Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
tomekT25A

massey fergusson

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Massey
tomekT25A    0

witam

rok temu widziałem ogromny ciągnik jak orał pole-pracował bardzo ładnie i wogóle

zapamiętałem że pisało na nim MASSEY FERGUSSON 8282

 

ale przeszukałem cały internet i takiego modelu nie znalazłem tylko 8280

więc ma ktoś taki model ciągnika lub jego fotkę dane techniczne

 

proszę o odpoweidzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

witam

rok temu widziałem ogromny ciągnik jak orał pole-pracował bardzo ładnie i wogóle

zapamiętałem że pisało na nim MASSEY FERGUSSON 8282

to cos slabo zapamietales bo takiego mf'a nie ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gosysko    0
Ja kupiłem dzisiaj 8280 i jutro testujemy

Ile dałeś jeśli można wiedzieć, z jakim wyposarzeniem, skrzynią

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radson    5

właśnie zapodaj fotki ???????? na jakiej ulicy mieszkasz -nie wiedziałem że w Gostyniu taki bamber mieszka , :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja kupiłem wczoraj 8280 i mi sie dzisiaj popsuł :( wywiozlem pare przyczep obornika, i stał mi ciagnik na środku drogi.i było po robocie :( ciekawi mnie teraz kiedy serwis przyjedzie????moze miał ktos doczynienia z takim przypatkiem????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinPykuS    62
ja kupiłem wczoraj 8280 i mi sie dzisiaj popsuł :) wywiozlem pare przyczep obornika, i stał mi ciagnik na środku drogi.i było po robocie :) ciekawi mnie teraz kiedy serwis przyjedzie????moze miał ktos doczynienia z takim przypatkiem????

 

 

A żeś wpadł... :( :(

 

Dzisiaj jest niedziela... :) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3
A żeś wpadł... :(:)

 

Dzisiaj jest niedziela... :) :)

 

czemu wpadł? nie którzy pracują w niedziele ale jak to prawda to masz pecha ;/

 

Dobra już wiem kolego ostatnio wyzywałeś na MF-y a wczoraj kupiłeś coś mi śmierdzi tu :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

JA PRACUJE W NIEDZIELE :( JAK OCZYWISCIE CHCE :( a ze wczoraj kupilem nowy traktor no to w niedziele wytestowałem...ale zkont mogłem wiedziec ze złom sie popsuje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3
JA PRACUJE W NIEDZIELE :( JAK OCZYWISCIE CHCE :( a ze wczoraj kupilem nowy traktor no to w niedziele wytestowałem...ale zkont mogłem wiedziec ze złom sie popsuje :)

 

To po co kupowałeś jak wyzywałeś na MF-y? ciekawe czy wogóle masz gosp. gdzieś czytałem że miałeś Fendty,8 zetorów eh.... szkoda gadać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pronio82SA    1

no właśnie macgyver zapodaj fotki tego 8280!

Ile za niego dałeś??

Ile masz ha?

Ze taki traktorek se fundnołeś!:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamyk514    0
no właśnie macgyver zapodaj fotki tego 8280!

Ile za niego dałeś??

Ile masz ha?

Ze taki traktorek se fundnołeś!:(

Coś ci się kolego pomyliło to nie @Macgyver kupił tego fergusona tylko Grzesiekkunick

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3
Coś ci się kolego pomyliło to nie @Macgyver kupił tego fergusona tylko Grzesiekkunick

 

Nie ten i ten kupił :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    7
ja kupiłem wczoraj 8280 i mi sie dzisiaj popsuł

Ooo rodzice kupili nową zabawke i już popsułeś :( Przykra sprawa ale nie martw sie, masz przecierz jeszcze dwa modele Valtry 160 i 260 koni, Fendta 936 i kilka Zetorów więc jest się czym bawić.

 

Staram sie gnębić tego typu użytkowników ale widze że to słabo skutkuje bo wciąż napływają nowi. Przez takich forum traci na wartości merytorycznej i odstrasza poważnych userów. Ma ktoś pomysł jak z tym walczyć? Krzyczeć, wyzywać, merytorycznie dyskutować, wyśmiać, zignorować ??? Bo lubie to forum ale pojawia sie tu coraz więcej takich oszołomów :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3
Ooo rodzice kupili nową zabawke i już popsułeś :( Przykra sprawa ale nie martw sie, masz przecierz jeszcze dwa modele Valtry 160 i 260 koni, Fendta 936 i kilka Zetorów więc jest się czym bawić.

 

Staram sie gnębić tego typu użytkowników ale widze że to słabo skutkuje bo wciąż napływają nowi. Przez takich forum traci na wartości merytorycznej i odstrasza poważnych userów. Ma ktoś pomysł jak z tym walczyć? Krzyczeć, wyzywać, merytorycznie dyskutować, wyśmiać, zignorować ??? Bo lubie to forum ale pojawia sie tu coraz więcej takich oszołomów :(

 

No właśnie trzeba coś z tym zrobić bo coraz więcej takich szczeniaków którzy nie mają pojęcia o gosp. sie pojawia ;/

 

Też lubie to forum ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×