Misiak1177

Turbina do U-1614

Polecane posty

lobo_Z    0

Wiekszość towaru z firmy Techmot jest z Chin. NIE MA takiej firmy jak THM . To nie jest zaden producent, to jest tylko i wyłacznie nazwa handlowa, brend wymyślony w tym ciekawym miejscu. Zastanawiając się nad jakością towaru z jakiejkolwiek firmy nalezy zadać se pytanie o system kontroli jakości. Polecam sprawdzić jak to wygląda w THM(Techmocie). Z zestawów naprawczych tej firmy najlepsze są tłoki do dnia dzisjeszego najprawdopodobniej importowane nadal z indii(kiedyś kompletne z założonymi pierścionkami które teraz są już chińskie i dokładane oddzielnie). NIe jestem jakimś hejterem, znajomi szlifierze se ten towar chwalą np: zestawy do C360 ale wk....wia mnie mamienie ludzie ze kupują towar angielski , srelski. Ludzie jaki anglik by produkował zestawy do c360.

Pozdrawiam poocha trzeźwo myslącego ;)

A co do panewek to polecem mikrometr i pomiar panewki bimetu oraz THM i wówczas wyrażanie opini. Po złożeniu silnika u znajomego na panewkach THM był ciągle kłopot z cisnieniem oleju. Po testowej wymianie panewek nawet nie na Bimet tylko MAHLE problemy ustały . I weź tu bądź człowieku spokojny.

Edytowano przez lobo_Z

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenekbizon    6

No a do zestawów naprawczych do ursus 912 86 r co byście proponowali jaką firmę ??jakie najlepsze bez trurbo oryginalny silnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Nie trybisz bo nie wiesz że silnik i cały ciągnik jest polski,wykonany przez Polaków w czechach....Konstrukcja Polska która powstałą w Czechach....


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pooch    61

Nie trybisz, że coś może produkować kilku producentów ? :)

Dziwne :)


W rolnictwie siła!!! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenekbizon    6

ciagnik czeski robiony w polsce silnik wraz ze skrzynia pośredia i skrzynią przychodził z czech a zwolnice tylny most podnośniki robili nasi i tutaj jest cały ambaras więć jak moga polacy robić oryginał jak oni silników nie robili w tym rzecz oryginał robi producent chyba co nie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pooch    61

Ale w tym przypadku oryginał rozumiemy jako produkt wypuszczony przez konkretną firmę :) Mówiąc oryginał URSUS - mówimy o produkcie wypuszczonym przez daną firmę.


W rolnictwie siła!!! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nitek    0

Witam, ostatnio zauważyłem dziwne zjawiska w swoim traktorze :huh: , tzn. silnik tak jakby nie dał rady osiągnąć maksymalnych obrotów.

Turbina od dołu ładnie ciągnie a pod koniec jakby pojawia się odcięcie i delikatnie przerywa, oleju nie bierze, ani się nie przegrzewa, odpala od strzała, daje troche niebieskim dymkiem ale tylko na pusto, pod obciąrzeniem dymu praktycznie brak.

Czy to mogą być objawy padającej turbiny lub wtryski ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kemotke    1

Może problem tkwi w układzie zasilającym, w jego drożności, filtry zmieniane? Turbina nie leje olejem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
feniks    0

Witam, od jakiegoś czasu zauważyłem, że mój 1014 ma mniej mocy (kiedyś śmigał z 5 zagonową dziś już tylko z 4), postanowiłem zmierzyć ciśnienie w kolektorze ssącym i wyszło mi < 0,1 bara (kilka pomiarów 2 zegarami), Odkręciłem turbo i wirnik ma trochę luzu na boki i wzdłuż osi (myślę, że jest to ok 1 mm). Moja diagnoza była, że turbo do wymiany, ale zaniepokoił mnie fakt, że w ogóle nie brał mi oleju i w kolektorze też sucho. W sklepie mi powiedzieli, że to turbo wygląda na zdrowe i teraz mam dylemat czy kupować nowe. Jak myślicie czy może być inna przyczyna braku odpowiedniego ciśnienia (wszystkie połączenia są szczelne). Może macie jakieś pomysły na sprawdzanie turbiny, w okolicy nie słyszałem o jakimś zakładzie, który mógłby mi takie coś sprawdzić. Obawiam sie trochę że wydam kasę a efektu nie będzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vademecum    25

turbo wymienia się jak tonie w oleju tzn. bierze olej, moje też ma luz i jest suche a ciągnik lata . Silnik ZTS

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krycha2000    9

Witam, od jakiegoś czasu zauważyłem, że mój 1014 ma mniej mocy (kiedyś śmigał z 5 zagonową dziś już tylko z 4), postanowiłem zmierzyć ciśnienie w kolektorze ssącym i wyszło mi < 0,1 bara (kilka pomiarów 2 zegarami), Odkręciłem turbo i wirnik ma trochę luzu na boki i wzdłuż osi (myślę, że jest to ok 1 mm). Moja diagnoza była, że turbo do wymiany, ale zaniepokoił mnie fakt, że w ogóle nie brał mi oleju i w kolektorze też sucho. W sklepie mi powiedzieli, że to turbo wygląda na zdrowe i teraz mam dylemat czy kupować nowe. Jak myślicie czy może być inna przyczyna braku odpowiedniego ciśnienia (wszystkie połączenia są szczelne). Może macie jakieś pomysły na sprawdzanie turbiny, w okolicy nie słyszałem o jakimś zakładzie, który mógłby mi takie coś sprawdzić. Obawiam sie trochę że wydam kasę a efektu nie będzie.

 

I jak rozwiązałeś problem z Turbosprężarką, bo mam podobny problem i nie wiem czy kupić nową ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
feniks    0

Kupiłem nową czeską turbinę, bo ciśnienie na starej wyraźnie wskazywało że jest za małe. Teraz na biegu jałowym mam max ~0,45 bara, a przy obciążeniu (orka obroty 2200) średnio 0,7 bara. Totalny max jaki wycisnąłem z niej to 1,1 bar, ale to gaz dosłownie w podłodze i pewnie spalanie też nie małe, więc to tylko dla testu zrobiłem. Co do moich odczuć, powiem tak, spodziewałem się większego kopa i 'świstu' kręcącej się turbiny, ale może jestem zbyt wymagający. Co prawda coś tam słychać, ale jako laik w mechanice nie jestem w stanie ocenić czy to tak ma brzmieć. Co do mocy to 4x40 w obrocie daje radę, a tego się szczególnie obawiałem.

Wiem jedno kolejną rzeczą która mnie czeka to eliminacją przedmuchów na pierścieniach (chyba odmą mi za dużo coś daje), ale najpierw muszę dorobić jakiś miernik ciśnienia sprężania :D i się wyjaśni.

Proponuję pomierzyć ciśnienia: kompresji i w kolektorze ssącym i coś Ci się wyklaruje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krycha2000    9

Moje turbina oleju nie bierze , ale po podłączeniu czujnika to daje ciśnienie na max obrotach bez zbytniego obciążenia 0,5 bara, a do 1400 obr to pompuje poniżej 0,1.

Co o tym sądzisz ?


Na biegu jałowym masz 0,45 bar na maxa, ale przy jakich obrotach silnika ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
feniks    0

Ja na jałowym mam 0,45 na max obrotach, nie pamiętam dokładnie czy było to 2200 czy 2440.

Wydaje mi się, że Twoja turbina ma jeszcze potencjał, dla pewności najlepiej jak byś sprawdził pod obciążeniem, bo wtedy powinno wzrosnąć ciśnienie. Tak czy siak jak nie bierze oleju, a ma takie ciśnienie to bym zostawił.

Ale to tylko moja subiektywna opinia, gdyż nie jestem mechanikiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krycha2000    9

Możesz mi jeszcze powiedzieć jakie masz ciśnienie na wolnych obrotach ?, Bo u mnie na zegarze wskakuje 0,1 Bara dopiero przy 1500 obr/min.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
feniks    0

Niestety 'układ pomiarowy' już dawno zdemontowałem i mam tylko to co kiedyś pomierzyłem sobie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krycha2000    9

Zakupiłem nowe turbo i po zamontowaniu dam znać jakie powinno być ciśnienie, na poszczególnych obrotach i wstawie film na youtube.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przemq    54

Witam. Koledzy chyba turbo mi padło bo silnik osłabł a na manometrze pokazuje totalne zero. Czy już czas na nowe turbo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Krzychu_912235
      Witam posiadam ursusa 385 z silnikiem 912 domyslam sie ze pierwsze mrozy daly znac o sobie...koledzy powiedzcie co tu  zrobic aby ta maszyna paliła na mrozie w mf235 jest świeca...a tu nic ...pozostaje knot<raz mi sie juz ciagnik zapalił od tej formy rozgrzewania>...czy moze da sie cos zamatować aby bez problemu ją zapalic...I jeszcze jedno pytanie nie wiecie ile kosztuje siedzonko do tyłu dla pasazera...
    • Przez tomi217
      mam problem nie wiem gdzie jest w 1014 chlodnica oleju silnikoweg i na czym polega konserwacja.
    • Przez wariatpolowy
      Witam.
       
      Mam nadzieję, że w odpowiednim miejscu założyłem temat...
       
      A więc tak:
       
      W 1224 wybija wodę z chłodnicy, jak zaczyna łapać temperaturę podczas pracy- jakieś 70 stopni (np z talerzówką). Z tym że jest to dość dziwne, gdyż podczas pracy (przy obrotach ok 1600- 2000) jest ok, a jak tylko zmniejszy się gaz (np przy zawracaniu), wybija jednorazowo nawet 4-5 litrów wody. Po dolaniu wody temp spada do ok 40-50 stopni, dwie długości pola, temp rośnie i znów gejzer. I tak w kółko.
       
      Termostat nowy, węże nowe, chłodnica potraktowana KRETEM od środka, a z zewnątrz płynem do mycia silników (jest czyściutka), pompa wody nowa...
       
      Mogła któraś tuleja pęknąć? Ogólnie teraz miał planowaną głowicę, nową uszczelkę, nowe pierścienie, pompę po regeneracji, wyregulowane wtryski i pali bardzo ładnie. Przy obrotach pow +/- 1200 można odkręcić korek od chłodnicy i nic nie wybije, widać, jak woda krąży. A jak tylko obroty spadną, tak woda idzie w powietrze. W czwartek na jakieś dwie godz pracy trzeba było dolać prawie 30 litrów wody...
       
      Ratujcie, bo za jakiś miesiąc czeka jakieś 150 ha na talerzówkę....
    • Przez rolnikgospodarny95
      Witam mam do was pytanie dlaczego chłodnica zaczęła przeciekać, jest orginalna od 90roku.jakie są sposoby żeby ją uszczelnić? A może trzeba będzie pomyśleć o zakupie nowej, jeżeli nie uszczelniła by się.Czekam na wasze odpowiedzi bo nie wiem co zrobić. 
    • Przez Kaszlak79
      Witam drogich forumowiczów.
      Jak w temacie, Zetor 8011 nie łapie temperatury. Ciągnik kupiony ponad rok temu, miał wymienianą wtedy kompletną obudowę termostatu dół i góra (stara przeżarta), termostat, czujnik temperatury i wskaźnik. Pokazywał wtedy cuda na kiju a że wskaźnik był chamskiej jakości to nawet ciężko było odczytać co wskazuje...
      Tydzień temu wymieniłem znowu termostat (jakiś "dobry" Zetora) i założyłem mechaniczny wskaźnik temperatury od Zetora 25, link: https://danrol-sklep.pl/instalacja-elektryczna/788-wskaznik-zegar-temperatury-cieczy-zetor-25-25a-25k-9320211.html
      Silnik dalej ma problem się zagrzać, ostatnio w trasie z dwiema pustymi przyczepami jakieś 10 km w jedną stronę (na przegląd) nie złapał nawet 60 °C. Chłodnica z góry ciepła czyli tak jak by termostat cały czas puszczał. Nie mam już siły do tego. Jakieś pomysły?? Jeśli był podobny temat który rozwiązał problem, proszę o link lub przeniesienie.
      Za porady w stylu wywal termostat bo to Ursus - z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj