś pomysły ciśnienie ustawiłem na 180 
    • Przez Benzynek
      Witam. Mam problem podczas pracy ciągnik zaczął mi się zapowietrzać. Wymieniłem pompkę zasilającą i teraz podczas pracy ciągnik na chwilę traci obrony a po chwili wraca wszystko do normy. Filtr paliwa wymieniony przewody sprawdzone. Podczas zapowietrzenia jak odkręcam śrubę od odpowietrzenia na filtrze paliwa to trochę powietrza wyleci w paliwo płynie. Na pompie podobna sytuacja. Po odpowietrzeniu przez chwilę jest dobrze i sytuacja się powtarza 
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Junkers
      Witam jak w tytule, pilnie potrzebuje schematu instalacji elektrycznej do ktoregos z tych ciagnikow (Belarus 920.4, 952.4,1025.4) obojetnie ktorego bo sa takie same, nigdzie znalezc nie moge.. :\ bylbym bardzo wdzieczny.
      Chodzi o modele z aku z przodu, heblem sterowanym na guzik z kabiny, i przetwornica przed chlodnicami.
    • Przez Barbatoos
      Robiłem remont hydraulikiem w MTZ 82 z 1999 rok.
      Założony nowy rozdzielacz hydrosila, nowa pompa i nowy regulator, nowy olej i filtr 
      Po zamontowaniu wszystko fajnie działało przez jakieś 2ha orki. 
      W pewnym momencie podczas obrotu pługa dźwignią przy kierownicy usłyszałem jakiś trzask i dziwne terkotanie.
      Okazało się, że wywaliło mi olej na połączeniu zasilania pompa -rozdzielacz (tam przy rozdzielaczu).
      Wygląda jakby podczas pracy poluzowała się śruba.
      Dokręciłem i teraz jest ok, olej nie leję się ale od tej pory podczas ruszania dźwigienkami przy kierownicy rozdzielacz jest głośny - wcześniej wszystko cicho pracowało.
      Podpowie ktoś co to może jeszcze być?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj