grego

Pompa wtryskowa MTZ

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
seweryn20    825

Zawór w pompie? Chodzi ci o korektor?

Tak. Jest regulacja początku reakcji napinając sprężynę i regulowany zderzak odpowiadający za dawkę paliwa zanim zacznie reagować korektor.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zna ktoś parametry na jakie powinna być ustawiona pompa podczas regeneracji? Mam pompę od silnika D50 i chcę ją podpasować do 80. 


KPK KUMURUN TEAM

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Dawno Cię nie widziałem na AF. Przerobiłeś na 82? Czy jesteś w trakcie?


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak przerobiłem ale nie swój silnik (mój jest jeszcze w traktorze). Kupiłem kompletny silnik z motopompy za 900zł zamontowałem wał po pierwszym szlifie od 80 (zamieniłem się za wał który był w kupionym silniku nominał ale bez przeciwwag). Zrobiłem kompletny remont silnika łącznie z osiowaniem bloku. Silnik chcę odpalić w garażu bez traktora ale potrzebuję oddać pompę do sprawdzenia żeby też była ustawiona na wyższe obroty. 

15 minut temu, LTZ55a napisał:

Co masz z części? Szukam bąka (filtra oleju). W normalnych pieniądzach 

 


KPK KUMURUN TEAM

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Mam tylko nie pamiętam czy kompletny. Sitka chyba nie ma. 


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radio19966    16

wał bez przeciw wag jest lepszy ciągnik jest bardziej zrywniejszy a obroty maxymalne są te same licznik zamyka nie potrzeba podkręcać

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Ja muszę sprzedać wał i parę innych części. Ale nie chce na złom..

Radio, do ilu kręcisz na codzień bez przeciwwag.?


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

W ciągniku raczej cięższy wał jest lepszy nie lżejszy. Im większa masa wirujących elementów tym więcej zmagazynowanego momentu obrotowego. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wał musi mieć przeciwwagi przy tej prędkości obrotowej. To nie jest zbieg okoliczności, że te przeciwwagi tam są. Dodatkowo dochodzi większa masa koła zamachowego to wszystko razem składa się na duży moment. Silnik nie jest tak podatny na uderzenia od strony odbioru mocy bo większość przejmuje masa wirująca. 

Dziś odebrałem swoją pompę z przeglądu. Koleś wymienił sprężynę w regulatorze i wyregulował dawki na sekcjach. Założyłem i wydaje się ok. Jeszcze nie do końca odpowietrzyłem kilka razy przy wyższych obrotach zabrakło mu paliwa. Po czasie wskoczył na obroty. 


KPK KUMURUN TEAM

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Pompę z 50 ustawił do 80?


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Końcówki wtryskiwaczy? Od nich wydatek paliwa nie zależy. Tyle ile wciśnie pompa tyle wysra końcówka minus przeciek w starej.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297
To dlaczego przy tuningu TDI zakłada się szersze końcówki? (oczywiście sekcja też jest wymieniana z 10 na 11)

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Końcówka wtryskiwacza ma średnicę otworów dobraną do ilości paliwa  jaką rozpyla w danym silniku.  Tuningując silnik zwiększa się ilość wtryskiwanego paliwa więc i przepustowość wtryskiwacza musi być większa. Tym bardziej jeśli  wciska się większą dawkę w tym samym czasie przez założenie większej sekcji jak jest np. w d-245 który ma te same końcówki ale większe sekcje po to by nie wydłużać czasu wtryskiwania. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297
W tych silnikach jest duże ciśnienie wtrysku ponad 200 bar, zmniejszenie grozi uszkodzeniem tłoków (widziałem)

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek80    18

Dlatego większa ilość paliwa wtryśnięta przez ten sam wtryskiwacz , w tym samym czasie powoduje zwiększenie ciśnienia wtrysku, a Zbyszku , TY mówisz o początku otwarcia wtryskiwacza, a nie o ciśnieniu wtrysku...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Może niesprawny wtryskiwacz być przyczyną stopienia tłoka ale trzeba by to mocno zaniedbać. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, seweryn20 napisał:

Końcówki wtryskiwaczy? Od nich wydatek paliwa nie zależy. Tyle ile wciśnie pompa tyle wysra końcówka minus przeciek w starej.

Nie końcówki wtryskiwaczy tylko końcówki w sekcjach pompy. 

Tak się siało tej jesieni:

 

Edytowano przez new_profil_luki21

KPK KUMURUN TEAM

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297
To na jakim silniku było? Bo głos nietypowy...

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj